Skocz do zawartości

rox79

Pasjonat
  • Postów

    29
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O rox79

Osiągnięcia rox79

0

Reputacja

  1. Hej, Dzisiaj byłem u kolesia który sprawdził mi komputerem system ABS, ponoć wyskoczył mu jakiś błąd "brak sygnału dociążenia" (albo obciążenia, już nie pamiętam). Powiedział mi również, że to pewnie przez to, że się lekko wysunął czujnik ABS'u przy wymianie klocków i nie łapie odpowiednio sygnału z koła. Poradził mi abym zwalił przednie koła i sam spróbował docisnąć ten czujnik. Czy to możliwe? Dajcie proszę jakiś namiar na rysunek bo nie wiem gdzie w ogóle mam szukać tego czujnika? Czy jak już go znajdę to mam go wyjąć całego, przedmuchać i popsikać WD40 do środka w gniazdo? Nie chciałbym czegoś popsuć a jestem lekkim laikiem więc sorry od razu za być może proste pytania pozdro
  2. He właśnie się dowiedziałem, że mam walnięty prawy tylni układ od ręcznego tzn hamulec nie odbija dobrze gdy już opuszczę dźwignię. Czy to może być przyczyną tego zapalania się kontrolki ESP? Byłem u mechanika w sobotę i ponoć komputer nic nie pokazał . Chyba będę musiał sam zainwestować w kabelek do VAG'a.
  3. Witam grupowiczów, Po ostatniej zmianie klocków hamulcowych nawiedziło mnie sporadyczne zapalanie się kontrolki ESP w trakcie wolnej jazdy. Od razu powiem, że kontrolka ABS nie pali się jednocześnie. Nie wiem w ogóle czy to może być połączone tzn. wymiana przednich klocków na Textar z zapalającą się kontrolką ESP pewnie coś się przy okazji zje...ło. Nadmienie, że to zapalanie się kontrolki występuje tylko na zimnym silniku i jak jadę powoli 30-60km/h jak się silnik rozgrzeje albo rozpędzę się trochę to gaśnie, ktoś ma jakiś pomysł ???
  4. Hej wymieniłem tą końcówkę drążka kierowniczego i na razie wszystko ucichło jeżdżę już 4 dni i nic nie słychać, tylko obawiam się co będzie jak zniknie woda z ulic
  5. No niestety ale ja nie jestem zadowolony, pojechałem na przegląd zawieszenia i diagnozę co mi skrzypi w przednim kole. Przegląd zrobili i zdiagnozowali: lewą końcówkę drążka, tuleje tylnej belki oraz teraz najciekawsze obie poduszki pod silnikiem. Oczywiście sam koszt poduszek to jakieś 950 zeta z wymianą. Zdziwiło mnie to bo nic nie czułem żeby coś w silniku było nie tak. Pojechałem jeszcze do dwóch warsztatów i w każdym potwierdzili ta końcówkę jak i tuleje tylnej belki, natomiast poduszki mówili że są ok. Teraz quiz dlaczego na Gnieźnieskiej chcieli mi wcisnąć te poduszki? Czyżby wymiana samej końcówki drążka i tulejii tylnej belki była zbyt mało opłacalna? No i jeszcze jedno jak pan wykręcał śrubki z dolnej osłony silnika (gdy sprawdzał te poduszki) to spowrotem nie wkręcił wszystkich, na moje pytanie dlaczego tylko się uśmiechnął dziękuje za takie podejście do klienta, czy jak robią inne naprawy to też zapominają o śrubkach???
  6. No właśnie byłem dzisiaj i tak: W pierwszym warsztacie ul.Gnieźnieńska Wrocław zdiagnozowali: lewa końcówka drążka, tuleja tylnej belki i teraz najciekawsze obie poduszki pod silnikiem W drugim warsztacie ul.Piękna Wrocław zdiagnozowali: lewa końcówka drążka, tuleja tylnej belki i o dziwo obie poduszki pod silnikiem są dobre To piszczenie to najprawdopodobniej ta końcówka, co do warsztatu na Gnieźnieńskiej to jestem trochę zniesmaczony, nie wiem dlaczego wymyślili sobie te poduszki pod silnikiem, może dlatego, że wymiana samej końcówki i tylnej tuleji jest zbyt mało opłcalana jeszcze na dodatek jak pan "Aruś" wykręcał śrubki z dolnej osłony silnika to później nie wkręcił wszystkich spowrotem, na moje pytanie dlaczego tylko dziwnie się uśmiechnął, dziwi mnie takie podejście, czy jak robią rozrząd to też nie wkręcają wszystkich części, ogólnie dziękuje tym panom
  7. jutro będę u drugim warsztacie, bo pierwszy coś mi się wydaje, że mnie ściemnia i napisze co i jak
  8. Hej, Niestety od dwóch dni zauważyłem, że jak ostro skręcę kierownicą (z reguły w lewo ale również i w prawo) to wydobywa się niepokojący dźwięk skrzypiącej jakiejś "gumy". Przyprawia mnie to o mdłości bo kurde maluchem nie jeżdżę Bardzo mocno jest to słyszalne, gdy kręcę kółkiem stojąc samochodem w miejscu. Czy miał ktoś podobny problem? Wspomaganie działa cały czas tak samo i nie zauważyłem jakichkolwiek wycieków. Dzisiaj sprawdzę jeszcze poziom płynu na pompie wspomagania ale wygląda mi to na coś innego, jakby gdzieś coś koło pedałów skrzypiało. Z góry dzięki za info
  9. Hej, Mam taką dziwną sprawę, przy próbie uruchamiania silnika po nocne pod chmurką, ciężko wchodzi mi na obroty. Wczoraj przy mrozach -22 musiałem piłować rozrusznikiem chyba z 15 sekund. Coś jest nie tak, czy to wina świec żarowych? Nadmienie, że kontrolka ich nagrzania gaśnie mi w miarę szybko (może 5-7 sekund). Koszt wymiany świec to 400 zeta nie chciałbym wyrzucić w błoto więc pytam. pozdro
  10. Hej, Niedawno temu zapaliła mi się kontrolka SERVICE, czy prawdą jest, że po przejechaniu iluś tam kilometrów z tym ostrzeżeniem silnik się automatycznie wyłącza? Nie chce mi się teraz za specjalnie jeździć po mechanikach żeby mi tylko inspekcje skasowali. Oczywiście oleje i inne wymiany jeszcze daleko na horyzoncie......
  11. Dzięki za info, właśnie poczytałem o tej firmie klima-kar na ich stronach i pewnie będę musiał ich odwiedzić Odszczurzyć porządnie moja niunie bo teraz to wstyd nawet dupeczki do środka zapraszać na tylne siedzenie :> , daj znać jaki koszt nabicia
  12. Hejka, właśnie też szukam kogoś godnego w ogóle podejścia do mojej niuni, ostatnio tzn. 3 tygodnie temu robiłem odgrzybianie w "Norauto" na Bielanach. Dzisiaj efekt taki, że dalej zajeżdża skarpetami a skasowali mnie 170zł (razem z filtrem kabinowym). Ogólnie za odgrzybiane w formie psikania jakimś badziewiem od strony filtra kabinowego to ja dziękuje bo to gówno daje i tyle, to trzeba jakoś kompleksowo załatwić. Jeżeli gdzieś robiłeś daj znać gdzie i ile skasowali oraz czy jesteś zadowolony. pozdrawiam
  13. No przecież napisałem w poście, że wiem że się da, tylko proszę o info kto we Wrocku mógłby mi coś takiego zrobić?
  14. Witam, Od razu napisze, że czytałem ten watek: http://www.a4-klub.pl/smf/empty-t13738.0.html;highlight=wskazanie+spalania więc przechodząc do rzeczy, kto we Wrocku zrobi mi pełną diagnostykę VAG + wyreguluje komputer od spalania? W tej chwili mam tak, że 100% miasto wskazuje średnio 14,5l/100km a faktycznie jest 12,6l/100km w trasie też mam różnice: 8,2l/100km (komputer) 7,2l/100km (faktycznie). Trochę mnie to drażni a nie lubię pozdr
  15. Ok zrozumiałem, że dopóki nie ma odpowiedniej temp. to lepiej nie wciskać gwałtownie sandała, żeby się turbina mocno nie grzała i nie przekraczać 2200 obr. Czy userzy z silnikami 1,9TDI też się tego trzymacie? Pewnie tu chodzi z tym butowaniem ogólnie o TDI tak? Ostatnio wymieniałem rozrząd - cały + pompa wody + termostat i inne pierdoły i kazałem mechaniorowi sprawdzić wałki i mówił, że jeszcze są ok. Przestrzegł mnie jednak przed padającą właśnie turbinką w tym motorze. No i sam ten rozrząd też do najtańszych nie należy, ale cóż tam chce się jeździć trzeba płacić :> no i szkoda że nie Następne będzie A4 B7 Avant i na pewno .
×
×
  • Dodaj nową pozycję...