
benne
Pasjonat-
Postów
30 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Reputacja
0O benne

Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
-
Nie zdejmuj, mój macher zablokował gdzieś od dołu dorobionym bolcem jest tam otwór z gwintem, zablokował wałki zdjął stary pasek ustawił idealnie tak jak było na starym i wszystko cyka elegancko już ponad 2 lata. ---------- Post dopisany at 17:12 ---------- Poprzedni post napisany at 17:05 ---------- apropo twojego majstra to podejrzewam że nie bardzo ogarnia temat, no i cenę też zapodał z górnej póły, mój zrobił mi to za mniejszą połowę tej ceny, i to z wymianą termostatu, pompy wody i przewodów podciśnienia ogólnie ogarną na cacy, nie wiem może po znajomości
-
Nosze się z zamiarem sprzedaży chociaż trochę mi szkoda bo naprawdę fajne autko, ale jak na rodzinę 4 osobową ciut przymałe, samochodzik w pełnej opcji w skórze nagłosnienie bose navi lodówka jak ktoś chętny to na priv
-
Witam ja też mam 3.0 V6 ASN quattro tiptronic jeżdżę 2 lata i złego słowa nie powiem, oczywiście benzyna bo większość problemów jest od wrzuconego gazu, spalanie na trasie do 130kmh 8,9l na 100 dźwięk silnika bajka no i jazda w zimę coś pięknego polecam silniczek prosty i dobry a w dodatku tłoki i reszta zrobiona z dobrych i wytrzymałych materiałów nie jak te nowe papierowe silniczki na których producenci zarabiają tylko na servisie i naprawach.
-
U mnie jak przykładam kartkę do wlewu oleju to mało jej nie wciągnie tak zasysa , ale to chyba dobrze co?
-
możesz spróbować, ale w razie W zamówił bym od razu komplet, koszt nie wielki.
-
Witaj kolego może uciekać, a nawet na pewno tamtędy cieczy, miałem to samo po wymianie rozrządu w moim ASN 3.0, kup koreczki w serwisie bo raczej nigdzie ich nie dostaniesz a jest to groszowa sprawa poniżej 20zł tu masz nr oryginału który ja mam w mojej A4 B6, 06C 109 153 + oring i pierścień.
-
Stawiam na zapchaną odmę (odpowietrzenie skrzyni korbowej ) ewentualnie zapchany smok przy pompie. ---------- Post dopisany at 15:15 ---------- Poprzedni post napisany at 15:12 ---------- może być jeszcze za mało oleju czujnik jest tak skalibrowany że powinno być tak 3/4 na miarce spróbuj może to pomoże.
-
Nic z tych rzeczy Panowie, to tylko cewka na 6 cylindrze, wymieniona problem z głowy dzięki.
-
Podłączyłem pod VAG i pokazało takie błędy 17887, 16684, 16690, 16497 ?
-
Witam Koledzy pomocy, dziś podczas jazdy zaczęło trzęś silnikiem nie miał mocy, zapalił się czeck engine i zaczęło śmierdzieć siarką wewnątrz auta, co to za przyczyna pomóżcie?
-
Witaj. Ja moja 3.0 V6 jeżdżę już ponad rok i nic się nie dzieje niepokojącego,gazu nie wkładam bo po prostu twierdze że to jest przyczyną większości kłopotów z silnikami, poczytaj na forum to się sam przekonasz że większość kolegów ma kłopot bo ma gaz, spalanie na trasie około 9l w mieście 15 i zależy czy masz ciężką nogę, ja dodatkowo ma Q i tiptronic to też zwiększa spalanie, poza tym super silniczek prosty bez żadnych turbin nie musisz się o nic martwic, ja czy robię km czy nie to olej zmieniam co roku i jest cacy, koszty utrzymania w normie rozrząd kompletny ( ina ) idzie na pierwszy montaż około 900zł + pompa wody, więcej nie pomogę bo nic więcej nie robiłem leje wachę i jeżdżę no i ten dźwięk silnika nie do opisania bajka, nie ma się co bać dużego silnika a przyjemność z jazdy nie zapomniana. Pozdrawiam.
-
jak masz przebieg 130 000 to przejdź na 5w40
-
No właśnie nie muszę jeżdżę teraz na mobil1 5w50 i waham się miedzy QUAKER a MOTUL i nie wiem który lepszy dlatego to pytanie
-
Koledzy a co sądzicie o oleju QUAKER STATE do mojej jednostki ???
-
Tylko po co kupujesz 3.0 220 km i zakładasz gaz nie czujesz różnicy teraz ale z czasem może ci wyjść bokiem ten gaz jak by nie patrzeć gaz jest suchym paliwem a to dobrze silnikowi nie robi i dalej twierdze że nie ma co się bać tiptronic bo jak ktoś chce kupić coś dobrego za psie pieniądze to tak jest taka prawda nie okłamujmy się.