Skocz do zawartości

Kris1997

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    11
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Kris1997

Osiągnięcia Kris1997

0

Reputacja

  1. Z A4 1999 do A6 2003 nie podejdzie. Kształty kierownicy i poduszki takie same ale wnętrze kierownicy i poduszki tył inne. Inaczej jest zrealizowny klakson. Mam kierownice skórzaną z poduszką z A4 i chciałem samą kierownicę przełożyć do A6 i niestety nie da się ze względu na poduszki. Różnice też mam w kostkach do poduszki.
  2. Odpiąć mase z aku i nic nie strzeli. Już trochę się nalutowałem po wywaleniu kostek w różnych autach
  3. Trzeba by było sprawdzić krańcówki czy wychodzi z nich masa. Przemierzyć kabelki od krańcówki do pompki czy gdzieś czasem sie nie przerwały, ugniły...
  4. Kostke pod siedzeniem potraktować jakimś kontaktem lub wywalić koste i polutować na stałe.
  5. Ok to napisz co było. W A6 po wymianie licznika (nowy był z manuala) musielismy zmienić to kodowanie w liczniku na automat.
  6. Ostatnio w mojej A6 zapaliła mi się kontrolka informująca o min. oleju. Faktycznie stan oscylujący wokół min. Testowałem i wyłączenie\załączenie zapłonu nic nie dało. Zgasła jak otworzyłem maske i zamknąłem (bez dolewania oleju). Po jakimś czasie i przejechaniu 100 km ponownie się zapaliła ale byłem już w domciu i dolałem oliwy. I już sie nie pojawia oczywiście.
  7. Trzeba zmienic wartość poprzez adaptacje w jednym z kanałów w 17-Instrument (VAG). Ostatnio robiłem takie ustawienie w A6 rok 2001 Pozniżej instrukcja ale nie wiem czy inna jest dla A4 musiałbym sprawdzić w ELSie. Spróbuj do liczby, która masz w kanale 60 dodać 2 do ostatniej cyfry. Jak nie zadziała to daj znać to sprawdze w dokumentacji co i jak dla A4 B5. Control Module Adaptation Select 17 (Instrument Cluster) Adaptation -> Function 10 -> Channel 60 (CAN-Powertrain) +00001 - Engine (if TDI and/or MY 2001 and above) +00002 - Automatic Transmission +00128 - Post Shift-Step (allroad only) +01024 - Instrument Cluster (if TDI and/or MY 2001 and above) +02048 - Self-Levelling Suspension (allroad only)
  8. Poźno pisze, ale może siękomuś przyda Przyczyną może być switch w zamku maski. Po dolaniu oleju trzeba go zewrzeć chociaż na chwile i problem pwinien ustąpić.
  9. A normalne PRND wyświetlają się ? Jeśli tak to podejżana jest taśma w dzwigni. Jeśli jest tak samo jak w A6 to tam nie ma switchów tylko są magnesiki.
  10. Witam kolegów. Ja co prawda mam A6 ale zawsze chetnie podzielę się doświadczeniami W rodzinie jest jeszcze A3 wiec brakuje A4
×
×
  • Dodaj nową pozycję...