bobasxx

Pasjonat
  • Zawartość

    120
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0

O bobasxx

    Informacje

    • Płeć
      Mężczyzna
    • Imię
      Krzysiek
    • Lokalizacja
      wlkp

    Auto

    • Model
      A4 B7
    • Nadwozie
      Avant
    • Rocznik
      2006
    • Silnik
      1.8 T
    • Napęd
      FWD
    • Skrzynia
      Manual
    • Paliwo
      PB+LPG
    1. .
    2. Mam Avanta lz9y z lpg 2006 rok, reszta PW.
    3. Potwierdzam, nic innego jak 128 nie przyjmuje... P. S. Przynajmniej na klonie...
    4. Mam tak samo jak kolega wyżej. Też chciałbym minimalnie podnieść obroty bo nieraz czuć na kierownicy lekkie drżenie, a jak puknę minimalnie gaz, to drżenie ustepuje.
    5. Odgrzeję kotleta A orientuje się ktoś gdzie znajduje się ten przekaźnik a A4 B7 BFB 2006 rok ? W obudowie ECU są tylko dwa 373 oraz 614.
    6. Może łożysko, pod obciążeniem go nie słychać, a na ECON rzęzi.
    7. Poczytaj tu: http://a4-klub.pl/index.php?/topic/2184-adaptacja-przepustnicy/
    8. Gdzie kupowałeś uszczelki, masz może symbole ? Chyba mam taki sam świst
    9. Kolego możesz opisać dokładnie jak robiłeś adaptację? U mnie pomimo adaptacji na kompie i wyświetlaniu na końcu Adapt OK, za każdym razem jak przekręcę zapłon, przpustnica piszczy dłuższy czas a potem cyka.
    10. Skoro kompresor jest ok, to ja wymieniłbym samo sprzęgło i to na zamiennik. Jeśli następne by padło to wtedy szukałbym nowej sprężarki ale nie w ASO tylko oryginał gdzies1 w sklepie internetowym. Możesz profilaktycznie spuścić czynnik i wyjąć dławik żeby sprawdzić czy nie ma na nim opiłków.
    11. Padło sprzęgło czy kompresor się zatarł? Jak sprzęgło, a sprężarka jest sprawna tzn. trzpień obraca się swobodnie w obie strony to możesz wymienić samo sprzęgło, koszt około 100-150zł. Jeśli sprężarka się zatarła, to grubsza sprawa, do wymiany sprężarka, chłodnica klimy, osuszacz, dławik i płukanie układu, koszt części i roboty ze 2000-2500zł. Można na używanej sprężarce taniej zrobić ale nie wiadomo co się trafi... Sprawdź co dokładnie poszło się kochać.
    12. A patrzyłeś pod tylną kanapą?
    13. Jaki reduktor od gazu i jaki jego przebieg ? Miałem podobnie, co prawda inny motor ale objawy te same, po wymianie reduktora i listwy wtryskowej wszystko wróciło do normy.
    14. U mnie siedzi podobnie, zawiecha 1BE, butla w kole 80 litrów brutto, felgi 17" opony 235/45.
    15. Sprawdź śrubę odpowietrzającą (zaworek w odmie), coś wolno obroty spadają.