
males93
Pasjonat - Nowicjusz-
Postów
13 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Reputacja
0O males93

Informacje
-
Imię
KAMIL
-
Miasto
EŁK
Auto
-
Model
S4 B5
-
Nadwozie
Avant
-
Rok produkcji
2000
-
Silnik
2.7 T V6
-
Kod silnika
APB
-
Napęd
quattro
-
Skrzynia
Manual
-
Paliwo
PB
Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
-
Jak wyłączyć na FIS w Audi A4 B6 komunikat "otwarta maska"
males93 odpowiedział(a) na ogon temat w Audi A4 B6/B7
Miałem problem ostatnio z czujnikiem otwarcia maski ciągle się palił czujnik wiazka sprawdzone nawet podawana masa na moduł komfortu pod nogami kierowcy czarna kostka pin 20 jak dobrze pamiętam na liczniku ani na modułach zero błędów poświęciłem cały dzień i zero pomysłów ani poszlak. Odpiąłem klemę na noc na drugi dzień wszytko już działa więc jak by ktoś się trudził to może spróbować -
Mam ten sam problem tylko że przebieg 240 Zmieniłem Olej 0w30 Pompa oleju nowa aso Zaworki/ regulatory 2 sztuki nowe aso Czujnik cisnienia oleju aso Dalej nic nie pomogło spada cisnienie podczas jazdy i wyskakuje kontrolka oleju zgaś silnik P052400- cisnienie oleju silnikoweg wartość zaniska P055F00- cisnienie oleju silnikowego poza zakrema Błędy wyskakują po nagrzaniu oleju a cisnienie oleju ma spadek około 1.2 bara ( wymagane jest 4 a rzeczywiste 2.8) w zakresie obrotów od 1.500 do 2500 a dół obrotów trzyma cisnienie górę obrotów też więc gdzie szukać przyczyny ubytku cisnienia ?
-
Jak jest różnica około 1.2 bara dopiero wyskakuje kontrolka cisnienia oleju na filmie widać jakie jest cisnienie zadane a jakie rzeczywiste Dodam że nowe czesci jak pompa oleju, dwa regulatory oleju i czujnik cisnienia nie pomogły
-
Jak jest różnica około 1.2 bara dopiero wyskakuje kontrolka cisnienia oleju na filmie widać jakie jest cisnienie zadane a jakie rzeczywiste Screen_Recording_20250322_174031_ThinkDiag+.mp4
-
males93 obserwuje zawartość Niskie ciśnienie oleju w Audi A4 B9 2.0TDI DEZE
-
-
naklej na szyby coś ciemnego przejdź przegląd i zdejmij jak nie chcesz usuwać
-
używam kluczy YATO i nie maja u mnie łatwo, jestem zadowolony bo cenowo do jakości są w porządku tylko torxy, imbusy słabe są
-
jeszcze można odwrócić odbłyśnik o 180 stopni
-
Można coś ogarnać
-
Czyli znak na kole pasowym i kole wałka rozrzadu maja sie zgrywać ze strzałkami na obudowie ? A co zkołem zebatym od aparatu zapłonowego ?
-
Do mechanika nie stawiałem Jak jest przestawiony to co punkt "0" powinien być ustawiony tak jak jest a kreska na wąłku ma sie pokrywać ze strzałką ? Może ma ktoś możliwość sprawdzenia u siebie w samochodzie jak to wyglada ?
-
Mogą być któreś czujniki temp,lambda troche za mało informcji żeby Ci pomóc. Popierwsze podepnij Vag i podaj błedy
-
Jak mogło wciągnać jak rozrzad jest osłoniety ? Podładowałem troche akumulator krecilem z 10-15s załapał wkreca sie normalnie a wolne oborty skacza za 2 razem tak samo 10-15s krecenia i załapie Vag podpiołem i bład 00515 - camshaft position (hall) sensor (g40)
-
Witam. Pacjent Audi a4 1.6 ADP + LPG sekwencja Stojąc na światłach zapaliła sie kontrolka "ładowania" przejechałem 50m i nagle coś zaszeleściło z pod maski od razu wcisnąłem sprzęgło i sie prawi dotoczyłem do zatoczki a silnik zgasł (4-5s po wciśnięciu sprzęgła) Podnoszę maskę usunąłem nożem resztki paska chce zapalić a on nie odpala. Pokrywę od rozrządu zrzuciłem pasek jest na miejscu napięty więc zaholowałem samochód popiołem Vaga 5 błędów 18010 00515 00532 00670 17978 Zdemontowałem paski napędzające Alternator, Klimę, wspomaganie i pompa wody bo napinacz mam do wymiany z paskiem dopiero będzie na poniedziałek ale bez pasków powinien odpalić Skasowałem błędy wszystkie po następnej próbie odpalenia nie udanej wyskoczył 00670 wiec przepustnice wyjąłem przeczyściłem wsadziłem skasowałem błędy i błąd juz nie wyskakiwał po kilku próbach kręcenia i 0 błędów Zdemontowałem świece 1 aby sprawdzić iskrę (mokra świeca) kręcę kręcę iskra sie pokazuje silnik na chwile załapał to szybko dokręciłem święcę fajka i nic nie chce odpalić znowu Vag tylko wykazał 2 błędy 00515 17978 Rozrzad da rade jakos prawdzić bez robierania przodu szukałem i nigdzie nie znalzłem?. Nie wiem czy to coś dale ale wrzucam Wałek jest w tej pozycji jak w okienku jest 0 tak jak na foto
-
wczoraj pilnie musiałem pojechać samochodem wchodzę kręcę kręcę i nic odpiąłem kostkę od czujnika temperatury pyk i chodzi