-
Postów
4034 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Reputacja
2O czorny_07
Informacje
-
Imię
Kuba
-
Miasto
PWL
Auto
-
Model
RS4 B7
-
Nadwozie
Sedan
-
Rok produkcji
2007
-
Silnik
2.7 V6 BiTurbo
-
Kod silnika
1B
-
Napęd
quattro
-
Skrzynia
Manual
-
Paliwo
PB
Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
-
czorny_07 zmienił(a) swoje zdjęcie profilowe
-
2500-2700 W dowodzie rejestracyjnym pod rubryką O1 masz dopuszczalna masę przyczepy którą możesz ciągnąć.
-
podejdzie sam goły słupek, resztę osprzętu włącznie z łapami silnika musisz przełożyć ze swojego aktualnego silnika
-
sprawdź poduszki silnika
-
od kiedy? nie wiem w jakim zakładzie regenerujesz turbo, osobiście nigdy nie miałem z tym problemów...
-
tutaj znajdziesz dużo zdjęć: https://tyrestretch.com/#homelist
-
zgodzę się frajda z jazdy manualem jest większa, ale z zapasem mocy 2.7 jeździ się bardzo wygodnie i przyjemnie również automatem
-
Jak najbardziej możesz to zgrać z twoim automatem, koszta zależą od zakresu prac
-
pastylka w kluczyku, tzw pętla w stacyjce i w twoim roczniku biała puszka pod osłoną nóg kierowcy
-
problem z immo, pozwole sobie przytoczyć Przyczyną usterki może być: - próba uruchomienia silnika nieprawidłowym kluczykiem - próby manipulacji - zwarcie przewodu przesyłania danych - błędne kodowanie - usterka w systemie immobilizera - uszkodzony lub nie działa komputer sterujący immobilizerem - nastąpiła wymiana komputera sterującego bez dopasowania immobilizera Skutki: - silnika pracuje przez chwilę i zatrzymuje się - miga lampka sygnalizacyjna rozgrzewania świec. Sposoby na usunięcie usterki: - dopasować komputer sterujący silnikiem do immobilizera - sprawdzić instalację i sam immobilizer
-
nie na twoim sterowniku
-
2.7 bit a skrzynia od avj lub brd 6 czy nie rozerwie jak z przelozeniem
czorny_07 odpowiedział(a) na 15lolo temat w Audi A4 B6/B7
krótsza przy mocy 300+ znaczy bardzo dużo wajchowania..zresztą wystarczy porównać przełożenia poszczególnych biegów 1.8T vs 2.5TDI. Jedynym słusznym wyborem jest zestaw z 2.5TDI. -
2.7 bit a skrzynia od avj lub brd 6 czy nie rozerwie jak z przelozeniem
czorny_07 odpowiedział(a) na 15lolo temat w Audi A4 B6/B7
skrzynia z 2.5 bardzo często zastępuje skrzynie S4, znosi duże momenty i ma dłuższe przełozenia, skrzynia z 1.8T będzie bardzo krótka -
co jest drogie ? co jest awaryjne ? bierze kazdy olej w którym poszło uszczelnienie poci sie tylko z pokryw i fazatorów, 160zł uszczelnienie wszystkiego a co daje frajde z jazdy jesli 2.7 300km+ tego nie daje ? każde 2.7(2.4 i 2.8) bierze olej, nawet jak jest w 100% szczelne... co wchodzi w skład uszczelnienia za 160zł? On się zgrywa przecież Jedyne co drogie w tym motorze to fazatory ale to tak jak i w 1.8T. Druga najdroższą kwestią przy 2.7 jest robocizna Grzebanie przy turbinach czy poduchach=silnik out. Co do kosztów to rozrząd około 700zł no i trochę wiecęj oleju i płynów,cewek i świec. Ceny takie jak do każdego innego silnika. Ogólnie warto
-
1.Bez większej różnicy, najlepiej, zwróć uwage na to, aby sterownik był nowszego typu czyli 1mb 2. Jeżeli aktualnie mialeś skrzynie pięciobiegową, musisz zmienić wszystko, skrzynie wał dyfer, wybierak 3. B6/B7 to praktycznie to samo, w B7 niektóre sterowniki są nowszego typu 4. zbiornik zostaje, ew pompa do zmiany, jeśli nie pompie 4bar