-
Postów
35 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Reputacja
0O fejsu

Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
-
Mam na myśli pkt.6 i 7 gdzie pisze "dokonaj pomiaru".pytam już z ciekawości bo dziś już wymieniłem tarcze i klocki z przodu i żadnych pomiarów nie robiłem i wszystko na razie gra,zauważalna jest duża zmiana na plus w hamowaniu(założyłem tarcze ferodo 288 i klocki master sport:)
-
a czym,w jaki sposób dokonać pomiaru"bicia"?
-
Reflektory zespolone po II lifcie - rezanie i montaż
fejsu odpowiedział(a) na endriuu temat w Audi A4 B5
to taka nacięta pod śrubokręt śruba wokół której jest pokrętło?mam to w prawym dolnym rogu,sorry za pomyłkę chodzi mi o prawą lampę;)a te silniczki podejdą? -
Reflektory zespolone po II lifcie - rezanie i montaż
fejsu odpowiedział(a) na endriuu temat w Audi A4 B5
koledzy mam depo ale jeszcze się nie zabrałem do wymiany bo kompletowałem wszystko,silniczki mam od golf (bora)IV podobno podejdą,ale mam pytanie gdzie jest ich miejsce?do starych lamp w aucie nie zaglądałem za to w domu zaglądałem do nowej,konkretnie lewej,i patrzę,patrzę i nie wiem gdzie ten silniczek ma się mocować,prosiłbym o wytłumaczenie miejsca na przykładzie lewej lampy -
dodam ze tarcze od strony wewnętrznej(średnica wewnętrzna)są słabiej wytarte,tak jakby klocki nie łapały na całej płaszczyźnie jednakowo,podobnie jest od zewnątrz,rancik jest też taki jakby z rdzą jak od wewnątrz,a jak już to jakie tarcze i klocki byś mi polecał? i czy wystarczy że tylko z przodu wymienię?bo od przodu to dudnienie dochodzi
-
Podepnę się do tematu,podczas mocniejszego hamowania czuć i słychać pulsujące dudnienie,co może być powodem?
-
a co w rozsądnych pieniądzach możecie zaproponować do 1.9tdi 110km avant(coś w okolicach -30)ciekawi mnie jakie springi wg.was lepsze eibach czy mts?i pytanie kolejne... mam sprężyny oznaczone z tyłu 3 zielonymi kropkami a z przodu 2 żółtawe(czy pomarańczowe)i trzecia jakaś inna nie pamiętam,nie wiem co to za sprężyny takie auto już kupiłem na naklejce pisze 1 BA i czy chcąc założyć -30 to obniży się o 30mm względem tego co mam teraz?tak to rozumieć?
-
sam tworzyłem wątek na temat osłony ale pytałem o co innego ale podepnę sie tutaj i spytam... jak myślicie,lepsza będzie osłona oryginalna używka z allegro czy nowa metalowa?weźmy pod uwagę możliwość lekkiego obniżenia w przyszłości (-30)
-
wpływu na to zbytnio nie miałem,auto kupiłem z takim olejem i wymieniając rok temu taki sam dałem a teraz pytam czy można zmienić na coś lepszego... chciałbym ale obawiam się że może być problem,nawet dziś pytałem na stacji diagnostycznej i gość powiedział że z lepszego na gorszy można ale nie z gorszego na lepszy:(
-
aha,dzięki za ostrzeżenie w takim razie,zostanę przy tym co jest
-
nie powiem żebym się znał na olejach,z tego co tu czytając się zorientowałem to 0w i 5w to syntetyki 10w to chyba półsyntetyk a 15w to mineralny i wychodzi na to że im niższe"w" (syntetyk) tym lepszy właśnie mam zmieniać olej i pytanie mam przebieg 333 000 km i jeżdżę na Shell Helix 15w 40 rok temu jak robiłem auto były wymieniane uszczelki różne bo gdzieniegdzie silnik był mokry,teraz jest suchy(szczelny) więc czy można zejść w dół z olejem na np. 10w 40,czy to ma sens? aha silnik mam 1.9tdi 110km afn
-
ja mam Shell Helix 15w 40 i nie narzekam
-
aha no to nie mam takiej,bo ostatnio wymieniałem gumowe wężyki od paliwa i po zdjęciu tej pokrywy nic od spodniej strony nie było
-
górna wycisza?u mnie górna to tylko kawałek plastiku,który bardziej za ozdobę robi chyba zakrywając wężyki np. a mi chodziło o osłonę znajdującą się pod silnikiem a tam na niej są elementy wyciszające,jak się domyślam nie od parady tylko żeby wyciszać tu jest na aukcji taka ori http://moto.allegro.pl/oryginalna-oslona-silnika-vw-passat-b5-b6-audi-a4-i2239693519.html
-
dzięki za foty,fajnie można porównać i widzę że chyba -30 spokojnie wystarcza Wink na 18 to jest jednak wygląd robiący wrażenie:) bardzo spada na komforcie przy takich kołach?