
pawlo5
Pasjonat - Nowicjusz-
Postów
16 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Reputacja
0O pawlo5

-
Kolego Dieselmaniac, prawdopodonie wysypała Ci sie Adaptacja zegarów. Przerabiałem temat w kolegi S6 C4 V8 4.2 które na fisie pokazywało spalanie jak 1.9 TDI albo i mniej Adaptacja dla zegarów Erste und zweite Stelle 00 (Füllstellen) Dritte Stelle 0 (Deutschland) 3 (Kanada) (evtl. wegen des Gongs) Vierte Stelle 4 (4 Zylinder) 5 6 8 (8-Zylinder) Fünfte Stelle 0 (TDI Motor) 2 Benzin Motor (4, 5, 6-Zylinder Motor) 3 Benzin Motor (8 Zylinder) 4 Benzin Motor (5 Zylinder Turbo) 5 Dieselmotor Wirbelkammer prawdopodobna adaptacja dla Ciebie to 00040 Vag prawde Ci powie. Pozdrawiam
-
Podpinaj Vaga i zrób test zegarów, sprawdz wtyczne przy czujniku (piny we wtyczce)
-
Promocyjne ceny na Motul, Liqui Moly, Valvoline. Części samochodowe najtaniej.
pawlo5 odpowiedział(a) na dzik temat w Pro Choice
Również polecam, zakupy bardzo udane -
no fakt , nie spojrzałem dla mnie to nie jest zabawne Ja miałem takie objawy i miałem opóźniony kąt wtrysku . Równie dobrze można powiedzieć że "lekarstwem na wszystko " jest wymiana świec ( bo połowa porad do tego sie sprowadza . Co do tematu: Turbina chodzi od momentu odpalenia silnika, nawet na wolnych obrotach. To taka ciekawostka. Vag > silnik > bloki wartosci> kanał 004 i okienko nr4 ("synchro angle" czy jakos tak) Regulujesz kołem zębatym wałka rozrządu (rozpietosc od -3 do +3 o ile dobrze pamiętam) Ustawiamy synchro na 0,0 Zerknicie tutaj http://www.audiklub.org/phpBB2/viewtopic.php?t=66404&highlight= Pany Elsa się kłania. Pozdrawiam
-
Mam dokładnie to samo z tym ze u mnie brzmi to jak jakis dzwiek z kanalizacji Sprawe juz analizowałem i zdaje się ze jest z tym tak samo jak z gubieniem temp przez nasze pd-ki w morozy czyli reasumujac, ten typ tak ma. Chciałbym jeszcze przeczytac wypowiedz osoby która ma zapodnay nowy egr i 100% sprawne podcisnienia itp.
-
Lubisz chyba wizyty w ASO i wyrzucanie kasy w błoto. Wymienił pół auta i dalej się doszukuje dziury w całym.. Czas i pieniądze poświęć komuś bliskiemu a nie sprawnemu autu. Wiesz tak się zastanawiam ze prócz głupoty nic nie wniosłes do tematu. Nie wpadłes tez na to ze zdarzaja sie uszkodzone nowe i oryginalne częsci no ale nie ma to jak sobie poscik nabic. Do założyciela i moda sorki za OT.
-
Panowie, mam dokładnie takie same obiawy w swoim AVF, w trasie łapie 90 stopni i trzyma (sprawdzane vagiem w instrumentach i w silniku) wjazd w miasto koreczek lub grzanko na postoju przy temp zewnętrznej 0 i tym bardziej na minus temp spada na 70 stopni, ogrzewanie na 20 i dmuchawa na 1/3 . Przebieg teraz to 187 tys, przy 152 wymieniony rozrzad ori aso + pompa wody ori aso + termostat ori aso + płyn G12+ ori aso, po drodze wymieniłem jeszcze czujnik G2/G62 ori aso bo opadała wskazówa na desce. W tamta zime miałem to samo mysle tak musi byc w ta natomiast chciałem to wyeleminowac bo zaczeło mnie to denerwowac. Wymieniłem ponownie termostat ori ASO + czujnik G2/G62 ori aso + odpowietrzenie układu zgodnie ze sztuka + sprawdzenie pinów przy czujniku itp i dalej to samo. Jedyne co przychodzi mi jeszcze do głowy to cos Z EGR-em , cos mi sie obiło o uszy ze potrafi wychaładzac silniczek, musze zgłebic temat o ile to prawda. Przed soba mam czyszenie całego dolotu od T az wraz z kolektorem dolotowym (all uszczeleczki i oringi kupione). Przy okazji wyczyszcze mega dokładnie EGR i sprawdze podcisnienia i zoabaczymy co z tego wyjdzie ale to dopiero za 3 tys km wraz z olejami i filtrami.
-
Miałem okazje przejechać dzisiaj traske 20 km przy -2 stopniach. Na zegarach równe 90 stopni. Po dojechaniu do celu postój 20 min max . Po powrocie do auta na zegarze 70 stopni, ruszam i po 150 metrach spadek temperatury o kolejne 10 stopni (Moja teoria : nie przymyka sie termostat, z chłodnicy poszła wystudzona woda na obieg i stad ten spadek o kolejne 10 stopni do poziomu 60 stopni. ) Podczas jazy temp wraca na 90 i sie trzyma mimo włączonego ogrzewania na 20. Powrót do domu (20 km , gdzie niegdzie czysty asfalt wiec zdecydowany mały bucik) postój pod domem, ogrzewanie na 20 dmuchawa na 1/3 i w ciągu 5 min postoju spadek na 75 stopni na zegarze.Wymienię termostat i porządnie odpowietrze układ i zobaczymy co będzie, jak nie pomoże zastosuje sie do porady kolegi Piotrusia z uwagi na to iż jakiś czas temu miałem problem z wyświetlaniem temperatury na zegarach, wymieniłem czujnik i być może zastosowany czujnik jest wadliwy ale to po termostacie ponieważ termostat juz dawno zakupiony
-
Mam ten sam problem co Ty. Podczas postoju auto najnormalniej wychładza sie na biegu jałowym. Jestem przed ponowną wymianą termostatu (ori ASO) . Dzieje sie tak u mnie po wymianie rozrzadu wraz z pompą wody i termostatu (all czesci ori ASO) dodatkowo czyszczone były chłodnice oraz doloty wraz z ic i EGR. Ogólnie auto powoli nabiera temp , do 60 max 70 stopni idzie w miare szybko to na 90 musze przejechac 3x tyle ile do 60. Nie ma mowy o zagrzaniu auta na 90 stopni na biegu jałowym. Miejska jazda okupiona zuzyciem paliwa na poziomie 10 l co mnie martwi bo tyle paliło moje BDH we wczesniejszej A6 Quattro.
-
Zapomniałem dodac, jest jeszcze jeden plus, do tej pory Audik palił minimum 5,1 po modzie wynik 4,6 jest bez problemu do osiagniecia ale ostatnio zazwyczaj 8,5 mi sie utrzymuje
-
Wykresik. Przyznam ze liczyłem na jakies 175 ps i 400 Nm ale chyba bedzie musiało tak zostac. Ogólnie autko śmiga duzo przyjemniej Licznikowe 240 km/h zapiete, nie jest zle. Pzdr. Pawlo
-
Ja w swojej B6 all Plastiki czysze i tu uwaga : mokrą ircha (ledą), no powiedzmy zdecydowanie wilgotną , tylko i wyłacznie , zadnej chemi w jakiej kolwiek postaci . Efekt , wszystko wygląda jak nowe w salonie kilku znajomych tak stwierdziło wsiadajac do Autka. Fakt faktem ze po sprowadzeniu była czyms plako podobnym wyswiechtana wiec doszła do siebie dopiero za 4-5 razem. Co do plaka, deska siada od niego zapychaja sie pory i wyglada poprostu starzej !! no i jest to magnes na kurz który az sie lepi do zajeb.. plaka (plak sie nadaje do poldków i małerów wystawiponych na giełdzie). Co do kurzu : uzywam domowego sposobu "Pronto Duster" elektrostatyczne sciereczki do kurzu. Jedna mam zawsze w schowku, 2 min i deseczka i plasticzki bez jednego pyłka włos sciereczki jest długi wiec kurz z zakamarków klimatronicka i nawiewów usuwany jest równiez skutecznie . Im mniej sie wszystko lepi tym lepiej dla was. To by było na tyle Pzdr \ Pawlo
-
Na 100% od b6 , zreszta tylko w a4 występował z listwa chrom. Odgrzewam kotleta, Czy ktos cos moze wie o co chodzi z tymi błedami, mi juz rece opadaja.
-
Witam wszystkich. Mam mały problem a mianowicie po wymianie chorusa na Concerta w A4 B6 2003 rok pojawiły sie błedy które po sksowanu wracją. Wszystko podłaczyłem jak nalezy , sprawdzałem 2x i niestety dalej lipa. Błedy : 00466 - Control Module for Steering Column Electronics (J527) 49-00 - No Communications 00858 - Connection: Radio ZF Output to Antenna Amplifier 36-00 - Open Circuit o ile ten 00858 to : podłaczenie do radia, sygnał średiotonowy, antena, amp to to i tak mi nic nie mówi a ten pierwszy to już wogóle kodowanie mam 00205 Tak się zastanawim czym to jest spowodowane. Po zmianie na Chorus zadnych błedów nie ma . Czasmami mam wrazenie ze odbiór radia kuca. Wszelkie sugestie i podpowiedzi mile widziane.
-
Podziekował :th: jutro troche gimnastyki i sie zrobi