Ja bym zaczął od łączników. Potrafią dawać znać w różnych często nie typowych okolicznościach. Trzeba pamiętać o tym że każdy element zawieszenia inaczej się zachowuje pod obciążeniem auta i w trakcie jazdy nawet z małą prędkością i zakrętach niż na podnośniku czy na szarpakach.
Jakoś do mnie nie przemawiają te dziwne zamienniki z allegro. Za każdym razem nie zależnie od auta jak widziałem taki u kogoś to wyglądał na coś dziwnego rozklekotanego.
Myślę, że warto by poszukać fachowca który może zweryfikować i magiel i pompę. Mogę polecić takiego w okolicy Warszawy. Wiele razy korzystałem z jego usług, zajmuje sie tylko układami kierowniczymi.
Ja 2 lata temu założyłem zamiennik i po 10-12 tyś. km. przestała że tak powiem spełniać swoje zadanie. Założona teraz ori i 30 tys km i nic się nie dzieje.