-
Postów
178 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Reputacja
0O dawid2300

Informacje
-
Imię
Dawid
-
Miasto
Podkarpacie
Auto
-
Model
A4 B6
-
Nadwozie
Limuzyna
-
Rok produkcji
2001
-
Silnik
3.0 V6
-
Napęd
quattro
-
Skrzynia
Manual
-
Paliwo
PB+LPG
Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
-
Pod osłoną zbiornika wspomagania i zbiornika płynu do sryskiwaczy
-
U mnie tez trochę te listwy pofalowalo , nie za ciekawie to wygląda..:/ , fajnie było by zmienić na te z s-line , ale za ori używki to ceny jak z kosmosu ok 900zl , znalazłem na allegro cos takiego http://allegro.pl/audi-a4-b6-s4-s-line-sedan-listwy-na-drzwi-nowe-i4340744704.html ktoś może stosował?? Macie jakieś opinie na ich temat?
-
To co sugerujesz teraz przejście na 5w30 z 10w40 w moim przypadku ?? To było chyba zabójstwo...
-
Czym kierujesz się doradzając by przeszedł na 10W40 ?? Bo jeśli tak ci ktoś doradził, np. mechanik to proponował bym szybko zmienić mechanika 10W40 w tym silniku to zabujstwo dla niego. ---------- Post dopisany at 15:32 ---------- Poprzedni post napisany at 15:29 ---------- Zmienia się całkowicie, nic nie dolewasz. I najlepiej zastosować płókankę przed wymiana oleju (Środek do płukania silnika przed wymianą oleju 500ml numer Liqui Moly 2662/427) Polecam. A co do tego jakie opinie są, to sądzę że ile by tu nas się nie wypowiedziało i każdy by zaczął temat o swoim oleju każdy byłby ok tak więc widzisz jak to jest śliski temat z tymi olejami. Tym się kieruję że sam od 3 lat jeżdżę na tym że właśnie oleju i nie mam żadnych problemów ani z silnikiem ani z poborem oleju zabójstwa ani zgonu nie odnotowano !!
-
No to masz problem z głowy , też się cieszyłem jak dziecko jak kupiłem auto i akcja serwisowa mnie też dotyczyła ...
-
Wymieniałeś kiedyś cewki zapłonowe ?? w tym kierunku bym zmierzał....miałem podobne objawy jak cewki padły, Twój model podlega akcji serwisowej , czyli wymianie za friko w serwisie ASO , o ile nie było to zrobione już wcześniej....
-
Po pierwsze więc zanim zaczniesz coś remontować , zmień olej , castrol ostatnio nie ma zbyt pochlebnych opinii, jest jednym z najczęściej podrabianych olei . Przy takim poborze oleju preferował bym przejście na 10w40 ale tylko motul synenergi 6100, jedynie ten półsyntetyk spełnia normy VW 505.01, 502.00, 505.00 czyli zalecane w tym silniku , Jeśli pobór oleju nie spadnie wtedy szukał bym uszczelniaczy zaworowych koszt ok 50zł/klp o robociznę musisz popytać...
-
Na jakim oleju jeździsz??
-
@up Jesli jezdzisz w miarę normalnie, w sensie nie na każdym biegu do odcięcia zapłonu..to ciut dużo, ja tez raczej krótkie odcinki do pracy mam 6km i 3.0q przeważnie na miejscu mam 12-14
-
Co Ciekawe PB tankuje tylko w "" renomowanych"" stacjach paliw.... to ja się quwa pytam skąd ten syf?? Warto zmienić jak widać warto....
-
żółciutkie paliwko , .....po to filtr żeby wyłapywał to co niepożądane.......
-
Jak by ktoś z kolegów na forum dalej miał wątpliwości co i jak, to w 1 poście dodałem film poglądowy ---------- Post dopisany at 16:44 ---------- Poprzedni post napisany at 10:28 ---------- A oto co znalazłem w swoim filtrze...
-
Tutaj masz podpowiedź jak to jest w B6 3.0 V6 ASN na podstawie 1.8T podejrzewam że w 2.4 B6 będzie tak samo http://a4-klub.pl/3-0-221/audi-a4-b6-3-0-v6-asn-filtr-paliwa-267234/
-
[B6 ASN] a4 by chrbk 3.0 quattro felgi x5 na aucie
dawid2300 odpowiedział(a) na chrbk temat w Audi A4/S4 B6
Zajeb..ste te koła...zapodałeś kolego.....auto wzbudza szacunek, a co to za kominy pojawiły się na wydechu ? -
Potwierdzam - najpierw sprawdzić połączenia , jeśli stan oleju w normie , można jeździć do czasu znalezienia czujnika ( kontrolka ma wpływ jedynie na psychikę kierowcy ) jeśli stan oleju w normie , nic nie powinno się dziać...