-
Postów
290 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Reputacja
0O melman_zyrafa
Informacje
-
Imię
Łukasz
-
Miasto
totutotam
Auto
-
Model
S5
-
Nadwozie
Sportback
-
Rok produkcji
2015
-
Silnik
3.0 TFSI V6
-
Kod silnika
INNY
-
Napęd
quattro
-
Skrzynia
S-Tronic
-
Paliwo
PB
Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
-
Audi A4 B9 2.0 TFSI 252 KM Quattro S-tronic S LINE
melman_zyrafa odpowiedział(a) na Kosmita temat w Audi A4/S4/RS4 B9
Dodajmy jeszcze, że łapaliśmy się z rolki. S5 z procedury zupełnie inaczej idzie. I to może być te pół sekundy, o które wszystkim chodzi. -
Audi A4 B9 2.0 TFSI 252 KM Quattro S-tronic S LINE
melman_zyrafa odpowiedział(a) na Kosmita temat w Audi A4/S4/RS4 B9
Seria. Jeszcze nie hamowana. Tak jak napisałem- z S3, które robi 4,9 na racelogicu idziemy równo- wygrywa ten komu lepiej sklei start. Aha- żeby dać pełny obraz- Ja jechałem z kumplem (we dwóch mamy 200kg), Paweł był sam- Ale to i tak nie tłumaczy tego jak to b9 idzie... -
Audi A4 B9 2.0 TFSI 252 KM Quattro S-tronic S LINE
melman_zyrafa odpowiedział(a) na Kosmita temat w Audi A4/S4/RS4 B9
OK, Jako, że zostałem wywołany do tablicy- nie śledzę tematu ale mogę potwierdzić, że jestem w szoku jak idzie Pawła 2.0 tfsi w B9- bo miałem z nią trochę problemów. Zresztą nie tylko ja byłem zaskoczony- ganialiśmy się wtedy razem z S3 kumpla (zmierzone 4,9 do 100 na racelogicu- idziemy równo) a razem ze mną jechał właściciel 500+ S7. Wszyscy byliśmy w szoku. Cyferki na papierze nie pokazują tego jak to faktycznie jeździ. PS. S5 w coupe na papierze robi 4,9 do 100 - sportback (5,1-5,4) - jest znaczna różnica w wadze- sportback to ciężka krowa. U mnie siedzi ostatni wypust 3,0 TFSI na kompresorze m.in. z elektromagnetycznym sprzęgłem i dodatkowymi wtryskami w kolektorach. 540 konne S7 robi 3,5 do 100 i 12,2 do 200 (znowu Racelogic). -
Hej, Potrzebuję pomocy- jakiś czas temu ładowarka telefony wywaliła mi 2x bezpiecznik. Po drugim razie zniknęło mi podświetlenie ambiente+podświetlenie kratek, popielniczki, zapalniczki i włącznika świateł (część). Sprawdzałem napięcie na przewodzie (szaro-niebieskim) wchodzącym do włącznika świateł i zasilania brak. Z tego co widzę zasilanie idzie po przewodzie szaro-niebieskim z wtyczki T32A. Obstawiam, że gdzieś tutaj leży problem- gdzie znajdę tą wtyczkę? Sprawa dość pilna
-
Kto dziś po 16 parkował na Łukowskiej pod Millenium? B6 z usyfionym lewym tylnym narożnikiem
-
Zawieszenie 1BV ma inne wahacze od 1BE/1BA (bodajże górne) co do trzeciego nie jestem pewny. I JEST TO FAKT- miałem okazję już je wymieniać... Ale nie pytajcie mnie jaka jest różnica bo nie wiem... Są na bank inne numery.
-
Wiem, że jest zdecydowanie lepiej zestopniowana (to samo tyczy a5 bodajże). W nowszych 3,0 TDI (B8 właśnie) siedzi już sprzęgło 2 tarczowe... Plug&Play nie dopasujesz... Tu masz te numery: 8E0 798 151 B 8D0 711 279
-
Fakt, że manual w B7 3,0TDI jest zestopniowany do d*py... Pierwsze 2 biegi to tragedia, 3 zaczyna być ok, od 4 jest w porządku...
-
Czasem jak jest zimno to potrafi mi niedokładnie bieg wejść- zazwyczaj 2 właśnie. Wygląda to tak, że wbijam bieg tak jak zwykle ale on po puszczeniu sprzęgła wyskakuje. Dzieje się tak tylko przez dosłownie chwilę (zazwyczaj pierwsze 2 wbicia biegów). U mnie jest to bardziej kwestia oleju- objawy mam takie same jak w poprzednim aucie. Bieg na zimno wyskakuje jeśli nie zostanie lekko dociśnięty. Ale tak jak mówiłem- wystarczy chwila i wszystko wraca do normy. Miałem wcześniej problem z biegami- musiałem szukać 1,2,5,6. Myślałem, że to właśnie któraś z tulei na drążku zmiany biegów się poddała ale okazało się, że odpowiedzialna za to była śruba wybieraka (tego odpowiadającego za ruch na boki) - odkręciła się i prawie wypadła. Wystarczyło ją dokręcić i problem zniknął...
-
3,0 TDI Rozrząd, ku przestrodze. +Zdjęcia
melman_zyrafa odpowiedział(a) na melman_zyrafa temat w 3.0TDI
Różnica między 2,7 a 3,0 TDI jest tylko w wykorbieniu (stąd mniejsza pojemność). Cała reszta ta sama. -
Postaram się znaleźć numer tej części jutro i Ci podrzucić. Sprawdź jeszcze czy od spodu masz wszystko dobrze poprzykręcane (śruby wybieraka). Na sam koniec zostaje Ci sprawdzenie poduszki skrzyni...
-
Marcin- spróbuj zmienić olej- miałem ten sam objaw w poprzednim aucie i wymiana oleju pomogła.
-
Dziwny wyciek oleju i problem z tankowaniem auta.
melman_zyrafa odpowiedział(a) na Matrix1540 temat w 3.0TDI
Mam na myśli podkładkę miedzianą, która ma charakterystyczny otwór. Zwykła się nie nada. Kupując nowe wtryski masz tylko gumową uszczelkę. Podkładki wchodzą od strony iglicy wtrysku i uszczelniają połączenie komora spalania/głowica. Jesteś pewny, że to olej? Może uwalili Ci któryś z przewodów powrotnych- to się specyficznie ściąga- i roba zbiera syf. Oleju w silniku ubywa? -
Ale ja nie mówię, że się z Tobą nie zgadzam... Po prostu było inaczej niż jest teraz. A auto i tak generalnie w garażu nocuje.
-
Dziwny wyciek oleju i problem z tankowaniem auta.
melman_zyrafa odpowiedział(a) na Matrix1540 temat w 3.0TDI
podkładki i uszczelki wtrysków nowe z ASO (podkładki mają specyficzne żłobienie)? Co do drugiego problemu- to normalne, że odbija- też tak mam (i z tego co czytałem- nie tylko ja). Po włożeniu pistoletu cofnij go o jakiś 1-2 cm- odbije dopiero po zalaniu do pełna.