Skocz do zawartości

Bartq997

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    15
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Bartq997

Osiągnięcia Bartq997

0

Reputacja

  1. Mi raz zabraklo paliwa 100m od CPN, wyssalem go calkiem do 0, koledzy pomogli dopchnac pod CPNik, zatankowalem i moja audiolka odpalila bez najmniejszego problemu. Oczywiscie juz staram sie na opaach nie jezdzic
  2. Bartq997

    [B5 AHU] Wyjąca klima

    Henrykus mi się też wydaje że to ten wentylator. Sprawdze, zrobie i dam znać . Dzięki za informacje
  3. Bartq997

    [B5 AHU] Wyjąca klima

    A takie łożysko i sprzęgiełko to jaki wydatek ???
  4. Bartq997

    [B5 AHU] Wyjąca klima

    Witam. Zauwazylem ze od pewnego czasu gdy odpalam autko(klime mam zawsze wlaczona) gdy klimka sie odpala to slysze starszne wycie pod maska. Slychac to w srodku w aucie i z zewnatrz pod macha. By wycie ustalo musze wylaczyc klime, a gdy chce wlaczyc to znow sie wycie zaczyna.Czasami jak tak powlaczam i powylaczam to przestaje wyc i dziala normalnie. Czasem tez jak tak wyje i nic z tym nierobie to po jakims dluzszym czasie samo przestaje ale jest to dosyc bardzo irytujace i wkurzajace . Czy to moze byc jakis lozysko wentylatora? Czy wystarczy przesmarowac ...? .... jak ostatnio umylem sobie troszke silniczek karcherem to jakby przestalo... ale teraz znow jest tak samo.... czy ktos juz mial cos takiego w swoim autku ???? Przegladalem forum i nieznalazlem podobnych postow z taka przypadloscia....
  5. Witam Wszystkich. Zgasly sobie dwie kreseczki w panelu po stronie wyswietlania temperatury. Szukam jakiegos fachowca ktory potrafil by to naprawic. Tylko wojewodztwo pomorskie, najlepiej miedzy wejherowem a gdynia. Dzieki za info z gory
  6. Statyczna Basic: http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/82fb3bbb923a22b0.html http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/8116180ab2fd4729.html http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/e9ee8e6591fba466.html http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/a4f4d50817832218.html http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/4476a56943137659.html http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/91543fdd5452efb0.html Statyczna: http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/4355cfb120fd8efc.html http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/cfece6ae00ab5b5f.html http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/80995820f2474f64.html Dynamiczna : dodam wieczorkiem jak dostane przerobke od Djid
  7. Witam zrobilem ostatnio test VAGiem i nie mam do konca pojecia co jak mam czytac i czy jest dobrze czy zle i prosil bym o pomoc. Narazie przesylam probe statyczna, jutro postaram sie wkleic dynamiczna. Tuesday 1 July 2008 18:42:30 028 906 021 BD 1,9l R4 EDC 00SG 0806 Group A: '003 Engine speed MAF (specified) MAF (actual) EGR duty cycle TIME 861-945 240-340 240-340 4-84 MARKER STAMP /min mg/R mg/R % 0,66 861 250 445,6 59,8 1,12 861 350 462,2 59,8 1,56 861 350 465,5 59,8 1,97 861 350 455,5 59,8 2,39 861 350 445,6 59,8 2,85 861 350 448,9 59,8 3,55 861 350 462,2 59,8 4,23 861 350 458,9 59,8 4,74 861 350 445,6 59,8 5,2 861 350 465,5 59,8 5,67 861 350 465,5 59,8 6,13 861 350 455,5 59,8 6,56 861 350 442,2 59,8 6,99 861 350 458,9 59,8 7,39 861 350 448,9 59,8 7,79 861 350 458,9 59,8 8,4 861 350 458,9 59,8 9,1 861 350 462,2 59,8 9,73 861 350 462,2 59,8 10,19 861 350 468,8 59,8 10,66 861 350 455,5 59,8 11,12 861 350 455,5 59,8 11,57 861 350 452,2 59,8 11,98 861 350 462,2 59,8 12,42 861 350 472,2 59,8 12,82 861 350 462,2 59,8 13,23 861 350 448,9 59,8 13,9 861 350 468,8 59,8 14,61 861 350 455,5 59,8 15,13 861 350 462,2 59,8 15,6 861 350 455,5 59,8 16,06 861 350 455,5 59,8 16,53 861 350 445,6 59,8 16,99 861 350 448,9 59,8 17,42 861 350 465,5 59,8 17,82 861 350 458,9 59,8 18,22 861 350 462,2 59,8 18,7 861 350 448,9 59,8 19,4 861 350 458,9 59,8 20,04 861 350 452,2 59,8 20,52 861 350 465,5 59,8 20,99 861 350 442,2 59,8 21,45 861 350 458,9 59,8 21,92 861 350 465,5 59,8 22,36 861 350 465,5 59,8 22,78 861 350 455,5 59,8 23,18 861 350 458,9 59,8 23,58 861 350 445,6 59,8 24,17 861 350 452,2 59,8 24,87 861 350 458,9 59,8 25,47 861 350 455,5 59,8 25,93 861 350 455,5 59,8 26,39 861 350 452,2 59,8 26,84 861 350 452,2 59,8 27,29 861 350 455,5 59,8 27,72 861 350 455,5 59,8 28,14 861 350 448,9 59,8 28,54 861 350 472,2 59,8 28,94 861 350 458,9 59,8 29,56 861 350 448,9 59,8 30,26 861 350 448,9 59,8 30,81 861 350 448,9 59,8 31,27 861 350 452,2 59,8 31,74 861 350 458,9 59,8 32,2 861 350 445,6 59,8 32,65 861 350 458,9 59,8 33,08 861 350 445,6 59,8 33,48 861 350 465,5 59,8 33,88 861 350 462,2 59,8 34,28 861 350 458,9 59,8 34,87 861 350 458,9 59,8 35,58 861 350 462,2 59,8 36,1 861 350 458,9 59,8 36,57 861 350 468,8 59,8 37,03 861 350 452,2 59,8 37,49 861 350 462,2 59,8 37,94 861 350 462,2 59,8 38,37 861 350 465,5 59,8 38,77 861 350 468,8 59,8 39,17 861 350 448,9 59,8 39,57 861 350 458,9 59,8 40,23 861 350 462,2 59,8 40,93 861 350 462,2 59,8 41,4 861 350 462,2 59,8 41,86 861 350 462,2 59,8 42,33 861 350 462,2 59,8 42,79 861 350 472,2 59,8 43,24 861 350 455,5 59,8 43,65 861 350 448,9 59,8 44,07 861 350 462,2 59,8 44,47 861 350 445,6 59,8 44,88 861 350 462,2 59,8 45,52 861 350 462,2 59,8 46,21 861 350 462,2 59,8 46,68 861 350 455,5 59,8 47,14 861 350 465,5 59,8 47,6 861 350 458,9 59,8 48,07 861 350 452,2 59,8 48,52 861 350 465,5 59,8 48,95 861 350 452,2 59,8 49,35 861 350 475,5 59,8 49,76 861 350 448,9 59,8 50,16 861 350 462,2 59,8 50,82 861 350 455,5 59,8 51,49 861 350 468,8 59,8 51,95 861 350 455,5 59,8 52,42 861 350 465,5 59,8 52,88 861 350 462,2 59,8 53,34 861 350 435,6 59,8 53,78 861 350 458,9 59,8 54,19 861 350 455,5 59,8 54,59 861 350 462,2 59,8 54,99 861 350 452,2 59,8 55,39 861 350 458,9 59,8 56 861 350 462,2 59,8 56,7 861 350 455,5 59,8 57,18 861 350 462,2 59,8 57,65 861 350 468,8 59,8 58,11 861 350 458,9 59,8 58,58 861 350 458,9 59,8 59,01 861 350 448,9 59,8 59,42 861 350 462,2 59,8 59,84 861 350 455,5 59,8 60,24 861 350 458,9 59,8 60,64 861 350 465,5 59,8 61,15 861 350 458,9 59,8 61,86 861 350 448,9 59,8 62,38 861 350 458,9 59,8 62,85 861 350 455,5 59,8 63,31 861 350 448,9 59,8 63,77 861 350 468,8 59,8 64,21 861 350 468,8 59,8 64,64 861 350 455,5 59,8 65,07 861 350 465,5 59,8 Tuesday 1 July 2008 18:44:10 028 906 021 BD 1,9l R4 EDC 00SG 0806 Group A: '004 Engine speed Specified start Actual start Cold Start Valve TIME 861-945 2 to -3 2 to -3 3-70 MARKER STAMP /min °BTDC °BTDC % 0,01 861 7,9 7,7 54,2 0,45 861 7,9 7,9 52,2 0,88 861 7,9 8,1 51,8 1,28 861 7,9 8,1 51,8 1,7 861 7,9 8,1 51,8 2,1 861 7,9 7,9 52,6 2,5 861 7,9 7,9 53 2,89 861 7,9 7,9 53 3,52 861 7,9 7,9 53 4,22 861 7,9 7,9 52,2 4,93 861 7,9 7,9 53 5,45 861 7,9 7,9 52,2 5,9 861 7,9 8,1 51,4 6,33 861 7,9 8,4 50,6 6,73 861 7,9 8,4 50,2 7,13 861 7,9 8,1 51 7,53 861 7,9 8,4 50,2 7,95 861 7,9 8,1 51 8,37 861 7,9 7,9 52,6 9,02 861 7,9 7,9 53 9,73 861 7,9 7,9 53,4 10,43 861 7,9 8,1 51,4 10,89 861 7,9 7,9 53 11,32 861 7,9 7,9 52,6 11,74 861 7,9 7,9 52,6 12,14 861 7,9 7,9 52,6 12,54 861 7,9 7,9 53 12,94 861 7,9 7,9 52,6 13,34 861 7,9 8,1 52,6 13,8 861 7,9 7,9 53 14,51 861 7,9 7,7 54,2 15,21 861 7,9 8,4 51,4 15,88 861 7,9 8,1 51,8 16,33 861 7,9 7,9 53 16,75 861 7,9 7,9 53,4 17,15 861 7,9 8,1 51,8 17,55 861 7,9 8,1 52,2 17,95 861 7,9 7,9 53 18,35 861 7,9 8,4 51,4 18,75 861 7,9 8,4 51 19,29 861 7,9 8,1 51,8 19,99 861 7,9 7,9 54,2 20,7 861 7,9 7,9 53,4 21,32 861 7,9 7,9 53,4 21,74 861 7,9 7,9 53,8 22,14 861 7,9 7,9 53,8 22,54 861 7,9 7,9 53,4 22,94 861 7,9 8,1 53 23,34 861 7,9 7,9 53,4 23,74 861 7,9 8,1 53 24,15 861 7,9 7,9 53,8 24,82 861 7,9 7,9 53,4 25,53 861 7,9 8,1 52,6 26,23 861 7,9 7,9 53,4 26,84 861 7,9 7,9 53,4 27,25 861 7,9 8,1 52,6 27,65 861 7,9 8,1 53 28,05 861 7,9 8,1 53,4 28,45 861 7,9 7,9 53,8 28,85 861 7,9 8,1 53 29,25 861 7,9 8,1 52,2 29,72 861 7,9 8,4 51,8 30,42 861 7,9 7,9 53,8 31,13 861 7,9 8,1 52,6 31,83 861 7,9 8,1 52,2 32,29 861 7,9 8,1 53 32,71 861 7,9 8,1 52,6 33,11 861 7,9 8,1 52,2 33,51 861 7,9 8,4 51,8 33,91 861 7,9 8,4 51 34,31 861 7,9 7,9 53,8 34,71 861 7,9 7,9 53,4 35,3 861 7,9 7,9 53,4 36 861 7,9 8,1 52,6 36,71 861 7,9 7,9 53,8 37,41 861 7,9 7,9 54,6 37,84 861 7,9 8,1 52,2 38,24 861 7,9 8,1 52,6 38,64 861 7,9 8,1 52,6 39,04 861 7,9 8,1 53,4 39,44 861 7,9 7,9 53,4 39,84 861 7,9 7,9 53,4 40,37 861 7,9 7,9 53,4 41,07 861 7,9 7,9 54,6 41,78 861 7,9 7,9 54,2 42,48 861 7,9 8,1 52,6 43,04 861 7,9 8,1 53 43,44 861 7,9 7,9 53,8 43,86 861 7,9 7,9 53,8 44,26 861 7,9 7,9 53,8 44,66 861 7,9 7,9 53,8 45,06 861 7,9 7,9 53,8 45,47 861 7,9 7,9 53,4 46,16 861 7,9 8,1 53 46,86 861 7,9 7,9 53,8 47,55 861 7,9 8,1 53 48,26 861 7,9 7,9 54,2 48,65 861 7,9 8,4 51,8 49,05 861 7,9 7,9 54,2 49,45 861 7,9 7,9 53,8 49,85 861 7,9 7,9 53,4 50,25 861 7,9 8,1 53 50,65 861 7,9 8,1 53,4 51,29 861 7,9 8,1 53 51,98 861 7,9 8,1 53 52,69 861 7,9 7,9 53,8 53,39 861 7,9 7,9 54,6 53,85 861 7,9 8,1 53,4 54,25 861 7,9 8,1 53,4 54,65 861 7,9 8,1 53,4 55,05 861 7,9 7,9 53,8 55,45 861 7,9 7,9 53,8 55,85 861 7,9 7,9 53,8 56,46 861 7,9 7,9 54,2 57,88 861 7,9 7,9 53,8 58,56 861 7,9 7,9 53,4 59,08 861 7,9 7,9 54,6 Group B: '003 Engine speed MAF (specified) MAF (actual) EGR duty cycle TIME 861-945 240-340 240-340 4-84 STAMP /min mg/R mg/R % 140 0 69 861 250 138 1 93 861 250 135 3 20 861 250 139 5 23 861 250 138 6 81 861 250 142 7 96 861 250 139 9 79 861 250 132 11 67 861 250 142 12 83 861 250 139 14 47 861 250 140 16 47 861 250 138 17 69 861 250 142 19 6 861 250 136 21 8 861 250 140 22 61 861 250 139 23 77 861 250 139 25 73 861 250 138 27 60 861 250 138 28 76 861 250 139 30 44 861 250 138 32 44 861 250 139 33 76 861 250 136 35 23 861 250 139 37 23 861 250 140 38 77 861 250 140 40 2 861 250 139 42 3 861 250 143 43 79 861 250 138 44 94 861 250 141 46 88 861 250 143 48 83 861 250 136 49 98 861 250 140 51 71 861 250 139 53 72 861 250 137 55 3 861 250 139 56 60 861 250 137 58 60 861 250 139 60 10 861 250 141 61 58 861 250 140 63 58 861 250 140 65 16 861 250 137 66 53 861 250 141 68 53 861 250 136 70 25 861 250 137 71 43 861 250 139 73 44 861 250 138 75 27 861 250 138 76 45 861 250 138 78 31 861 250 Group C: '023 Absolute Pres Absolute Pres Duty Cycle Absolute Pres TIME STAMP mbar mbar % mbar 0 442 2 59 8 1 18 0 452 2 59 8 2 33 0 462 2 59 8 3 90 0 462 2 59 8 5 93 0 465 5 59 8 7 21 0 455 5 59 8 8 48 0 452 2 59 8 10 49 0 465 5 59 8 12 7 0 458 9 59 8 13 23 0 468 8 59 8 15 18 0 465 5 59 8 16 94 0 462 2 59 8 18 9 0 468 8 59 8 19 77 0 465 5 59 8 21 78 0 468 8 59 8 23 1 0 458 9 59 8 24 42 0 465 5 59 8 26 44 0 458 9 59 8 28 0 0 465 5 59 8 29 16 0 475 5 59 8 31 14 0 458 9 59 8 33 1 0 452 2 59 8 34 16 0 462 2 59 8 35 94 0 465 5 59 8 37 94 0 458 9 59 8 39 17 0 475 5 59 8 40 72 0 458 9 59 8 42 74 0 455 5 59 8 44 19 0 468 8 59 8 45 57 0 475 5 59 8 47 58 0 458 9 59 8 49 23 0 465 5 59 8 50 41 0 465 5 59 8 52 41 0 472 2 59 8 54 28 0 468 8 59 8 55 44 0 462 2 59 8 57 31 0 462 2 59 8 59 29 0 462 2 59 8 60 50 0 452 2 59 8 62 28 0 455 5 59 8 64 28 0 472 2 59 8 65 56 0 448 9 59 8 67 22 0 462 2 59 8 69 25 0 468 8 59 8 70 65 0 475 5 59 8 72 13 0 448 9 59 8 74 13 0 455 5 59 8 75 70 0 448 9 59 8 77 1 0 455 5 59 8 79 0 Tuesday 1 July 2008 18:23:41 028 906 021 BD 1,9l R4 EDC 00SG 0806 Group A: '001 Engine speed Injection Quantity Mod, Piston Displ, Coolant Temp, TIME 861-945 09-mar 1,35-2,10 80-110 MARKER STAMP /min mg/R V °C 0,69 861 2,8 1,32 90 2,38 861 2,8 1,3 90 3,74 861 2,8 1,44 90 4,99 861 2,8 1,38 90 6,81 861 2,8 1,3 90 8,22 861 2,8 1,38 90 9,52 861 2,8 1,34 90 10,89 861 2,8 1,32 90 12,63 861 2,8 1,3 90 14,03 861 2,8 1,34 90 15,26 861 2,8 1,3 90 16,95 861 2,8 1,38 90 18,42 861 2,8 1,32 90 19,75 861 2,8 1,38 90 20,95 861 2,8 1,3 90 22,74 861 2,8 1,38 90 24,13 861 2,8 1,34 90 25,4 861 2,8 1,34 90 26,71 861 2,8 1,3 90 28,41 861 3 1,42 90 29,76 861 2,8 1,34 90 31,01 861 2,8 1,42 90 32,58 861 2,8 1,32 90 34,07 861 2,8 1,3 90 35,39 861 2,8 1,32 90 36,61 861 2,8 1,4 90 38,4 861 2,8 1,36 90 39,79 861 2,8 1,32 90 41,06 861 2,8 1,38 90 42,26 861 2,8 1,34 90 44,08 861 2,8 1,34 90 45,46 861 2,8 1,34 90 46,67 861 2,8 1,3 90 48,13 861 2,8 1,42 90 49,81 861 3 1,34 90 51,13 861 2,8 1,28 90 52,35 861 2,8 1,4 90 54,11 861 2,8 1,32 90 55,63 861 3 1,36 90 56,89 861 2,8 1,36 90 58,09 861 2,8 1,28 90 60,07 861 2,8 1,32 90 61,4 861 2,8 1,38 90 62,6 861 2,8 1,34 90 64,09 861 2,8 1,34 90 65,85 861 2,8 1,36 90 Group B: '013 Cyl 1 Cyl 2 Cyl 3 Cyl 4 TIME -2 to +2 -2 to +2 -2 to +2 -2 to +2 STAMP mg/R mg/R mg/R 1,39 -0,52 0,02 -0,96 2,85 -0,38 0,16 -0,96 4,17 -0,45 0,05 -1,06 5,47 -0,42 0,02 -1,04 7,29 -0,52 0 -1,04 8,67 -0,45 0,12 -0,96 9,92 -0,47 0,05 -1,01 11,59 -0,47 0,05 -0,96 13,1 -0,47 0,07 -0,94 14,46 -0,45 0,12 -0,96 15,66 -0,47 0,09 -0,99 17,5 -0,35 0,14 -0,94 18,89 -0,38 0,09 -0,94 20,15 -0,47 0,12 -0,92 21,53 -0,42 0,12 -0,94 23,21 -0,54 0,05 -1,01 24,58 -0,49 0,07 -1,01 25,8 -0,49 0,05 -1,01 27,41 -0,52 0,07 -0,99 28,87 -0,49 0 -1,04 30,2 -0,52 0 -0,99 31,41 -0,52 0 -0,99 33,14 -0,47 0,05 -0,94 34,53 -0,47 0,05 -0,92 35,79 -0,4 0,12 -0,94 37,11 -0,4 0,07 -0,94 38,86 -0,42 0,02 -0,94 40,24 -0,47 0,05 -0,94 41,46 -0,45 0,14 -0,89 42,93 -0,38 0,16 -0,92 44,54 -0,35 0,12 -1,01 45,87 -0,47 0 -1,06 47,07 -0,49 0 -1,01 48,83 -0,4 0,16 -0,92 50,27 -0,31 0,19 -0,94 51,55 -0,45 0,05 -1,04 52,75 -0,47 0,12 -0,94 54,7 -0,47 0,14 -0,96 56,07 -0,42 0,19 -0,96 57,29 -0,38 0,14 -0,99 58,68 -0,4 0,12 -1,04 60,54 -0,4 0,02 -1,04 61,8 -0,45 0,05 -1,04 63 -0,45 0,09 -1,08 64,79 -0,45 0,09 -0,96 66,28 -0,47 0,07 -1,01 Group C: '004 Engine speed Specified start Actual start Cold Start Valve TIME 861-945 2 to -3 2 to -3 3-70 STAMP /min °BTDC °BTDC % 0,01 861 0,9 0,9 25,1 1,92 861 0,9 1,1 23,5 3,31 861 0,9 0,9 25,1 4,59 861 0,9 1,1 24,3 6,17 861 0,9 0,7 25,9 7,76 861 0,9 0,9 25,5 9,1 861 0,9 0,9 25,1 10,32 861 0,9 0,9 25,1 12,17 861 0,9 0,9 25,5 13,56 861 0,9 1,1 23,5 14,86 861 0,9 0,9 25,5 16,25 861 0,9 0,9 25,5 17,96 861 0,9 0,9 24,3 19,32 861 0,9 0,9 25,1 20,55 861 0,9 1,1 23,1 22,23 861 0,9 0,9 25,5 23,67 861 0,9 1,1 24,3 25 861 0,9 0,7 25,9 26,2 861 0,9 0,9 25,1 27,94 861 0,9 1,1 23,9 29,33 861 0,9 0,9 25,5 30,61 861 0,9 0,9 24,3 31,88 861 0,9 1,1 23,1 33,6 861 0,9 0,9 25,5 34,98 861 0,9 0,9 25,5 36,19 861 0,9 1,1 23,1 37,81 861 0,9 0,9 25,1 39,33 861 0,9 0,7 25,9 40,66 861 0,9 0,7 25,5 41,86 861 0,9 0,9 24,7 43,62 861 0,9 0,9 24,7 45,01 861 0,9 0,9 24,7 46,27 861 0,9 0,9 25,1 47,47 861 0,9 1,1 23,5 49,34 861 0,9 0,9 24,7 50,72 861 0,9 0,9 25,5 51,95 861 0,9 0,7 25,5 53,4 861 0,9 0,9 25,1 55,16 861 0,9 0,9 25,1 56,49 861 0,9 0,9 24,7 57,69 861 0,9 0,9 25,1 59,4 861 0,9 1,1 23,1 60,97 861 0,9 0,9 25,1 62,2 861 0,9 1,1 23,9 63,4 861 0,9 1,1 23,5 65,38 861 0,9 1,1 23,9 Tuesday 1 July 2008 18:47:35 028 906 021 BD 1,9l R4 EDC 00SG 0806 Group A: '018 Group B: '007 Group C: '014 Speed Bin, Bits Fuel Temp n/a Intake Air Temp Coolant Temp TIME TIME TIME MARKER STAMP km/h STAMP °C °C °C STAMP 0,02 0 1 0,7 55,8 43,2 90 1,39 1,89 0 1 2,35 55,8 43,2 90 2,81 3,28 0 1 3,72 55,8 43,2 90 4,22 4,92 0 1 5,63 55,8 43,2 90 6,31 6,86 0 1 7,32 55,8 43,2 90 7,79 8,25 0 1 8,68 55,8 43,2 90 9,13 9,67 0 1 10,38 55,8 43,2 90 11,08 11,72 0 1 12,22 55,8 43,2 90 12,68 13,15 0 1 13,61 55,8 43,2 90 14,06 14,47 0 1 15,1 55,8 43,2 90 15,8 16,49 0 1 17,13 55,8 43,2 90 17,59 18,06 0 1 18,52 55,8 43,2 90 18,98 19,43 0 1 19,85 55,8 43,2 90 20,53 21,24 0 1 21,94 55,8 43,2 90 22,5 22,97 0 1 23,43 55,8 43,2 90 23,89 24,34 0 1 24,77 55,8 43,2 90 25,19 25,88 0 1 26,58 55,8 43,2 90 27,25 27,76 0 1 28,23 55,8 43,2 90 28,69 29,16 0 1 29,59 55,8 43,2 90 30,02 30,44 0 1 31,09 55,8 43,2 90 31,79 32,48 0 1 32,99 55,8 43,2 90 33,46 33,92 0 1 34,39 55,8 43,2 90 34,83 35,27 0 1 35,67 55,8 43,2 90 36,27 36,98 0 1 37,65 55,8 43,2 90 38,17 38,62 0 1 39,1 55,8 43,2 90 39,57 40 0 1 40,43 55,8 43,2 90 40,83 41,45 0 1 42,16 55,8 43,2 90 42,86 43,36 0 1 43,82 55,8 43,2 90 44,28 44,75 0 1 45,2 55,8 43,2 90 45,61 46,01 0 1 46,57 55,8 43,2 90 47,28 47,98 0 1 48,54 55,8 43,2 90 49 Niewiem czy dobrze przeslalem, jak mozna to podpowiedzcie co dokladnie przeslac.
  8. no i pod vaga tez juz podpiolem i nic nie ma niby wszystko ok... [br]Dopisany: 02 Lipiec 2008, 19:29 _________________________________________________hmm dzis wyciagnolem zegary, wszystko roskrecilem... i masakra bo niewiedzialem czy cos przelutowac wiec nic nie ruszlame tylko wyczyscilem cala plytke i to co sie dale, po zamontowaniu efekt jak przed predkosciomierz dziala tak samo jak dzialal tzn nei dziala ;( ... chyba przestane dojchodzic do usterki samoczynnie i udam sie do jakiegos elektomena samochodowego i jak juz zrobi mi to opisze co bylo nietak. see ya [br]Dopisany: 03 Lipiec 2008, 16:28 _________________________________________________No wiec tak, bylem u elektryka i zbadal autko i stwierdzil ze problem jednak lezy w skrzyni poszedl pierscien (magnes) ktory uruchamia czujke(a w oleju w skrzyni bylo pelno dziwnych opilkow), ktora podaje napiecie na zegary. Sa tam takie 2 pierscienie, mowil ze jedn okolo 70zl a drugi ok 100zl, pokozal mi schemat, akurat bedzie robil w czwartek taki sam remoncik w takiej samej Audicy jak moja wiec bede dokladniej wiedzial ile bedzie kosztowalo wszystko razem i dam znac. Pytanko: czy taka awaria jest mozliwa i czy sie czesto w naszych niunkach zdaza?? czy ktos wogle o tym slyszal ?? pozdrówka
  9. Autko 1wsza klasa mam taki sam kolor i tez kombiaczka i tez orginalny gril wycignolem i wyglada extra, do zobaczycha w gdynia pozdro
  10. Na klimatroniku juz sprawdzalem tez niedziala...
  11. Witam wszystkich A4 maniakow. Mam taki problemik, moj predkosciomierz umiera ( i jak teraz widze foto radar to nie wiem jak szybko jade A tak na powaznie to przyjechalem do pracy i wieczorem jak wyjezdzalem uruchomilem silnik i po przejechaniu moze ok 2km zobaczylem ze nie mierzy predkosci i nie nalicza km... na drugi dzien kupilem czujnik i przy skrzyni wymienilem(tzn dzis) i okazalo sie ze jest to samo... albo bedzie wskazywal predkosc gora 55 km/h albo 0. Szukalem juz na forum i przegladalem wszystkie watki na ten temat... czy mogli byscie pomoc i powiedziec co moze byc nie tak, czytalem ze moze to byc zimny lul przy zegarach, ale mam pytanko jak sie do tego dostac i jak rozebrac prod by sie do tego dostac. Prosze o jaka kolwiek pomoc. Z gory dzieki i pozdrawiam !!!!
  12. Witam. Mam taki maly problemik, przy zmianie biegow. hmm w zasadzie zawsze jak wciskam sprzeglo to przy samym koncu gdy mam wcisniete lub gdy puszczem to slysze skrzypienie, jest to strasznie irytujace i straszliwie mnie to denerwuje. Niewiecie moze co z tym zrobic by nieskrzypialo. Z goru dzieki, pozdrawiam
  13. Witam. Mam maly problemik i nie wiem jak go rozwiazac. Mam luzna kierownice i nie wiem co sie moglo stac, mialem wymieniana kostke w stacyjce i czy to jest wina zlego skrecenia(zlozenia kierownicy) po wymianie czy moze cos sie wyrobilo. Jak jade i puszcze koerownice to autko jedzie prosto i nie plywa ale jak stoje lub nawet podczas jazdy jak poruszam do siebie i na boki to lekko sie porusza... nie wiem czy samemu sie za to zabrac, czy wystarczy dokrecic jakas srubke???? pomozcie bo niechce nic rozwalic w mojej pozdrawiam
×
×
  • Dodaj nową pozycję...