-
Postów
121 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
O bobasxx
Informacje
-
Imię
Krzysiek
-
Miasto
wlkp
Auto
-
Model
A4 B7
-
Nadwozie
Avant
-
Rok produkcji
2006
-
Silnik
1.8 T
-
Napęd
FWD
-
Skrzynia
Manual
-
Paliwo
PB+LPG
Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
Osiągnięcia bobasxx
1
Reputacja
-
Zaniżenie wartości samochodu do urzędu celnego
bobasxx odpowiedział(a) na NicMoc temat w Ubezpieczenia, odszkodowania, kolizje, wypadki
Zależy o ile chcesz zaniżyć ? Tylko zastanów się czy warto to robić, zaoszczędzisz kilka stówek, a przy ewentualnym odszkodowaniu po kradzieży z AC lub szkodzie całkowitej, ubezpieczyciel może się zainteresować od jakiej kwoty była zapłacona akcyza... -
Wymień czujnik prędkości obrotowej silnika g28, jest w okolicach podstawy filtra oleju.
-
Ważne żeby zmieniać co max 10kkm a nie co 30kkm, jak zaleca ASO
-
Chyba 5w40
-
Budujesz/remontujesz dom lub mieszkanie? Tutaj możesz zadać pytanie
bobasxx odpowiedział(a) na Damian temat w Na Każdy Temat
Jeśli zawór przed pompą to regulacja temperatury wyjściowej na instalację, jeśli do ochrony powrotu to zawór za pompą. Ważne jest też odpowiednie podłączenie króćców, tzn. który skąd i do czego -
Potwierdzam, nic innego jak 128 nie przyjmuje... P. S. Przynajmniej na klonie...
-
Mam tak samo jak kolega wyżej. Też chciałbym minimalnie podnieść obroty bo nieraz czuć na kierownicy lekkie drżenie, a jak puknę minimalnie gaz, to drżenie ustepuje.
-
Odgrzeję kotleta A orientuje się ktoś gdzie znajduje się ten przekaźnik a A4 B7 BFB 2006 rok ? W obudowie ECU są tylko dwa 373 oraz 614.
-
Może łożysko, pod obciążeniem go nie słychać, a na ECON rzęzi.
-
Poczytaj tu: http://a4-klub.pl/index.php?/topic/2184-adaptacja-przepustnicy/
-
Gdzie kupowałeś uszczelki, masz może symbole ? Chyba mam taki sam świst
-
Kolego możesz opisać dokładnie jak robiłeś adaptację? U mnie pomimo adaptacji na kompie i wyświetlaniu na końcu Adapt OK, za każdym razem jak przekręcę zapłon, przpustnica piszczy dłuższy czas a potem cyka.
-
Skoro kompresor jest ok, to ja wymieniłbym samo sprzęgło i to na zamiennik. Jeśli następne by padło to wtedy szukałbym nowej sprężarki ale nie w ASO tylko oryginał gdzies1 w sklepie internetowym. Możesz profilaktycznie spuścić czynnik i wyjąć dławik żeby sprawdzić czy nie ma na nim opiłków.
-
Padło sprzęgło czy kompresor się zatarł? Jak sprzęgło, a sprężarka jest sprawna tzn. trzpień obraca się swobodnie w obie strony to możesz wymienić samo sprzęgło, koszt około 100-150zł. Jeśli sprężarka się zatarła, to grubsza sprawa, do wymiany sprężarka, chłodnica klimy, osuszacz, dławik i płukanie układu, koszt części i roboty ze 2000-2500zł. Można na używanej sprężarce taniej zrobić ale nie wiadomo co się trafi... Sprawdź co dokładnie poszło się kochać.