Skocz do zawartości

Etna

Pasjonat
  • Postów

    52
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0

O Etna

Informacje

  • Imię
    Marcin
  • Miasto
    Warszawa

Auto

  • Model
    A4 B6
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2004
  • Silnik
    1.9 TDI
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Multitronic
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Zweryfikuj dokładnie przeguby.
  2. Audi pod tym względem jest ... hmm dziwne, kupujesz fajną wersję s-line a tyłu korby ;-)
  3. Ja bym zaczął od łączników. Potrafią dawać znać w różnych często nie typowych okolicznościach. Trzeba pamiętać o tym że każdy element zawieszenia inaczej się zachowuje pod obciążeniem auta i w trakcie jazdy nawet z małą prędkością i zakrętach niż na podnośniku czy na szarpakach.
  4. Niestety tak.
  5. Poduszki amortyzatorów już sprawdzałeś?
  6. Jakoś do mnie nie przemawiają te dziwne zamienniki z allegro. Za każdym razem nie zależnie od auta jak widziałem taki u kogoś to wyglądał na coś dziwnego rozklekotanego.
  7. Myślę, że warto by poszukać fachowca który może zweryfikować i magiel i pompę. Mogę polecić takiego w okolicy Warszawy. Wiele razy korzystałem z jego usług, zajmuje sie tylko układami kierowniczymi.
  8. Etna

    wibracje

    Problem rozwiązany, jedna pompka nie domagała.
  9. I komputer nie wyłapuje żadnego błędu?
  10. Ja 2 lata temu założyłem zamiennik i po 10-12 tyś. km. przestała że tak powiem spełniać swoje zadanie. Założona teraz ori i 30 tys km i nic się nie dzieje.
  11. Tak jak napisał blow3 króciec możesz sobie przekręcić
  12. Papierem to możesz bardzo zaszkodzić, ja tak załatwiłem sobie boczek w hondzie i grana była wymiana alkantary.
  13. Daj znać co to było. Ja u siebie (a raczej u mojej żony) podejrzewam rozrusznik.
  14. Jak długo będziesz tak jeździć to zatrzesz.
  15. Wentylator 100 % sprawny?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...