Poprawiony filmik.
Zamontowałem:
Tłumik sportowy RM Motors S76R (4108102294) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje. z końcówką 100mm zamiast 76
Sportowy przelotowy tłumik środkowy RM Motors RM01 (4085589207) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje. z wyciszeniem i puszka ma zwiększoną długość z tego co pamiętam.
Kiedyś miałem to: katalizator + środkowy tłumik seria + końcowe tłumiki rm motors s100R:
Obecnie mam to: Dp + 2 środkowe rm01 wydłużone, z przetłoczeniami wyciszającymi + wyżej wspomniane końcowe tłumiki (rury łączące tłumiki seria):
Co do komfortu, to robiłem po 4tys km miesięcznie i nie było problemów ze zbyt dużym hałasem
Mam oryginalne s-line (7,5j et43, opony 225/45R17) i po założeniu dystansów mam et28 tył i et30 przód. całą zimę tak przejeździłem i nic nie przyciera - zawieszenie 1bv.
Założyłem zimówki 7.5j17 et43 + 13mm dystans i opony 225/45R17 i na razie jest spoko (testowane z pełnym załadunkiem) . A co do letniego setupu to nic nie będę z tym robił, się wytrze tam gdzie przyciera i będzie po problemie. Do zimy pewnie wpadnę na pomysł jak uszczelnić to co się wytrze.
z tego co znalazłem na allegro, to osłony są mocowane w miejscu fabrycznej, a to akurat mija się z celem, gdyż zarówno listwa jak i zderzak będą się uginał i osłona może się obijać o to co ma zabezpieczać.
Czy ktoś spotkał się z taką płytą pod silnik jak w linku poniżej do a4 b6?
Osłona metalowa silnika SKODA OCTAVIA I 1 blacha (3745450613) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje.
zastanawiam się nad czymś takim do siebie. sposób mocowania tej płyty jest dość przemyślany (montowałem taką w octavii) i można by coś takiego zrobić do a4 b6.
nie chciałbym odkrywać ameryki na nowo dlatego pytam tutaj.
o błotniki mi nie szoruje. tylko o te plastiki w środku. je też można zrolować? dystanse mam już zdjęte, bo trochę irytujące było tarcie na dołkach. sprężyny zdają się być twardsze od 1bv.
---------- Post dopisany 04-12-2013 at 01:19 ---------- Poprzedni post napisany 18-10-2013 at 22:39 ----------
up