Skocz do zawartości

DamianD

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    6
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O DamianD

Informacje

  • Imię
    Damian
  • Miasto
    Bydgoszcz

Auto

  • Model
    A4 B6
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2002
  • Silnik
    1.8 T
  • Kod silnika
    1B
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB+LPG

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia DamianD

0

Reputacja

  1. DamianD

    Problem z OIL Sensor.

    Sprawdź czy masz sprawny zaworek nr 6 na rysunku, przy uszkodzonym na wolnych obrotach zasysa korek wlewu oleju przy próbie odkręcenie. To może generować ciśnienie które wydmuc**je uszczelkę pokrywy zaworów, ważne również czy masz drożną odmę na całej długości, również do sprawdzenia. Często pęka kolano nr 2 i wtedy opary oleju zabrudzają przewody, do sprawdzenia.
  2. Miałem podobne problemy w Fiacie UNO pomogło wyczyszczenie masy do karoserii, można spróbować na pewno nie zaszkodzi.
  3. Świece wymieniałem przed logami więc pewnie to cewki, generalnie auto nie przerywa nic takiego nie zaobserwowałem, jedynie na jałowym co jakiś czas i nie zawsze np. stojąc na światłach obroty podskoczą na moment do około 950. Czy to może być spowodowane właśnie wypadaniem zapłonów
  4. Witam, Jak w temacie proszę o analizę logów dynamicznych, logi wykonywane na PB. Auto jeździ normalnie nie wyczuwam spadku mocy jednak nie mam porównania i chciałem sprawdzić czy wszystko jest jak powinno. http://vaglog.com/log-002_033_ym0x280.html http://vaglog.com/log-003_020_5d6QVQ9.html http://vaglog.com/log-115_118_g5FrUuy.html
  5. Ta sprężynka według mnie pochodzi z kolumny kierowniczej, są tam od spodu dwie takie sprężyny, odpowiadają zapewne za pracę regulacji położenia kierownicy. Są widoczne od spodu. Co do sprężynki z etki odpowiada ona za odbijanie pedału sprzęgła i w a4 b6 wygląda ona zupełnie inaczej, szkic z etki jest mylący i odpowiada elementom z b5, szkic dla b6 prawidłowy będzie w etce jak dla b7, ta sama podstawa pedałów i cała reszta, poza tym sprężynka sprzęgła na pewno by nie wypadła na podłogę, bo jest tam osłona nad pedałami, na które by się zatrzymała. http://pl.realoem.me/Audi/RDW/A4Q/2004/249/R/4/419/419035 na podanej stronie widać kolumnę i sprężynkę z jednej strony pomiędzy śrubami nr 5
  6. Witam, jak w temacie poszukuje namiarów na kogoś kto robi wymianę skrzyni multi na manuala, najlepiej z Bydgoszczy, lub okolic. Ewentualnie ktoś sprawdzony gdzieś dalej. Z góry dzięki za pomoc.
  7. Witam serdecznie fanów Audi A4:)
  8. Witam, poszukuje namiarów na sprawdzony warsztat do swapa skrzyni Multi na manual. Preferował bym moje województwo Kuj-Pom. lub ościenne ale wiem, że czasem warto pojechać trochę dalej, puki auto jest na chodzie. Pacjent 1.8T 2002r, 163km.
  9. Witam, mam na imię Damian i jestem posiadaczem kolejnej A4, poprzednio B5 1.8 ADR, mieszkam w Bydgoszczy. pozdrawiam
  10. Witam wszystkich szczęśliwych posiadaczy Audi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...