Skocz do zawartości

ronuch

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    11
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O ronuch

Osiągnięcia ronuch

0

Reputacja

  1. Witam! sory za wykop u mnie wczoraj zerwalo pasek i okazalo sie ze sprezarka zablokowana. jak ja rozebralem to znalazlem kawalki jednej podkladki sprezystej a druga byla peknieta. pytanie gdzie kupic takie podkladki?? co do oleju to chyba ten olej trzeba wlac do skrzyni korbowej bo on raczej nie dostaje sie do czynnika chlodzacego - wszystko oddzielone uszczelkami. w czym wymyc te wszystkie bebechy z opilkow??
  2. no to obie te pompki maja tez alarm - mozna go wylaczyc jakos z poziomu vaga zeby nic nie motal??
  3. nie chodzilo mi o to ze nie chce mi sie sprawdzac cisnienia tylko o to ile ten test jest warty skoro glupie ciesnienie w kolach moze bardzo zaklamac wynik
  4. kol Krupskim wyszukalem na necie ze takie pompki 8lo 862 257 D lub K i jeszcze 8do 862 257 B maja sterowanie zdalne z pilota i nie maja alarmu. Moja pompka czyli 8lo 862 257 l nie ma alarmu ani zdalnej obslugi wiec musze wybrac jedna z tych trzech zeby nie motac sie niepotrzebnie jeszcze z alarmem. tylko jaki mam kupic kluczyk - na jaka czestotliwosc bo wiem ze musze miec 2 przyciskowy! potem jeszcze trzeba zrobic antene do pompki i tu tez mam problem jak ja zrobic i pod ktore piny wpiac?
  5. sprawdzalem i stawialy caly czas jednakowy opor - wyciekow nie widzialem
  6. ale szrpaki cos wykaza?? bo slyszalem ze wystarczy miec zle cisnienie w oponach i wtedy amory wykazuja wysoka sprawnosc
  7. dopytalem sie bylego wlasciciela i on tez juz wymienial sprezyny. On zalozyl jakies tanie pewnie chiny i wlasnie one mi pekly niby mialy nie caly rok. Te sprezyny co ja kupilem sa z monroa i dobierali mi je z jakiegos katalogu. Dlugosc tych sprezyn jest identyczna jak w orginale, ilosc zwojow i grubosc drutu tez jest identyczna. Moze balwanki sa za dlugie - wiecie moze jaka maja miec dlugosc?? Co do amortyzatowow to jak zmienialem sprezyny to probowalem je wcisnac reke a potem wyciagnac to stawialy spory opor - wyciekow nie bylo widac. Objawem zuzytych amortyzatorow nie bylo by bujanie tylu?? Aha probowalem dzis nacisnac na tyl reka i jest minimalny ruch a potem tak jakby sie odbijal! Jak ja kupilem auto to chyba sprezyny byly juz pekniete bo tyl troszke siedzial i efekt takiego odbijania byl jeszcze silniejszy!
  8. Witam1 nie bede zakladal nowego tematu bo mam podobny problem, tyle ze ja chce zalozyc sterowanie z pilota. Ja mialem u siebie pompke z oznaczeniem na koncu "L"! Pompka mi zdechla (peklo to koleczko z lopatkami) wiec teraz chce kupic juz taka zeby miec sterowanie z pilota! O jakim oznaczeniu mam kupic pompke i jaki kluczyk? Wystarczy tylko wymienic pompke i zakodowac kluczyki , czy trzeba jeszcze cos przerabiac?? moje auto to a4 98 rok avant ahu
  9. kolego mialem to samo u siebie w ahu! peknieta byla guma laczaca plastikowa rure z kolektorem ssacym. Samo obmacanie wezy nic ci nie da bo ja macalem i nic nie znalazlem dopiero jak odkrecilem ta gume to znalazlem dziure.
  10. Witam! Jakis czas temu pekla mi sprezyna z tylu, kupilem nowe z monroa ale dalej wydaje mi sie ze cos jest nie tak. Na nierownosciach tyl tak jakby sie odbijal od dziur (lekko podskakuje) nie ma jakiegos ciaglego bujania. Tak sie zastanawiam czy amortyzatory powinny sie opierac o odboje (balwanki)? Jak wymienialem sprezyny to balwankow nie ruszalem bo wygladaly jak nowe, ale moze ktos wlozyl tam je z innego modelu. Auto stoi rowno, nie ma efektu siedzenia tylu - co o tym sadzicie??
  11. Witam! posiadam A4 B5 1998r Avant z silnikiem AHU 90ps. pozdrawiam
×
×
  • Dodaj nową pozycję...