Skocz do zawartości

Mabrothrax

Pasjonat
  • Postów

    100
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Mabrothrax

Osiągnięcia Mabrothrax

0

Reputacja

  1. Tak na szybko, pamięta ktoś ile ma średnicy k03 na wlocie z IC ?
  2. Z jakiego interface'u bezprzewodowego korzystacie przy używaniu Torque? Taki elm 327 z allegro wystarczy ?
  3. Mabrothrax

    Cykające wtryski

    No tak, ale nigdy wcześniej tak cholernie głośno nie pracowały i zacząłem się zastanawiać czy tak ma być. Najwyraźniej przy niższych temperaturach są głośniejsze. A z wymianą oringów dobry pomysł tak czy siak. Dzięki
  4. Mabrothrax

    Cykające wtryski

    Cześć, Ostatnio zauważyłem, że co raz głośniej słychać jakby cykanie z listwy paliwowej. Po dłuższej jeździe czuć czasem benzynę z tych okolic. Czy to koniec tych wtryskiwaczy i czas na nowe?
  5. Ta i z czystej przezorności czasem lepiej mieć przygotowane odpowiednie śruby kolektor->turbo bo różnie z nimi bywa :-)
  6. Jeżeli masz auto na starszym sterowniku ( 5 wtyczek ) to poniżej podaję wartości do sprawdzenia czujnika ciśnienia atmosferycznego. Odpinasz wtyczkę i mierzysz na czujniku wartość między poszczególnymi pinami. 1 pin i 2 pin - wartość około 1200 Ohm 1 pin i 3 pin - wartość około 2650 Ohm 2 pin i 3 Pin - wartość około 2370 Ohm Dodatkowo sprawdzając oporność podepnij jeszcze raz pin 1 z pinem 2 i dmuchnij w czujnik oporność na mierniku powinna się zmienić. Możesz również sprawdzić wtyczkę od strony instalacji elektrycznej. Na wypiętej wtyczce i na zapłonie między pinem 1 i 3 powinno być około 5V tak samo sprawdź pin 2 i 3 również powinno być około 5V Wartości podane powyżej nie dotyczą silników z nowszym sterownikiem który był montowany pod koniec 1996r ( sterownik na 2 wtyczki ) Mam sterownik nowszy, na dwie wtyczki. Ogólnie czujnik wymieniłem ale to nie rozwiązało problemu. Natomiast przy czujniejszym nasłuchiwaniu zauważyłem, że tak gdzieś w zakresie 1800-2200 słychać buczenie jakby ze strony przepustnicy. Chyba jednak nieszczelność
  7. No dobra, już wiem gdzie to cholerstwo siedzi. Idę to wydłubać. Wydłubałem, czujnik jak czujnik. Da się bez tego jeździć czy po prostu trzeba wymienić żeby sprawdzić czy to to?
  8. O cholera, to teraz zagwozdka. Ciekawe gdzie ja to mam, mam swapowany silnik i nie wiem gdzie to upchnęli. Ten sensor się wymienia, wywala czy co z nim ? Jakiś numer części ?
  9. Po zdjęciu mknie jak szalone aż ścina wtryski. N75 mam z RS2 i podpięte jest następująco najkrótszy - turbo, średni - wg, najdłuższy - tip. Później przy próbach po zamienieniu kolejności WG i TIPa przez chwile dwukrotnie auto jechało pod 0,8 doładowania ( seria kość ) i przestawało. Tak jednorazowo.
  10. Pokończyły mi się pomysły. N75 nowe, Przewody nowe, brak zauważonych dziur w dolocie, przepływka nowa, aktuator wraz ze sztangą sprawdzone, wszystko jest ok. Auto nadal nie trzyma doładowania. Na vagu wywalał wcześniej overboost, błąd zniknął ale pojawił się błąd przepływomierza - za mała masa powietrza czy coś takiego. Ma ktoś jakiś pomysł ?
  11. Mabrothrax

    1.8t

    Może właściciel diesla nie srał z rana i auto więcej ważyło w związku z tym.
  12. Dzięki za tutorial, taka wiedza na pewno się przyda :-) Najpewniej mam po prostu uszkodzony WG bo się nie zamyka. Dopiero jakoś na tygodniu wygrzebie turbo i się okaże. Bo ogólnie ścieżkę diagnozy mam już za sobą całą i zostało do sprawdzenia tylko WG. Bo wymieniłem już wszystkie przewody, sprawdziłem szczelność, wymieniłem N75, wymieniłem przepływkę i dalej to samo. Z tego co zauważyłem po ostatnich testach to po odłączeniu przepływomierza auto się budzi, pompuje 1 bar ale przycina w konkretnym zakresie obrotowym. Jednakże to nie potwierdza bodaj uszkodzenie przepływki bo auto wpada w tzw bezpieczny tryb awaryjny i ssie ile wlezie. Dodatkowo zrobiłem również test polegający na podłączeniu przewodu zasilania z turbo bezpośrednio do WG, zasadniczo powinno puścić zadane ciśnienie, puściło 0,3 ... Stąd diagnoza, że to WG. No chyba, że coś pomyliłem lub ktoś na inne sugestie.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...