Skocz do zawartości

Jaro1977

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    7
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Jaro1977

Informacje

  • Imię
    Jarek
  • Miasto
    Warszawa

Auto

  • Model
    A4 B7
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2007
  • Silnik
    2.0 TDI
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Osiągnięcia Jaro1977

0

Reputacja

  1. No dobra przejrzałem cały wątek i co w końcu było powodem tego dymienia ? Mam B7 z 2.0 tdi (BPW) na liczniku 250k. Dwa miesiące temu wymienione turbo, miesiąc temu wyczyszczony EGR, dziś wymieniona chłodnica spalin i dalej w okolicach 60-70 st.C lub po dłuższym postoju na luzie dymi na biało, dodatkowo po ostatnich 40tyś km brakuje około 1 litra płynu chłodzącego. Rozumiem że zostaje uszczelka pod głowicą lub nieszczelne wtryski ? Pozdro Jaro No dobra przejrzałem cały wątek i co w końcu było powodem tego dymienia ? Mam B7 z 2.0 tdi (BPW) na liczniku 250k. Dwa miesiące temu wymienione turbo, miesiąc temu wyczyszczony EGR, dziś wymieniona chłodnica spalin i dalej w okolicach 60-70 st.C lub po dłuższym postoju na luzie dymi na biało, dodatkowo po ostatnich 40tyś km brakuje około 1 litra płynu chłodzącego. Rozumiem że zostaje uszczelka pod głowicą lub nieszczelne wtryski ? Pozdro Jaro No to ja już jestem po. Na dymienie na biało pomogła wymiana pokrywy zaworów. Powód dymienia to zablokowany zawór od odmy. Tak czy inaczej pomogło. Jednak moje szczęście nie trwało długo mechanik chyba na początku trochę na ślepo robił różne rzeczy i między innymi wymienił oringi przy wtryskach, ale nie zauważył zużycia gniazd. Efekt - metaliczny strzał po tygodniu od naprawy i kapota. Jutro demontaż głowicy - podejrzenie uszkodzenie korbowodu na 4-tym cylindrze... Szczęście w nieszczęściu że mechanik przyznał że to jego wina bo nie powinien montować oringów na uszkodzone gniazda. Przy okazji strzelił oring i paliwo zalało całą misjkę olejową tak że po wyjęciu bagnetu było pełno. Masakra.. Przy okazji Koledzy wiecie może czy gniazda wtrysków można regenerować wstawiająć jakąś tuleję i czy wiecie może kto to sensownie robi, możecie kogoś polecić ? Będę wdzięczny za info.
  2. Cześć Ja w swoim BPW (2007r.) mam zrobione 250.000 km i w zasadzie dopiero teraz zaczęły się problemy. Zaczął kopcić na biało, więc zaczynam podejrzewać albo wdmuchaną uszczelkę pod głowicą albo pękniętą tuleję. Wymieniłem ostatnio chłodnicę spalin (800 pln) i turbinę (2300 pln z robotą - reman Garret). Do tej pory nie robiłem nic. Zero problemów z DPF. Do tej pory oryginalne zawieszenie. Mam zamiar oddać samochód do mechnika w tym tygodniu więc będę mógł napisać co się dzieje. Jeżeli nie masz zamiaru dobić do takiego przebiegu to polecam. Potem już gorzej. A tak na marginesie czy możecie polecić Koledzy jakiegoś sprawdzonego speca od TDI w Warszawie ?
  3. Witajcie Koledzy Czy komuś z Was udało się może w jakiś sposób zamontować w lampce oświetlającej kabinę dodatkowe czerwone led-y które świecą w dół oświetlając okolice hamulca ręcznego ? Czy spotkaliście się może w lampką z wmontowanymi ledami dla B7 ? Poniżej aukcja z Allegro z taką lampką ale niestety nie dla B7 http://moto.allegro.pl/n-org-lampka-wnetrza-diodowa-vw-passat-b5-golf-i1853882481.html Pozdro Jaro
  4. Sytuacja zmieniła się niestety na gorszą. Dziś już nie tylko podczas kręcenia kierownicą ale już także podczas jazdy na wprost na 1-szym biegu w korku, dźwięk wydobywa się praktycznie cały czas. Poza tym jak słychać tę "syrenę okrętową" to czuć ten dźwięk na pedałach i kierownicy (pewnie się jakoś przenosi). Macie jakiś pomysł ?[br]Dopisany: 02 Sierpień 2011, 09:06_________________________________________________Po zmianie klocków i tarczy na przodzie, wszystko odeszło w niepamięć.
  5. Cześć Koledzy U mnie ta sama sytuacja, ale tylko po dłuższej jeździe. Ja kręcę podczas parkowania to pod koniec wyje jak okręt i nie jestem do końca pewien czy nie jest jest głośniej jak dodatkowo lekko hamuję. Czy ktoś zlokalizował problem ? Pozdrawiam Jaro
  6. Witajcie Koledzy Pytanie (jedno z wielu) czy Royal Purple 5W30 (bardzo chwalony tu i ówdzie) nadaje się do 2.0 tdi (BPW), ma ktoś jakieś doświadczenia ? Pozdrawiam Jaro
  7. Cześć Właśnie przesiadam się z Opla na Audi. Pozdrawiam wszystkich Jaro
×
×
  • Dodaj nową pozycję...