Skocz do zawartości

Takumi

Pasjonat
  • Postów

    54
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Takumi

Osiągnięcia Takumi

0

Reputacja

  1. a mozesz mi jakies namiary podac na niego .. stronka .. adres cokolwiek bo cos nie umiem znalesc tego na ggogle a nie czasem [h=1]DIGITUN??[/h]
  2. trzyma .. ale za dużo nowych części jest po montowanych ,.,, i szczerze przyznam brakło kasy na dalsze dokładanie do auta .. jedynie co mogę zrobić to żeby ktos mi to ustawił do porzadku zeby Audik długo jeszcze mi służył i mojej przyszłej rodzince ---------- Post dopisany at 22:30 ---------- Poprzedni post napisany at 22:25 ---------- zrobili Ci wszystko w jeden dzien ?? czy kilka razy byles ??
  3. ogolnie jest lipa ... z ta temperatura ... ma kto jak zwiększyć to ... bo mnie chyba szlak trafi jak będę jechal i mi nagle silnik rozsadzi ..
  4. ciśnienie miałem własnie bardzo dobre ... techniczne rzecz biorąc mam strasznie rozstrojona mapę .. i cosik zle wszystko podaje i paliwa i powietrzna ... przynajmniej tak wnioskuje bo nie widzę innych powodów ... a z chęcią bym sie do kogos w poblizu przejechał zeby ogarnął to cosa bo ja zielony jestem ... totalnie ..
  5. płynąć... mato jedyna ... to mi egt wskazywał czy bardzo szybkiej jeźdze miedzy 900 a 1050 stopni ... ale jakosc żadnych efektów ubocznych nie zauważyłem a jeżdżę juz ponad rok tak
  6. machnąłem sie mam zamontowane te BorgWarner k14-015 M690012009 0002
  7. Turbo z firmy BorgWarner K04-2075 nowe No to masz panie turbo od 1.8t poprzecznego, a nie wzdłużnego i nie podejdzie ty potrzebujesz K04-015 wybacz zle podałem dokladnie o takich nr mam k14-015 M690012009 0002
  8. że się tak zapytam a od czego ty tą K04 wsadziłeś????? czyżby od RSx????? toż tam kolektor nie pasuje na nią, a co do wtrysków tu masz fajną stronkę i poszukaj swoich: ASNU Fuel Injector cleaning by post[/url A co do wtrysków ja doszedłem do 232KM na 320ccm seryjnej pompie i regulatorze ale czasy wtrysku miałem pod 28ms, dlatego zmieniłem na 420ccm i teraz przy 238KM mam 19,3ms maxa o ile pamiętam. A tak dla fanatyków to nie wiem czy liczyliście kiedykolwiek ale przy 280-290KM silnik w ciągu 1 sekundy wciąga około 210 litrów powietrza atmosferycznego czyli tyle co duża beczka na olej Turbo z firmy BorgWarner K04-2075 nowe
  9. Zdrowy jest pali na dotyk po gruntownym remoncie no to super teraz tylko jakiego tunera znaleść co by się tego podjął .. i zob co mi Z Tego wycisnie
  10. fabrycznie to nie wiem ... auto 6 lat temu było kupione od babki z Niemiec ... a na klapie bagażnika pisze MTM... moge jeszcze dodać ze stare turbo było K03s sie rozleciało i założyłem ko4... no i musze to dostroić żeby to chodziło bo jak narazie nie przepala mi paliwa ..
  11. AEB standardowo nie miał przypadkiem 210cc ( 0 280 150 447 ) ?? mam 280 cc bo pisze na nich ..
  12. witam kolegów odpowiedz mi tylko szybko na 1 pyt czy jest możliwość uzyskania 200Km z audi a4 b5 1.8t AEB turbinie k04 i fmiic + pompie walbro 255 reszta standard czy będę zmuszony zmieniać wtryski na 320 cc czy starcza 280cc ktore mam w standardzie ??
  13. Takumi

    Dobrzy chiptunerzy

    Zna ktos namiary na kogos kto by mi wyregulował silnik bo za duzo paliwa mi leje a sam tego nie zrobię a jednocześnie moze by coś wydusil wiecej z tego autka silni AEB odrazu mowie ze Aligator odpada bo sie nie podejmuje tych modeli z powodu tego ze auto ma gaz na lince ..
  14. koledzy wie ktos moze gdzie znajduje sie ta firma CTR Tuning w zabrzu ?? bo jakość nie umiem tego googlować ?? i jest ktos w stanie zrobić mi dolot z turbiny do IC ?? w B5 AEB bo ja niestety tego tematu ogarnąć nie potrafię a jak widzę ceny zestaów po ponad tysiąc to mi sie po prostu odechciewa ...
  15. witam Kolegów czy jest ktoś tutaj na forum kto robi o rurowanie do Ic ??? albo czy ktoś ma namiary nna jakiego gościa lub firmę ??
×
×
  • Dodaj nową pozycję...