Na wstępie problem tyczy się Audi A4 B7 2005r. 2.0 TDi 140KM, klimatyzacja dwustrefowa.
Wystąpił u mnie następujący problem: Silnik nagrzewa się do 90oC, dolny wąż idący do nagrzewnicy nagrzewa się, górny powrotny jest chłodniejszy, sprawdziłem po delikatnym zsunięciu górnego węża z otworu umieszczonego na nim wylatuje płyn co by świadczyło że nagrzewnica nie jest zapchana. Wraz ze wzrostem obrotów płyn wycieka intensywniej.
Po podłączeniu Vaga i sprawdzeniu nastawień klap wychodzi ze wszystkie chodzą, wszystkie 6 silniczków przechodzi nastawy podstawowe czyli z pozycji początkowych do końcowych. W module klimatyzacji nie ma żadnych błędów.
Dotykając od strony kierowcy obudowy zaraz za tunelem środkowym czuć że obudowa jest nagrzana. Mimo wszystko jak ustawie na klima troniku HI z kanałów leci tylko zimne powietrze. Co to może być?