-
Postów
231 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Reputacja
0O Spidan

Informacje
-
Imię
Grzegorz
-
Miasto
Kraków
Auto
-
Model
S4 B9
-
Nadwozie
Limuzyna
-
Rok produkcji
2018
-
Silnik
3.0 TFSI V6
-
Kod silnika
CWGD
-
Napęd
quattro
-
Skrzynia
Tiptronic
-
Paliwo
PB
Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
-
Spidan zmienił(a) swoje zdjęcie profilowe
-
Założyłem ori z ASO, koszt 340zł , zamiennik INA w Intercarsie 160zł.
-
Kupowałem ostatnio wszystko u kolegi H4mm3r , ori z ASO Skody, te same numery części, rozrząd komplet 330zł, pompa wody 160zł, pasek klinowy 80zł, napinacz paska klinowego 185zł, rolka prowadząca paska klinowego 85zł, dodatkowo kupiłem w ASO Audi rolkę i sprzęgiełko alternatora 335zł, termostat 100zł, uszczelniacz wałka rozrządu i wału korbowego po 105zł bo tak zaleca Audi.
-
Akurat do silnika interesują mnie tylko ori części. Numer katalogowy rolki z sprzęgiełkiem alternatora (Valeo 140A) to 022903119D
-
W Etce jest kilka numerów, mam autko 2003 rok AVF Quattro, alternator Valeo 140A, może ktoś przerabiał temat i zna numer rolki ze sprzęgiełkiem alternatora.
-
Dzięki za informacje.Potrzebuję jeszcze numer rolki/sprzęgła alternatora oraz numer uszczelniacza wałka rozrządu i uszczelniacza wału korbowego
-
Proszę o numery ori napinacza paska wielorowkowego oraz rolki odwracającej paska wielorowkowego do AVF 2003 rok (wersja z jednym paskiem).
-
Najpewniej olej masz z dolotu, bo puszcza turbo,ewentualnie odma zatkana, zdejmij węża od intercoolera i zobacz czy olej nie kapie.Jeśli będzie czysto to zajmiesz się EGR.
-
Nowa: AUDI VW TURBOSPRĘŻARKA TURBINA AWX AVF 1,9 130PS (3053540664) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje. Najlepsze oferty na największej platformie handlowej.
-
To ciekawe,AVF jest na PD i wg instrukcji AUDI wymiana rozrządu co 90tys km,wyraźnie piszą przy drugiej wymianie sprawdzić rolki osprzętu i wymienić oraz wymienić uszczelniacze wałka rozrządu i wałku korbowego.
-
Tak dokładnie,przy drugiej zmianie rozrządu czyli okolice 180tys wymienia się też wszystkie rolki osprzętu.
-
W Krakowie na Mokrej chłopaki biorą 200zł za AVF/AWX
-
No ale gaśnie Ci jak dodajesz gazu do 2500 obrotów to co ma rozrusznik do tego.Pytanie jest dlaczego była regenerowana głowica,być może są już wyrobione gniazda pompek,może krzywki wałka i dlatego źle pali.
-
Jak była regenerowana głowica?Jak wyglądają gniazda pompowtrysków?Pompki po demontażu były sprawdzane na urządzeniu probierczym? VAG pokazuje jakieś błędy?
-
Może to być automat,zwłaszcze że to słaba strona tego Mercedesa i już przed 100tys km przebiegu zdarzają się awarie skrzyni,znam człowieka co ma 140tys i już 2 poważne naprawy tiptronika,ale polecam pojechać do serwisu zajmującego się Mercedesami (nie ASO) i sprawdzić,czy też nie ma błędu w sterowniku,ale przy wtryskach czy pompie świeci się od razu check.
-
Jeśli skrzynia jest zaniedbana i 10 lat nikt oleju nie zmienił to może być taki efekt jak napisałeś w temacie i będzie bardziej słychać skrzynię jak zlejesz cały syf z opiłkami. ASO niby nie wymienia,bo producenci nie zalecają w manualach,czysta ekonomia,ale większość mechaników nawet z ASO powie,że trzeba regularnie zmieniać,bo olej w szkrzyni się zużywa jak każdy inny,po 100tys to jest czarny mazut taka jest prawda. Ja zmieniłem po 120tys przebiegu na Motula i nic się nie dzieje ze skrzynką.