Skocz do zawartości

nelu

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    10
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O nelu

Osiągnięcia nelu

0

Reputacja

  1. rozumiem, ze rura przebiega "po prostej" z pominieciem miejsca gdzie jest fabryczny srodkowy?
  2. nieoplaca sie naprawiac, dlatego chce caly wymienic. koszt czesci w miejscu gdzie jestem porownywalny jest z kosztem silnika i ew. transporu. autko ma ponad 270tysi wiec naprawe tej jednostki porownalbym do reaimacji trupa zobaczymy co z tego wyjdzie. postaram sie o fotorelacje [br]Dopisany: 16 Czerwiec 2008, 16:47 _________________________________________________jeszcze jedno pytanie.. czy jest jakas roznica(w samym motorze) jesli silnik wsolpracuje z automatem lub manualna skrzynia?
  3. witam wszystkich! przeszukujac forum natrafilem na wiele tematow, niestety zaden nie traktuje o problemie z jakim sie borykam. w swoim bolidzie zainstalowalem koncowy dedykowany od ultera, ostatnio bedac na warsztacie zaowazylem, ze srodkowy juz ledwo zipie i lada dzien bedzie dziurawy jak sito, zaispirowalo mnie to do dalszych modyfikacji. na ebayu znalazlem cos takiego: http://cgi.ebay.de/MITTELSCHALLDAMPFER-ATTRAPPE-AUDI-A4-B5-1-8-1-8T-NEU_W0QQitemZ370052378155QQihZ024QQcategoryZ44205QQssPageNameZWDVWQQrdZ1QQcmdZViewItem nie wiem czy warto cos takiego zakladac, moze lepiej zwykla rurka? czy znacie jakies inne przelotowe pseudo dedykowane rozwiazania? dodam ze wkrotce kat tez ustapi miejsca rurce.. czytalem o cisnieniach spalin ich rozprezaniu itd. mam wiec pytanie czy sa sprawdzone metody modyfikacji wydechu bez ryzyka zbednych rezonansow, metalicznych przydzwiekow oglonie wiejskiego soundu? z gory dzieki za jakiekolwiek wskazowki :th: ps. opcja typu "jedz do tlumikarza on cos zaradzi.." nie wchodzi w rachube.. za daleko od domu...
  4. sam mam dedykowany ulter u siebie i jest ok. przyjemny basik bez zbednego huku. cena owszem troche wygorowana.. ale jak chcesz tani badziew.. to i za 100pln cos znajdziesz
  5. i wszystko jasne. dzieki! jutro zaczynam poszukiwania
  6. dzieki za wyczerpujace info, chcialem zapytac jeszcze czy jest jakas istotna roznica pomiedzy 1.8 a 1.8T. w sensie czy mozna poprzekaldac kolektor etc i bedzie ok?
  7. ok dzieki, ale czy rocznik gra role? tylko 96-99 czy moze nowszy tez pasuje?
  8. witam wszystkich! przeszukujac forum nie znalazlem odpowiedzi na nurtujace mnie pytanie, wiec postanowilem skierowac do Was nowe zapytanie. jak tytul mowi mam sytuacje krytyczna, nie bede zaglebial sie w detale bo i tak pozostaly mi dwa warianty kapitalny remont badz "nowa" jednostka. obecnie serce to 1.8T AEB 96'/97' w polaczeniu z automatem. istotne jest to, ze auto przebywa na terenie norwegii wiec sprawa nieco sie komplikuje. posiadam mozliwosc sprowadzenia motoru z okolic hamburga ale chcialbym sie dowiedziec jakie spektrum mozliwosci posiadam czy musi byc to identyczna jednostka w sensie kodu, rocznika etc.? czy bedzie pasowal nowszy motor? na co zwracac uwage? na jakie oznaczenia zwracac uwage? co warto wykonac/wymienic przy takiej operacji? nie ukrywam, ze zalezy mi na osiagach,czy warto zastapic katakizator pajpem, jesli tak to gdie takowe zdobyc? z gory dzieki za pomoc!
  9. dzieki za szybka odp. slowem istnieje taka opcja(juz myslalem, ze sprzedawca mnie naciaga). nasuwa sie pytanie jak wyglada dostepnosc takiego Ai-net interfejsu i ew. koszt zakupu oraz stopien trudnosci instalacji? jesli ktos zdecydowal sie na takie rowziazanie prosze o info.
  10. pozwolicie, ze podepne sie pod ten temat z moim zapytaniem. mianowicie sprzedawca w sklepie z caraudio, twierdzil iz radia ALPINE przechwytuja funkcje ori..(wysw. na zegarach etc.)? zatem chcialem kolegi zapytac czy uzyskal taki rezultat i jesli to nie tajemnica, jaki model zastosowal w swoim a4?
  11. witam wsystkich! smigam 1.8T w automacie. auto zarejestrowane w norwegi i lamie limity na tutejszych autostradach wielkie dzieki dotychczasowym uzytkownikom za za***isty material zebrany na tej stronie :th:
×
×
  • Dodaj nową pozycję...