Skocz do zawartości

bobasxx

Pasjonat
  • Postów

    121
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O bobasxx

Informacje

  • Imię
    Krzysiek
  • Miasto
    wlkp

Auto

  • Model
    A4 B7
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2006
  • Silnik
    1.8 T
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB+LPG

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia bobasxx

1

Reputacja

  1. Zależy o ile chcesz zaniżyć ? Tylko zastanów się czy warto to robić, zaoszczędzisz kilka stówek, a przy ewentualnym odszkodowaniu po kradzieży z AC lub szkodzie całkowitej, ubezpieczyciel może się zainteresować od jakiej kwoty była zapłacona akcyza...
  2. Wymień czujnik prędkości obrotowej silnika g28, jest w okolicach podstawy filtra oleju.
  3. Ważne żeby zmieniać co max 10kkm a nie co 30kkm, jak zaleca ASO
  4. Jeśli zawór przed pompą to regulacja temperatury wyjściowej na instalację, jeśli do ochrony powrotu to zawór za pompą. Ważne jest też odpowiednie podłączenie króćców, tzn. który skąd i do czego
  5. bobasxx

    Regulacja biegu jalowego

    Potwierdzam, nic innego jak 128 nie przyjmuje... P. S. Przynajmniej na klonie...
  6. bobasxx

    Regulacja biegu jalowego

    Mam tak samo jak kolega wyżej. Też chciałbym minimalnie podnieść obroty bo nieraz czuć na kierownicy lekkie drżenie, a jak puknę minimalnie gaz, to drżenie ustepuje.
  7. Odgrzeję kotleta A orientuje się ktoś gdzie znajduje się ten przekaźnik a A4 B7 BFB 2006 rok ? W obudowie ECU są tylko dwa 373 oraz 614.
  8. Może łożysko, pod obciążeniem go nie słychać, a na ECON rzęzi.
  9. Poczytaj tu: http://a4-klub.pl/index.php?/topic/2184-adaptacja-przepustnicy/
  10. Gdzie kupowałeś uszczelki, masz może symbole ? Chyba mam taki sam świst
  11. Kolego możesz opisać dokładnie jak robiłeś adaptację? U mnie pomimo adaptacji na kompie i wyświetlaniu na końcu Adapt OK, za każdym razem jak przekręcę zapłon, przpustnica piszczy dłuższy czas a potem cyka.
  12. Skoro kompresor jest ok, to ja wymieniłbym samo sprzęgło i to na zamiennik. Jeśli następne by padło to wtedy szukałbym nowej sprężarki ale nie w ASO tylko oryginał gdzies1 w sklepie internetowym. Możesz profilaktycznie spuścić czynnik i wyjąć dławik żeby sprawdzić czy nie ma na nim opiłków.
  13. Padło sprzęgło czy kompresor się zatarł? Jak sprzęgło, a sprężarka jest sprawna tzn. trzpień obraca się swobodnie w obie strony to możesz wymienić samo sprzęgło, koszt około 100-150zł. Jeśli sprężarka się zatarła, to grubsza sprawa, do wymiany sprężarka, chłodnica klimy, osuszacz, dławik i płukanie układu, koszt części i roboty ze 2000-2500zł. Można na używanej sprężarce taniej zrobić ale nie wiadomo co się trafi... Sprawdź co dokładnie poszło się kochać.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...