Szkoda Twojego czasu na podkładanie używek - bez logów w ciemno szkoda wkładać kolejne przepływki. Podłóż diodę i zobacz - jak będzie OK - temat problemu z mocą rozwiązany.
Skoro buczy z dolotu to może być (nie musi) wałek wytarty - częsta bolączka silników PD ale tu mało prawdopodobne by takie cyrki były w VP'ku.
Kolanko występuje razem z wężem, który podałeś (8D0819371AB) Osobno jako nowej części nie kupisz, chyba, że używkę i ktoś Ci sprzeda samo kolanko.
Nowy wąż z kolankiem w ASO na dzień dzisiejszy kosztuje niecałe 140zł
Tu masz opisane:
http://sprawdz.auto.pl/diagnostyka-przeplywomierza/
Pedał gazu podczas logów też nie był do końca wciśnięty - nie blokował Ci go dywanik?
Doładowanie turbo OK - niewiele przeładowuje ale w normie.
Kąt, dawka - w porządku.
Czujniki temp wody,paliwa, powietrza - OK.
Przepływka - tu jest problem - niezbyt dobrze mierzy, zrobiłbym test z diodą
Przewód od wspomagania. Skoro puszcza to daj go do ponownego zakucia - pewniejsze rozwiązanie niż szukanie używki, która może wyglądać podobnie jak Twój dziurawy...
Zacznijmy od tego, że jest to sterownik EDC16, gdzie żeby cokolwiek zrobić trzeba go najpierw odblokować a to właśnie kosztuje i byle kto tego nie zrobi.
EGR'a jak wyłączy w sofcie to nie ma konieczności wywalenia DPF'a ale dobrze to zrobić - pozbędzie się problemu, który i tak kiedyś nadejdzie...
Nie, poprostu w Twoim modelu silnika są awaryjne EGR'y. Cena pewnie od 1500zł w górę Najlepszym rozwiązaniem jest zaślepić EGR by nie szły na niego spaliny oraz software'owo wyłączyć go. Operacja będzie wynosić +/- 1000zł (tyle za to biorą u mnie w okolicy). Wymieniać na nowy nie ma sensu bo popsuje się ponownie - taka już jakość..