Skocz do zawartości

wojtas3m

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    8
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O wojtas3m

Osiągnięcia wojtas3m

0

Reputacja

  1. Witam koledzy Mam problem wymieniałem moduł AirBag po strzale. I po włożeniu nowego modułu pali mi się dalej nieszczęsna czerwona kontrolka. Po wpięciu VAG'iem wyskakują mi błędy 1044 źle zaprogramowany moduł i bląd 1213 napinacz pasa środkowego/tył. Jak zaprogramować ten nieszczęsny moduł i co zrobić z tym pasem i jak. Audi A4 AFN 1998r. Avant 4 poduszki. Nadmienię, iż jak wykasuje błędy to kontrolka gaśnie, dopiero jak ponownie włączę zapłon zapala się ponownie.
  2. Dobra nie ma problemu z wymianą tego, ale jestem w tej chwili w Wielkiej Brytni i jutro wracam do polski. Mam do przejechania ponad 1700 km i nie ukrywam że fajnie się jedzie z taką czerwoną kropką na pulpicie, a po drugie boję się czy w razie czego zadziałają mi poduszki. Dlatego chciałem to wykasować. Koledzy naprawde proszę o pomoc.
  3. Koledzy potrzebuje pomocy. Wujek Gugle nie bardzochce mi pomóc, a nagle nie wiadomo skąd zapaliła mi się kontrolka AIRBAG w Audi A4 1,9 TDI AFN 98r. Po sprawdzeniu VAG'iem na programie VAG-COM 3.11 wykazało mi błąd 595 = Zarejestrowane dane powypadkowe ( prog. POLSKI VAG 4.9) wykazuje to samo. Błędu nie mogę skasować żadnym z tych programów. Proszę o pomoc bo nie wiem co mam z tym zrobić a z tego co wiem to wykasowanie czegoś takiego w warsztacie to koszt ok 700PLN Ratunku
  4. Dzięki serdeczne koledzy mam nadzieje że nie bedzie się powiększać. Ma może ktoś jakis sposób żeby tego uniknąć??
  5. Koledzy trzy dni temu zapaliła mi się na panelu dziwna ikonka, która nie wiem co oznacza i nigdy wcześniej się nie paliła. Proszę o pomoc w miarę możliwości. I przepraszam za słabą jakość zdjęć ale miałem tylko telefon pod ręką.
  6. Panowie zauważyłem że problem zawieszającej się turbiny pojawia się bez przerwy na naszym forum . Więc dzielę się swoim doświadczeniem, gdyż postanowiłem nie płacić 800PLN za czyszczenie turbiny i zrobiłem to sam, dzięki wiadomością znalezionym na innym forum i postanowiłem je przenieść tutaj. Mam nadzieję że oszczędzę tym sposobem nie jednemu z was prę PLN w portfelu. Źródło: forum.vw-passat.pl A teraz przejdźmy do części manualnej: - demontujemy turbinę nie zapominając o zabezpieczeniu przewodu olejowego doprowadzającego olej do smarowania wirnika - po zdemontowaniu turbiny odkręcamy siłownik sterujący kierownicami który przykręcony jest śrubami (czerwona strzałki) oraz zdejmujemy zawleczkę blokująca sztangę. Pod żadnym pozorem nie regulujemy długości tej dzwigni !!! Farba (żółta) na nakrętce kontrującej świadczy o fabrycznym wyregulowaniu długości. - przed rozkręceniem korpusu zaznaczamy sobie punkty na części powietrznej i spalinowej aby źle nie skręcić znaki części ssącej znaki części wylotowej - teraz rozkręcamy korpus, zdejmujemy delikatnie aby nie uszkodzić łopatek powietrza zasysanego do silnika - następnym krokiem jest odkręcenie śrub mocujących korpus części wylotowej - aby dostać się do kierownic musimy odkręcić trzy śruby torx T20 (ja miałem z tym największy problem ale wystarczy użyć dobrego środka penetrującego i odpowiedniego klucza) - teraz mamy już rozkręconą turbinę - zabieramy się za umycie wszystkich elementów w nafcie a następnie czyścimy delikatnie papierem ściernym o gradacji 400 i 600 kierownice pierścień sterowania dzwigniami kierownic korpus części ssącej wirnik z łożyskiem oporowym korpus części wydechowej - jeżeli doprowadzimy do czegoś podobnego jak na tych fotkach to możemy przystąpić do skręcania turbiny , pierwszym krokiem jest odpowiednie nałożenie na tuleje dystansujące kierownic i pierścienia sterującego dzwigniami tak jak to jest na foto niżej i skręcenie trzema śrubami torx T20 - następnie wkładamy wirnik w korpus części ssące(powietrznej)j pamiętając o wcześniej zrobionych znakach tak jak na fotkach wyżej i skręcamy sześcioma śrubami M6 -przystępujemy do składania części wylotowej (spalinowej) również pamiętając o znakach które wcześniej zrobiliśmy oraz o prawidłowym wpasowaniu wypustu który widać na fotkach (!!!!!) - ostatnim krokiem po założeniu na sztangę siłownika sterowania kierownic i zabezpieczenie zawleczką jest skręcenie konstrukcji mocowania siłownika do korpusu turbiny trzema śrubami M6 Teraz taką turbinę montujemy do naszego auta oczywiście z nowymi uszczelkami w układzie smarowania turbiny - mi osobiście zajęło to 9 godzin, ale dlatego ze pierwszy raz to robiłem. Polecam również zakupić w ASO nowe śruby do montowania turbiny do kolektora, gdyż rzekomo są jednorazowe i po ponownym montażu się źle kontrują. Śruby to jest koszt 8PLN za komplet a uszczelki ok 50PLN Pozdrawiam
  7. Dzięki za pomoc Tomek, masz rację był to bezpiecznik z tym że był chowany po lewej stronie koło kierowcy w dolnym rogu drzwi koło kostek tych przy dźwigni otwarcia maski. Jeszcze raz dziękuję serdecznie. Temat zamknięty
  8. Witam wszystkich Potrzebuje pomocy. W moim A4 B5 Avant 98r mam alarm SEO CONCERTO który sprawia mi problem. Mianowicie najpierw spaliła się zamontowana syrenka z którą kupiłem samochód. Postanowiłem ją wymienić, kupiłem nową bez własnego zasilania. I tu moja wina podczas podłączania owej syrenki stały + od podtrzymania przypadkowo przyłożyłem od - i stało się w ogóle nie działa mi alarm. Działa centralny zamek z kluczka, działają wszystkie podświetlenia, sprawdziłem wszystkie bezpieczniki i są ok. W kabinie i oświetleniu nic mi nie wysiadło. Gdzie szukać jakiegoś bezpiecznika, dodam może jeszcze że zasilanie syrenki wchodzi do skrzynki z ECU. Proszę o pomoc.
  9. Witam wszystkich serdecznie mam na imię Wojtek . Jestem nowym użytkownikiem tego forum jak i świeżo upieczonym posiadaczem Audi A4 B5 Avant 1,9 TDI 110 kucyków z 98 roku. Mam nadzieję że nasza znajomość i współpraca na forum będzie owocna i bezproblemowa.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...