-
Postów
91 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Reputacja
0O Dave J.

Informacje
-
Imię
Dawid
-
Miasto
Nisko - Braniewo
Auto
-
Model
A6 C6
-
Nadwozie
Avant
-
Rok produkcji
2005
-
Silnik
2.7 TDI V6
-
Napęd
FWD
-
Skrzynia
Manual
-
Paliwo
ON
Ostatnie wizyty
682 wyświetleń profilu
-
Można mieć chińczyka bez loadera, limitu Vin, ale śmiga tylko po Angielsku. Do wersji polskiej dalej Loader potrzebny.
-
Odświeżam temat, jest różnica w pinach pomiędzy modułem AFS a LWR? Wsadziłem lampy bez AFS i chcąc pozbyć się błędu muszę wymienić moduł na LWR. Wtyk jest delikatnie inny i zastanawiam się czy wystarczy "dorzeźbić" moduł by wtyczka z AFS weszła czy kupić nową wtyczkę i ją przepinować. Dzięki pozdrawiam.
-
Witam. Zbieram informacje o potrzebnych gratach do przejścia na MMI 3g+. Z tego co ustaliłem do tej pory wymienia się: Main Unit - 4E0 035 670 B (z kartą SIM, nie wiem czy to na pewno 3g+, czy może zwykłe 3g...) Wyświetlacz - 4F0 919 604 Gateway - 4F0 907 468 - problem, nie wiem jaką literkę powinien mieć by ogarnąć 3g, dużo tego, / B / D /E / F / G / K /M / N / - obstawiam te k / m / n ale nie mam pewności. Panel klimatyzacji - 4F1 820 043 AL - jak zostanie mój z przedlifta to chyba nie będzie wyświetlanych info na wyświetlaczu. Tuner FM - 4F0 035 056 B Panel sterujący MMI - 4F1 911 611M Jeżeli jeszcze czegoś brakuje proszę o info. Fajnie by było, gdybyście potwierdzili numery Gateway i climatronika. Jeżeli chodzi o kablologie... orientujecie się czy trzeba wybebeszać połowę auta, czy może większość kabli ze starej 2gh podejdzie? Pozdrawiam.
-
Jakieś kodowanie do przywrócenia ustawień fabrycznych, cokolwiek?
-
Cześć. Po renowacji lamp od i ponownym ich podłączeniu do auta soczewka lewej lampy rozjechała się mocno w prawo (patrzy teraz w bok i to mocno). Próbowałem zrobić adaptację. Problem w tym że jak robię adaptacje to soczewka nie wraca do środka, manualne ustawienie jej pokrętłami nie daje żadnego efektu (ani w lewo ani w prawo). Nie mam pojęcia co mam z tym zrobić. Po odłączeniu lampy od auta i ponownym podpięciu lampa robi selftest, gdzie ładnie chodzi góra dół, ale jak chce na boki to o coś tam haczy nie wiem, słychać że chwile silniczek walczy. Co to może być? Jak się z tym uporać?
-
Nisko - Stalowa Wola, mogę pomóc
-
Lampy idą w przyszłym tygodniu do Gwertego na renowację. Jak wrócą składam wszystko do kupy Lampki wróciły. Gwerty wymienił projektor, a ja pomalowałem środek na czarno (był taki grafitowy), osłonki chromowe wokół soczewki i odbłyśnika z dziennych też na czarno, i włożyłem wkłady z polifta tez pomalowane na czarno. Wg mnie wygląda całkiem spoko
-
Modów ciąg dalszy. Po wyrzeźbieniu aluminiowych radiatorów do wkładów z polifta, dają sie ładnie złożyć. Lutowanie ledów: Filmik z efektem działania :
-
Koledzy potrzebuję kontakt do kolegi Gwerty. Jeśli ktoś posiada prosiłbym o PW. @Edit Omg kolega podał nr w podpisie sorka.
-
Przy Quattro ważne jest, aby średnica kół przód/tył była tej samej wielkości. Zaleca się rotację opon między osiami po sezonie by się równo ścierały. Szerokość nie robi różnicy.
-
Polecam Valvoline SynPower XL-III C3 5w30 "VW Standard 50400/50700* (can be used where VW 50101, 50200, 50301, 50500, 50300, 50600, 50601 are specified)" Specyfikacja: http://www.valvolineeurope.com/uploadedFiles/7331.pdf Fabryka sugerowała 5w30 i taki leję. Koledzy radzą 5w40 hmm...
-
On na tej glebie przecież nie jeździ. Ta na zdjęciu pokazana to raczej max na jaki może teraz go sobie opuścić wykorzystując Airride, a zakres możliwości ustawienia go ma raczej DUŻY Gratuluję autka. Zazdroszczę! Ile pracy... masakra. Felgi może w "gun metal" by tak nie ginęły, a nadal byłoby ciemno
-
Dave J. zmienił(a) swoje zdjęcie profilowe
-
Piękna Za ściemnioną szybę boczną przednią nikt problemów nie robił?
-
Mam już kilka zaległości do opisania 18.03.2017 r. Dotarły do mnie zakupione 20" roleczki z Q5 wersja speedline. Do tego oponki i springi Eibach -30mm. 23.03.2017 r. Zamontowane springi. Autko całkiem nieźle usiadło. Następny mod to lampy. Załatwiłem już sterownik kierunków "flow", wkłady od polifta też juz mam. Teraz tylko musze polutować wszystko, zapakować w jakieś pudła i zrobić sensowne konektory by można było szybko powrócić do serii 24.03.2017 r. Rolki na aucie: Za dnia zrobię lepsze fotki.
-
Panowie po 3 latach nic nie robienia, po kilku nieprzyjemnościach z początkową eksploatacją wracam do realizacji planów. Potrzebuje porady odnośnie felgi. Upatrzyłem piękne rolki od a5. Waham się tylko czy się zmieści w obrysie auta. Felga ma 19" 8J i et 26! Po kalkulacjach daje to wysuniętą o 25mm felgę niż mam te teraz (standard 16" 7,5J et 45). Chce założyć do nich oponki 225/40/19 i springi Eibach -30mm. koło w nadkolu się zmieści na 100%, ale czy nie będzie wystawać poza obrys auta? Wolałbym nie stracić dowodu na kontroli