nelu
Pasjonat - Nowicjusz-
Postów
10 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
O nelu
Osiągnięcia nelu
0
Reputacja
-
[B5 AEB] Co w miejsce środkowego ->przelot docelowo!
nelu odpowiedział(a) na nelu temat w Audi A4 B5
rozumiem, ze rura przebiega "po prostej" z pominieciem miejsca gdzie jest fabryczny srodkowy? -
nieoplaca sie naprawiac, dlatego chce caly wymienic. koszt czesci w miejscu gdzie jestem porownywalny jest z kosztem silnika i ew. transporu. autko ma ponad 270tysi wiec naprawe tej jednostki porownalbym do reaimacji trupa zobaczymy co z tego wyjdzie. postaram sie o fotorelacje [br]Dopisany: 16 Czerwiec 2008, 16:47 _________________________________________________jeszcze jedno pytanie.. czy jest jakas roznica(w samym motorze) jesli silnik wsolpracuje z automatem lub manualna skrzynia?
-
witam wszystkich! przeszukujac forum natrafilem na wiele tematow, niestety zaden nie traktuje o problemie z jakim sie borykam. w swoim bolidzie zainstalowalem koncowy dedykowany od ultera, ostatnio bedac na warsztacie zaowazylem, ze srodkowy juz ledwo zipie i lada dzien bedzie dziurawy jak sito, zaispirowalo mnie to do dalszych modyfikacji. na ebayu znalazlem cos takiego: http://cgi.ebay.de/MITTELSCHALLDAMPFER-ATTRAPPE-AUDI-A4-B5-1-8-1-8T-NEU_W0QQitemZ370052378155QQihZ024QQcategoryZ44205QQssPageNameZWDVWQQrdZ1QQcmdZViewItem nie wiem czy warto cos takiego zakladac, moze lepiej zwykla rurka? czy znacie jakies inne przelotowe pseudo dedykowane rozwiazania? dodam ze wkrotce kat tez ustapi miejsca rurce.. czytalem o cisnieniach spalin ich rozprezaniu itd. mam wiec pytanie czy sa sprawdzone metody modyfikacji wydechu bez ryzyka zbednych rezonansow, metalicznych przydzwiekow oglonie wiejskiego soundu? z gory dzieki za jakiekolwiek wskazowki :th: ps. opcja typu "jedz do tlumikarza on cos zaradzi.." nie wchodzi w rachube.. za daleko od domu...
-
sam mam dedykowany ulter u siebie i jest ok. przyjemny basik bez zbednego huku. cena owszem troche wygorowana.. ale jak chcesz tani badziew.. to i za 100pln cos znajdziesz
-
i wszystko jasne. dzieki! jutro zaczynam poszukiwania
-
dzieki za wyczerpujace info, chcialem zapytac jeszcze czy jest jakas istotna roznica pomiedzy 1.8 a 1.8T. w sensie czy mozna poprzekaldac kolektor etc i bedzie ok?
-
ok dzieki, ale czy rocznik gra role? tylko 96-99 czy moze nowszy tez pasuje?
-
witam wszystkich! przeszukujac forum nie znalazlem odpowiedzi na nurtujace mnie pytanie, wiec postanowilem skierowac do Was nowe zapytanie. jak tytul mowi mam sytuacje krytyczna, nie bede zaglebial sie w detale bo i tak pozostaly mi dwa warianty kapitalny remont badz "nowa" jednostka. obecnie serce to 1.8T AEB 96'/97' w polaczeniu z automatem. istotne jest to, ze auto przebywa na terenie norwegii wiec sprawa nieco sie komplikuje. posiadam mozliwosc sprowadzenia motoru z okolic hamburga ale chcialbym sie dowiedziec jakie spektrum mozliwosci posiadam czy musi byc to identyczna jednostka w sensie kodu, rocznika etc.? czy bedzie pasowal nowszy motor? na co zwracac uwage? na jakie oznaczenia zwracac uwage? co warto wykonac/wymienic przy takiej operacji? nie ukrywam, ze zalezy mi na osiagach,czy warto zastapic katakizator pajpem, jesli tak to gdie takowe zdobyc? z gory dzieki za pomoc!
-
dzieki za szybka odp. slowem istnieje taka opcja(juz myslalem, ze sprzedawca mnie naciaga). nasuwa sie pytanie jak wyglada dostepnosc takiego Ai-net interfejsu i ew. koszt zakupu oraz stopien trudnosci instalacji? jesli ktos zdecydowal sie na takie rowziazanie prosze o info.
-
pozwolicie, ze podepne sie pod ten temat z moim zapytaniem. mianowicie sprzedawca w sklepie z caraudio, twierdzil iz radia ALPINE przechwytuja funkcje ori..(wysw. na zegarach etc.)? zatem chcialem kolegi zapytac czy uzyskal taki rezultat i jesli to nie tajemnica, jaki model zastosowal w swoim a4?
-
witam wsystkich! smigam 1.8T w automacie. auto zarejestrowane w norwegi i lamie limity na tutejszych autostradach wielkie dzieki dotychczasowym uzytkownikom za za***isty material zebrany na tej stronie :th: