Skocz do zawartości

czorny_07

Pasjonat
  • Postów

    4034
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

2

O czorny_07

Informacje

  • Imię
    Kuba
  • Miasto
    PWL

Auto

  • Model
    RS4 B7
  • Nadwozie
    Sedan
  • Rok produkcji
    2007
  • Silnik
    2.7 V6 BiTurbo
  • Kod silnika
    1B
  • Napęd
    quattro
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. czorny_07

    Audi a4 b7 + laweta

    2500-2700 W dowodzie rejestracyjnym pod rubryką O1 masz dopuszczalna masę przyczepy którą możesz ciągnąć.
  2. podejdzie sam goły słupek, resztę osprzętu włącznie z łapami silnika musisz przełożyć ze swojego aktualnego silnika
  3. sprawdź poduszki silnika
  4. od kiedy? nie wiem w jakim zakładzie regenerujesz turbo, osobiście nigdy nie miałem z tym problemów...
  5. tutaj znajdziesz dużo zdjęć: https://tyrestretch.com/#homelist
  6. zgodzę się frajda z jazdy manualem jest większa, ale z zapasem mocy 2.7 jeździ się bardzo wygodnie i przyjemnie również automatem
  7. czorny_07

    Błąd na vagu

    włożona w kluczyk
  8. Jak najbardziej możesz to zgrać z twoim automatem, koszta zależą od zakresu prac
  9. czorny_07

    Błąd na vagu

    pastylka w kluczyku, tzw pętla w stacyjce i w twoim roczniku biała puszka pod osłoną nóg kierowcy
  10. czorny_07

    Błąd na vagu

    problem z immo, pozwole sobie przytoczyć Przyczyną usterki może być: - próba uruchomienia silnika nieprawidłowym kluczykiem - próby manipulacji - zwarcie przewodu przesyłania danych - błędne kodowanie - usterka w systemie immobilizera - uszkodzony lub nie działa komputer sterujący immobilizerem - nastąpiła wymiana komputera sterującego bez dopasowania immobilizera Skutki: - silnika pracuje przez chwilę i zatrzymuje się - miga lampka sygnalizacyjna rozgrzewania świec. Sposoby na usunięcie usterki: - dopasować komputer sterujący silnikiem do immobilizera - sprawdzić instalację i sam immobilizer
  11. nie na twoim sterowniku
  12. krótsza przy mocy 300+ znaczy bardzo dużo wajchowania..zresztą wystarczy porównać przełożenia poszczególnych biegów 1.8T vs 2.5TDI. Jedynym słusznym wyborem jest zestaw z 2.5TDI.
  13. skrzynia z 2.5 bardzo często zastępuje skrzynie S4, znosi duże momenty i ma dłuższe przełozenia, skrzynia z 1.8T będzie bardzo krótka
  14. co jest drogie ? co jest awaryjne ? bierze kazdy olej w którym poszło uszczelnienie poci sie tylko z pokryw i fazatorów, 160zł uszczelnienie wszystkiego a co daje frajde z jazdy jesli 2.7 300km+ tego nie daje ? każde 2.7(2.4 i 2.8) bierze olej, nawet jak jest w 100% szczelne... co wchodzi w skład uszczelnienia za 160zł? On się zgrywa przecież Jedyne co drogie w tym motorze to fazatory ale to tak jak i w 1.8T. Druga najdroższą kwestią przy 2.7 jest robocizna Grzebanie przy turbinach czy poduchach=silnik out. Co do kosztów to rozrząd około 700zł no i trochę wiecęj oleju i płynów,cewek i świec. Ceny takie jak do każdego innego silnika. Ogólnie warto
  15. 1.Bez większej różnicy, najlepiej, zwróć uwage na to, aby sterownik był nowszego typu czyli 1mb 2. Jeżeli aktualnie mialeś skrzynie pięciobiegową, musisz zmienić wszystko, skrzynie wał dyfer, wybierak 3. B6/B7 to praktycznie to samo, w B7 niektóre sterowniki są nowszego typu 4. zbiornik zostaje, ew pompa do zmiany, jeśli nie pompie 4bar
×
×
  • Dodaj nową pozycję...