Skocz do zawartości

ygrek

Pasjonat
  • Postów

    172
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0

O ygrek

Informacje

  • Imię
    Irek
  • Miasto
    Zachodniopomorskie

Auto

  • Model
    A5
  • Nadwozie
    Coupe
  • Rok produkcji
    2012
  • Silnik
    3.0 TDI V6
  • Kod silnika
    CDUC
  • Napęd
    quattro
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

722 wyświetleń profilu
  1. Co to za zacisk? Jednotłoczkowy? Szukam czegoś na podmiankę z tyłu z 330 na coś mocniejszego do A5.
  2. Pisałem o tym chyba nawet w tym wątku z 3 lata temu jak zakładałem zaciski pod 380 od SQ5. Miałem wątpliwości czy można zastosować takie gumy bez wkładek teflonowych. Odpowiedziano mi że tak. Ja koniec końców zmieniłem przód na 375 6cio tłok bo nie mogłem dojść do ładu z tymi 380. Ponadto tarcze były piekielnie drogie, a i tak mi się gieły. Po trzeciej wymianie tarcz zmieniłem zaciski w cenie tarcz.
  3. Dokładnie. U mnie po malowaniu proszkowym, mimo że prowadnice były zabezpieczone na czas malowania, to trochę farby tam wlazło. Po włożeniu blaszek klocek nie poruszał się luźno. Wchodził ale z oporem lekkim. Wyczyściłem to pilnikiem do gołego metalu. Mimo to czasami klocki mi nie odbijają jak trzeba i popiskują w czasie jazdy mimo nie wciśniętego hamulca. Więc wnioskuję, że nie odbijają dobrze. Delikatne przyciśniecie hamulca niweluje piszczenie, ale jest to wkur....jące.
  4. Na tej fotce na tylnych jarzmach na prowadnicach klocków jest farba. I to dość grubo tej farby. Czy to nie zaklinuje klocków?
  5. Nie wiem co JEST nie tak. Nie udało mi się tego zdiagnozować i usunąć. Nadal mam ten problem. Przejechałem w tym czasie ponad 90.000 km więc wykluczam problem z wtryskami. Wymieniłem poduszkę skrzyni biegów (manual). Pomogło trochę i na chwilę, więc tłumaczę sobie że po prostu nowa poduszka była nie wyrobiona i lepiej te drgania tłumiła. Nie jest to jej wina. Może to poduszki pod silnikiem? Ale po takim przebiegu powinno już je szlag trafić jeśli miało by się coś z nimi dziać. W międzyczasie usłyszałem teorię o wyrobionych przegubach wewnętrznych. Rozebrałem jeden. Nie było oznak zużycia i luzów. Nie widzi mi się wymieniać ich i weryfikować czy coś to dało, bo to drogi eksperyment - jeden przegub to 700-800 w ASO a zamienników dobrych nie ma. Jeżdżę z tym gó#!em nadal.
  6. U mnie telefon pojawia się w menu systemu audio jako dwa połączenia bluetooth: mowa i muzyka. Jeśli połączę tylko muzykę to muzyka gra przez zestaw auta, a rozmowy są wtedy tak jak piszesz przez telefon. Musisz podłączyć oba "kanały" komunikacji. Może to jest problem? Szukaj ustawień w menu systemu auta w ustawieniach telefonu -> "połaczenia Bluetooth" (albo "ustawienia bluetooth" - nie pamiętam dokładnie).
  7. Ta gładka "stara" też jest dwuczęściowa: w tym sensie że dzwon jest z aluminium, a sama tarcza z czegoś tam...
  8. 1. A jakie? 2. Zaniedbanie polegające na zbyt ostrym hamowaniu?
  9. Normalne to były gładkie. Nawiercenia mają tendencje do pękania?
  10. Miał to ktoś w "ręcach"?
  11. Czy to coś nowego jest? Tarcze ZIMMERMANN Wiercone AUDI A8 D4, SQ5 380mm 8503225549 - Allegro.pl ALLEGRO.PL Kup teraz na Allegro.pl za 1400 zł - Tarcze ZIMMERMANN Wiercone AUDI A8 D4, SQ5 380mm (8503225549). Allegro.pl - Radość zakupów i bezpieczeństwo dzięki Programowi Ochrony Kupujących!
  12. Ja mam te zaciski w zimowych 18" felgach Audi, ale fakt że nie w takich jak pyta Krzychu. Te zaciski wchodzą, ale w nie każdą felę 18".
  13. Chyba jest faktycznie jak piszesz. Wg Wikipedii A5/S5 jest szersze o 28 mm od A4/S4.
  14. Trochę to by było dziwne że jest inaczej niż w A5, bo przy mojej feldze jest tam jeszcze w cholerą miejsca. Może niech się wypowiedzą posiadacze A4 jak to u nich jest. Rozmiar felgi dość popularny - na pewno ktoś ma taki sam. A może piasta w S4 jest jednak szerzej?
  15. Trochę to dziwne że przy 19/8,5/ET32 koła sa równo z błotnikami. Ja przy feldze ET35 (3mm różnicy) mam jeszcze na oko 20mm co najmniej do wyrównania.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...