Skocz do zawartości

jerryjm

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    11
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O jerryjm

Osiągnięcia jerryjm

0

Reputacja

  1. tak jest, pisałem dzis spryskiwaczy nie patrzylem, bo caly czas padał deszcz z tego to akurat się ciesze... kiedy przekręcam kluczyk światełka już swięcą, mam pewność że zawsze są włączone... przy pozycji 0 to tylko drogowe mi sie nie zpalają i najpierw muszę przekręcić na pozycję "ON" Inne pytanie: czy można dokupić/wmontować taki sterownik i czujniki? Duży to koszt i czy kłopotliwy montaż?
  2. U mnie światła swiecą od razu po przekręceniu kluczyka, nawet gdy wyłącznik jest w pozycji "0", ale sprawdze jeszcze gdy będzie w pozycji włączonych świateł. Reką nie wyciągałem, nie sprawdzałem
  3. Niestety nie, gdy spryskuje szybe to lampy dalej są suche, wiec chyba nic sie nie wysuwa i nie pluje plynem.
  4. To chyba faktycznie ktoś montował :/. Na lampach są znaczki AUDI i VALEO, ale gdy próbowałem sie podłączyć VAGiem do tych lamp (55) to lipa - brak komunikacji Również nie widac tych czujników poziomu - foto lewego wahacza: http://zapodaj.net/41ff8ba21ce0.jpg.html Zrobiłem kilka fotek tych lamp: http://zapodaj.net/d81fb607c42f.jpg.html - regulacja z kabiny http://zapodaj.net/3ab14e9369e6.jpg.html - lampa z zew. http://zapodaj.net/0b98d579e8bf.jpg.html - naklejka audi na lampie http://zapodaj.net/35a7ab9e6bf9.jpg.html - kable http://zapodaj.net/5365f67bb94a.jpg.html - na tej naklejce Valeo jest też symbol audi, ale głębiej i go nie udało mi sie uchwycić http://zapodaj.net/3b3ba76b60dd.jpg.html - prawa od góry http://zapodaj.net/24e81e13a509.jpg.html http://zapodaj.net/41ff8ba21ce0.jpg.html - wahacz Teraz tylko pozostaje pytanie jak ustawić lewą lampę :/ Gdy imbusa wkładam i próbuje przekręcić to nie idzie, a jak przekręce stacyjke, to własnie to pokrętełko się rusza (słychać silniczek jak porusza wnętrzem do góry i na dół).
  5. Może faktycznie poprzedni właściciel dorobił sobie te xenony (chociaż wątpie bo to była kobieta). Dziś po pracy dokladnie je obadam, podłącze się vagiem i sprawdze (której opcji mam szukac w VAGu??) to nie serwis powiedział, tylko ludziska z powiatowej stacji diagnostycznej Sprawdzałem potem sam, i są oba pokrętła (czyli dla ustawienia poziomego i pionowego, tylko ze pionowe jest przyblokowane - nie kręci się ani przy lewej lampie, ani przy prawej) Z drugiej strony, lampy reagują na opuszczanie pokrętełkiem z kabiny (od pozycji 0 do poz. 3)
  6. Witam serdecznie, Chciałem was, drodzy koledzy, zapytać czy to możliwe aby Audi A4 B6 z 2004 roku posiadało oryginalne xenony bez samopoziomowania? Moje auto ma xenony, jak przekręcam kluczyk to widzę że światła jakby się regulowały - podnoszą się i opuszczają, a następnie stają na zadanej wysokości. Jednakże nie reagują na zmianę obciążenia auta (np. obciążając bagażnik). Przeszukując forum znalazłem fotki jak wyglądają czujniki poziomu auta, sprawdziłem iż w moim aucie ich nie ma (na wahaczach ich nie widze). W dodatku w kabinie mam pokrętło od regulacji wysokości świateł (0, 1, 2, 3) Czy to możliwe że nie ma tego samopoziomowania? W takim przypadku jak ustawić prawidłowo światła? Pytam się gdyż wszystko zaczęło się od tego, iż jedna z lamp świeci mi za nisko (dokladnie lewa). Byłem na stacji diagnostycznej, aby mi ustawili, ale mogli ustawić tylko na boki, a góra/dół już nie (ponoć jest zablokowane). Powiedzieli, że są to xenony i same powinne się ustawiać. Jesli źle świeci to albo źle komputer jest ustawiony albo któryś z czujników został uszkodzony - tak usłyszałem. Nie wiem co mam teraz zrobić :/ Czy ktoś miał z Was taki przypadek?
  7. Bartku, a co z moimi danymi z komputera (trzy posty wyzej), czy coś mówią o jakimś błędzie? Jarek
  8. Autko rozgrzane: Grupa 1: BrkSw. Off, BTS Off, PN Active, 0,0 km/h Grupa 2: P, 0 1 0 1, Not Oper., P Grupa 3: P, Not Oper.,Not Oper.,Not Oper. Grupa 4: P, Not Recogn., 0/min, 0/min Grupa 5: P, Term 50 On, Relay OFF, 13,90V Grupa 6: P, 0,490A, 0,300A, 0,005A Grupa 7: 840/min, 0/min, 0/min, AS Grupa 8: 0,0 stopni, 0/min, 0/min, 0/min Grupa 9: 0,0 stopni, Not Oper., 4,0Nm, 840/min Grupa 10: 0,305A, ADP. OK, 70,0 st.C., 15,0Nm Grupa 11: 0,300A, ADP. Run, 70,0 st.C., 15,0Nm Grupa 12: 0,930A, 0,660A, 0,305A, - Grupa 13: 0,00 bar, 0,10 bar, 69 st.C., 80 st.C. Grupa 14: 0,305A, 0,660A, 0,300A, 0,755A Grupa 15: 0,155A, 0,965A, 1,7 bar, 1,7 bar Grupa 16: 12,27; 1,99; 112,0; 11,91 Grupa 17: 0,0 st.; 840/min; 4,0 Nm; 15,0 Nm Grupa 18: 3,4 bar; 15.0 Nm; 2,1 bar; 0,295A Grupa 19: 3,6 bar; 0,325A; Compr. on; - Grupa 20: 840/min; 880/min; 670/min; - Grupa 21: 6,0 Nm; 6,0Nm; 396,0Nm; 100,0 Grupa 22: ABS Off; EDL Off; ASR Off; ESP Off Grupa 23: Not Active; Not Active; Not Active; - Grupa 24: MIL Off; 11,75; 0,0%; 11,0 Grupa 25: 6,7 bar; 42,0%; 0,500A; 0,047A Grupa 26: -; 13,70V; 3,6bar; 2,1bar Grupa 40: 18265; 0,0; 56475; 4,00S Grupa 41: 160/min; 0/min; 0/min; 162,0 Nm Grupa 42: 0,0 st.; 13,0 st.c.; 9,4V; 9,3V Grupa 43: 00000101; 00100000; 01000001; 00001101 Grupa 44: 0,325A; 0,520A; 0,605A; 00000010 Grupa 45: 0,40 bar; 0,00 bar; 1,99; 12.27 Grupa 46: 107,0; 0,125A; 1,005A; 0,305A Grupa 47: 0,290A; 0,725A; 0,755A; 0,870A Grupa 48: 6,70 bar; 43,0%; 0,500A; 0,046A Grupa 60: 54; SF; 57; 4093 Grupa 61: 13,0 ;0,0 ;0,0 ;13,0 Grupa 62: 0,0Nm; 500,0 kg; 0,0; 10 st. Przy okazji próbowałem zrobić adaptacje... udało mi sie do przodu, a do tyłu nie chciało wskoczyć - musze jeszcze popróbować. A i teraz jeszcze mi się przypomniało, że z miesiac temu lub dwa padł mi akumulator :/ Jarek
  9. Bartku, udało mi sie odczytac... zacząć należało od tego że chyba zły program wybrałem na początku... Teraz użyłem VAG-Com i udało mi sie odczytać, poniżej podaje dane: VAG number: 8e0 910 155 Q Soft. Coding: 0000001 Component: V30 01J 1.9I PD RdW 3230 Shop #: Imp: 000 WSC 63251 Extra: Geraet 00000 Grupa 1: BrkSw. Off, BTS Off, PN Active, 0,0 km/h Grupa 2: P, 0 1 0 1, Not Oper., P Grupa 3: P, Not Oper.,Not Oper.,Not Oper. Grupa 4: P, Not Recogn., 0/min, 0/min Grupa 5: P, Term 50 On, Relay OFF, 12,00V Grupa 6: P, 0,020A, 0,005A, 0,005A Grupa 7: 80/min, 0/min, 0/min, AS Grupa 8: 0,0 stopni, 0/min, 0/min, 0/min Grupa 9: 0,0 stopni, Not Oper., -34Nm, 80/min Grupa 10: 0,300A, ADP. Run, 31,0 st.C., 0,0Nm Grupa 11: 0,300A, ADP. Run, 31,0 st.C., 0,0Nm Grupa 12: 0,935A, 0,670A, 0,300A, - Grupa 13: 0,00 bar, 0,10 bar, 31 st.C., 47 st.C. Grupa 14: 0,300A, 0,670A, 0,300A, 0,755A Grupa 15: 0,135A, 0,990A, 0,0 bar, 0,0 bar Grupa 16: 12,27; 1,99; 112,0; 11,85 Grupa 17: 0,0 st.; 80/min; -34 Nm; 0,0 Nm Grupa 18: 0,0 bar; 0.0 Nm; 0,0 bar; 0,005A Grupa 19: 0,0 bar; 0,005A; Compr. OFF; - Grupa 20: 80/min; 940/min; 670/min; - Grupa 21: 68,0 Nm; -34Nm; 396,0Nm; 100,0 Grupa 22: ABS Off; EDL Off; ASR Off; ESP Off Grupa 23: Not Active; Not Active; Not Active; - Grupa 24: MIL Off; 11,75; 0,0%; 11,0 Grupa 25: 6,7 bar; 40,0%; 0,500A; 0,048A Grupa 26: -; 11,90V; 0.0bar; 0,0bar Do Wrześni mam 350km Zobaczmy co wyzej wypisane dane powiedzą (robiłem przy wyłączonym silniku), a potem się zobaczy czy trzeba szykować się w podróż. A w razie czego to czy wcześniej musze zakpuć choćby olej do skrzyni? Pozdrowionka Jarek
  10. Dziękuje za odpowiedz. A kolega Bart-S mieszka w polnocnej czesci wojewodztwa wielkopolskiego? czy bardziej na poludniowej cześci... Bo jak w północnej to może bym się skusił A ten dwumas to czym się objawia? Próbowałem VAGiem się podłączyć, ale przy module skrzyni biegów program się zawiesza... nie nawiązuje nawet połączenia. Nie wiem czy przypadkiem kiepskiego kabla nie mam, albo złej wersji programu. Ale moduł radia, hamulców czy silnika odpowiadał mi i moglem sprawdzać bloki. Co do poziomu to nie mam jak sprawdzić - nie mam tutaj kanału :/ Po za tym, wydaje mi sie ze auto zaczyna szarpac (bardzo delikatnie, ledwo wyczuwalne) przy stalej predkosci - np. 80km/h (moze juz jestem zbyt wyczulony i tylko mi sie zdaje, a moze to te super polskie drogi) edit: uris - dzieki za rade, postaram się oszczedzac autko, ale codziennie do pracy musze jechac i te 40km musze pokonac. Po za tym zaczynam mocno się zastanawiac nad wyjazdem do Bart-S
  11. Witam, drodzy koledzy, przeglądam to forum i natknąłem się na ten wątek o skrzyni multitronic wiec podłącze się z moim problemem. Mianowicie moja skrzynia biegów (na pewno multitronic) ma delikatne szarpania przy prędkości 30-40 kmh. Są one czasem bardziej a czasem mniej odczuwalne. Czasem nawet w ogóle nie występują. Szczególnie rano, gdy jade do pracy (czyli chyba jak auto jest zimne) to tych drgań nie ma, jak już wracam do domku to te drgania potrafią wystąpić - szczególnie przy gwałtownym ruszeniu na skrzyzowaniu, albo np. gdy przejezdzam przez progi i jest jednoczesnie pod górkę to wtedy odczuwam te drgania. Czy cos z tym można zrobić? byłem u jednego "fachowca" od skrzyni, ale ten to mi powiedział ze te skrzynie wytrzymują max 250kkm, a ze moj ma 230kkm to sie troche zmartwiłem. Ale na koniec powiedział mi ze z kazdym innym automatem zaprasza tylko nie z tym, to stwierdziłem że to w cale nie jest taki dobry fachowiec. Rozglądając się za autem widziałem nawet multitronici ktore mialy po 350kkm... tylko ze to było w Volvo (takie chciałem kupic, a wyszło, jak wyszło ) Auto mam od marca, poprzedni właściciel wymieniał olej przy ok 200kkm i wtedy też naprawiał sterownik. Przy kupnie auta nie było tych drgań, występują one dopiero od niedawna. Czy cos z tym można zrobić samemu, czy tylko do fachowca... jesli tak to jakiego polecacie w okolicach Słupska lub Koszalina. I podstawowe pytanie - ile taka naprawa może kosztować? Z góry dziękuje za odpowiedź Jarek
  12. Witam, od poniedziałku jestem posiadaczem Audi A4 Avant B6 z 2004 r. - silnik 1.9 diesel 131PS + mulitronic
×
×
  • Dodaj nową pozycję...