Skocz do zawartości

magoo

Pasjonat
  • Postów

    64
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0

O magoo

Informacje

  • Imię
    Mateusz
  • Miasto
    Starachowice / Kraków

Auto

  • Model
    Volkswagen
  • Nadwozie
    Sedan
  • Rok produkcji
    1998
  • Silnik
    1.9 TDI
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON
  1. Szkoda Twojego czasu na podkładanie używek - bez logów w ciemno szkoda wkładać kolejne przepływki. Podłóż diodę i zobacz - jak będzie OK - temat problemu z mocą rozwiązany. Skoro buczy z dolotu to może być (nie musi) wałek wytarty - częsta bolączka silników PD ale tu mało prawdopodobne by takie cyrki były w VP'ku.
  2. Jest tam oring ale wg ETKI nie występuje osobno :/ Tylko w komplecie z wężem i kolankiem...
  3. Silikon tam Ci się nie sprawdzi, już lepiej poszukać używki
  4. Kolanko występuje razem z wężem, który podałeś (8D0819371AB) Osobno jako nowej części nie kupisz, chyba, że używkę i ktoś Ci sprzeda samo kolanko. Nowy wąż z kolankiem w ASO na dzień dzisiejszy kosztuje niecałe 140zł
  5. Tu masz opisane: http://sprawdz.auto.pl/diagnostyka-przeplywomierza/ Pedał gazu podczas logów też nie był do końca wciśnięty - nie blokował Ci go dywanik?
  6. Doładowanie turbo OK - niewiele przeładowuje ale w normie. Kąt, dawka - w porządku. Czujniki temp wody,paliwa, powietrza - OK. Przepływka - tu jest problem - niezbyt dobrze mierzy, zrobiłbym test z diodą
  7. Musisz trochę sam podziałać Takie błędy były tu już nie raz na forum czy na innych stronach. http://lmgtfy.com/?q=00601+vag#seen
  8. Wymieniaj na nowe i nie rób dziadostwa
  9. magoo

    1.9 TDI AFN

    Turbo na stół do rozebrania i czyszczenia a nie jakieś kombinacje z odrdzewiaczem czy innymi pierdołami...
  10. magoo

    Co to za przewód?

    Przewód od wspomagania. Skoro puszcza to daj go do ponownego zakucia - pewniejsze rozwiązanie niż szukanie używki, która może wyglądać podobnie jak Twój dziurawy...
  11. Nie, koło Starachowic.
  12. Zacznijmy od tego, że jest to sterownik EDC16, gdzie żeby cokolwiek zrobić trzeba go najpierw odblokować a to właśnie kosztuje i byle kto tego nie zrobi. EGR'a jak wyłączy w sofcie to nie ma konieczności wywalenia DPF'a ale dobrze to zrobić - pozbędzie się problemu, który i tak kiedyś nadejdzie...
  13. Nie ale skoro będzie grzebane w sofcie to można zrobić 2 rzeczy za jednym zamachem Wywalić z softu EGR i DPF'a Samo zaślepienie nic nie da.
  14. Nie, poprostu w Twoim modelu silnika są awaryjne EGR'y. Cena pewnie od 1500zł w górę Najlepszym rozwiązaniem jest zaślepić EGR by nie szły na niego spaliny oraz software'owo wyłączyć go. Operacja będzie wynosić +/- 1000zł (tyle za to biorą u mnie w okolicy). Wymieniać na nowy nie ma sensu bo popsuje się ponownie - taka już jakość..
  15. Taki klucz jest do sprzęgiełek: http://allegro.pl/klucz-sprzegla-alternatora-bosch-vw-audi-mercedes-i5480446514.html
×
×
  • Dodaj nową pozycję...