Skocz do zawartości

rosk

Pasjonat
  • Postów

    26
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O rosk

Informacje

  • Imię
    rom
  • Miasto
    kuj-pom

Auto

  • Model
    A4 B8
  • Nadwozie
    Sedan
  • Rok produkcji
    2010
  • Silnik
    2.0 TDI
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Automat
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia rosk

1

Reputacja

  1. zna ktoś nr. poprawionego przewodu wspomagania
  2. Głupie pytanie skąd łapaliście masę w lampkach dzwi bo u mbie na samych drzwiach słaba masa i dziwnie świecą te lampki
  3. witam możecie podać mi nr czerwonego gniazda pod fotelem,jest to gniazdo do regulacji odcinka lędzwiowego
  4. Przecież to objawy uszkodzonej turbiny a nie problem z olejem
  5. u mnie po wymianie łożysk luz wzdłużny praktycznie zniknął
  6. skrz mój mechanik nie widział w tym problemu,zaprowadziłem na 8.00 a o 16 audi było do odbioru koszt 300zł + części Zazdraszczam... Czy ta wymiana wymaga zdjęcia skrzyni z auta ? Btw... Mam nadzieje, że łożyska nie różnią się pomiędzy 1.8Tfsi a 2.0Tdi mój mechanik nie widział w tym problemu,zaprowadziłem na 8.00 a o 16 audi było do odbioru koszt 300zł + części Zazdraszczam... Czy ta wymiana wymaga zdjęcia skrzyni z auta ? Btw... Mam nadzieje, że łożyska nie różnią się pomiędzy 1.8Tfsi a 2.0Tdi ? nie ma potrzeby wyciągania skrzyni,ja zamawiałem łożyska od 2.0 manual a mam 2.0 automat i w mechanizmie różnicowym są takie same łożyska
  7. mój mechanik nie widział w tym problemu,zaprowadziłem na 8.00 a o 16 audi było do odbioru koszt 300zł + części
  8. zasada wymiany oleju w multi jest taka sama jak w tiptronic poszukaj manuala np.do a4b6 z tym że w a4 b6 śruba wlewowa i spustowa były osobno a w a4 b8 wlewowa spustowa i kontrolna jest jako jedna
  9. ja wymieniłem obydwa i nie wiem czy wymiana prawego zniwelowałaby luz na prawej półosi jak pisałem wcześniej większy luz był na łożysku stożkowym lewym zeszło bez ściągacza.Ogólnie lewe i prawe łożysko odpowiada za luz na kole talerzowy co powoduje luz na prawej krótkiej półosi
  10. w multi korek spustowy jest korkiem wlewowym do prawidłowego sprawdzenia poziomu oleju potrzebny vcds
  11. Kolego rosk, czy na tej liście łożysko kulkowe znajduje się zarówno na lewej półośce jak i na prawej ? Bo z tego co zrozumiałem to po prawej stronie mamy w sumie 3 łożyska. 1x kulkowe i 2x stożkowe. Niestety ja także muszę wymienić łożyska po stronie prawej... gniazdo ma spory luz. Przepraszam za jakość ale nagrywane grzebieniem... Z prawej strony nie ma łożyska kulkowego aby zniwelować luz z prawej strony należy wymienić 2 łożyska stożkowe u mnie też był taki luz
  12. ze skrzyni bez ściągacza ale z wałka to już nie Będę się zabierał do prawej strony bo mam mały luz i trochę mi telepie nadwoziem w przedziale 60-75km/h. Łozysko to wiem jakie potrzebne , ale nie wiem jakie uszczelniacze i co ewentualnie jeszcze kupić. Możesz podpowiedzieć. wg.schematu co wstawiłeś to nr.,10,14,19 jeżeli jedno łożysko,a jak zdecydujesz się na drugie stożkowe lewe to wiadomo nr.20 ale do jego wymiany wydaje mi się że trzeba wyciągnąć koło talerzowe, no i jeszcze itr oleju do mechanizmu różnicowego bynajmniej u mnie w automacie w mechanizmie różnicowym jet inny olej niż w skrzyni jest osobny wlew
×
×
  • Dodaj nową pozycję...