Skocz do zawartości

ja456

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    6
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

1

O ja456

Informacje

  • Imię
    -
  • Miasto
    -

Auto

  • Model
    S5
  • Nadwozie
    Sportback
  • Rok produkcji
    2018
  • Silnik
    3.0 TFSI V6
  • Kod silnika
    CWGD
  • Napęd
    quattro
  • Skrzynia
    Tiptronic
  • Paliwo
    PB

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. ja456

    Q5 FY 2.0 TFSI 252HP

    Wcześniej jak przeglądałem listę wyposażenia to nie zwróciłem uwagi, że na liście jest: 7W3 With extended safety system (proactive passenger protection system, basic and rear) Nie mam kamer 360, a mimo wszystko funkcja u mnie działa. Z kamerą tylko na tył podgląd wygląda tak jak wrzuciłeś, ale bez tej prawej części z rzutem z góry.
  2. ja456

    Q5 FY 2.0 TFSI 252HP

    Chodzi o to, że samochód sam się zatrzyma jak wyjeżdżasz tyłem z miejsca parkingowego i wykryje, że inny samochod jedzie poprzecznie? To nie jest związane z kamerami 360 (mam tylko kamerę cofania i 4 czujniki parkowania z tyłu + 4 z przodu). Wydaje mi się, że to element pakietu: PCM City assistance package, poza tym z vinu wychodzi, że mam: QK1 With multifunction camera + 6K8 pre sense city without pre care (ale to chyba nie odpowiada za tą funkcję).
  3. nasadkę w A6 C7 w sedanie miałem w przegródce pod kołem dojazdowym
  4. Miałem poliftowe 3.0 TFSI, sprzedałem przy 180 tys km. Błędy katów miałem od samego początku i podejrzewam, że pierwszy właściciel też z tym jeździł (od czasu do czasu pojawiał sie check engine i sam znikał po 1-2 dniach). Po sprzedaży kolejny właściciel robił kompletny remont silnika, bo zaczynał brać olej. Okazało się, że standardowo pierścienie tłokowe do wymiany, rozrządu nie było słychać, ale był już mocno rozciągnięty i trzeba było też wymienić. W skrzyni wymieniałem dwumas jakoś po 160 tys km, było czuć lekkie drżenie przy normalnym przyspieszaniu i było go słychać przy gaszeniu silnika (reszta skrzyni nie ruszana). Sprawdz też szczelność kloszy przednich lamp, bo w moim przypadku wymieniałem po zakupie, a po 3 latach znowu lampy parowały.
  5. Mam takie same oznaczenia jak u Was wyżej: HUD w Sportbacku 2018r
  6. może to zależy od warunków, ale u mnie w 4 na 5 przypadków hamuje na pustym
  7. W S5 B9 mam asystenta ruchu poprzecznego w połączeniu tylko z kamerą cofania - szczerze bardziej ten system denerwuje niż pomaga, bo najczęściej zatrzymuje samochód jak nic nie jedzie W A6 C7 miałem audi side assist + kamery 360 i w opcjach mmi nie było asystenta ruchu poprzecznego, ale może są specjaliści, którzy to dorzucą
  8. Kolego, a masz możliwość sprawdzenia jaki jest wałek w 2.0 TFSI w A6 C6 z 2009 roku - kod silnika BPJ? Chyba znalazłem: 06F109101B camshaft; inlet 06F109102B camshaft; outlet
  9. Spoko ja mam 255/35R19 ale na zimę zakładami 17" i będzie można sprawdzić różnice
  10. neimaD i peter22: sprawdzaliście osiągi po modyfikacjach (0-100, 0-200 lub 100-200)? Mam A6 2.0TFSI o podobnej mocy (243KM i 320NM), jestem ciekawy jak wypadają 240 konne 2.0TDI.
  11. LEDy mam w podświetleniu nóg i pod listwami w drzwiach. Dziwne, że nie pokusili się na wrzucenie LEDów w podsufitkę i podświetlenie tablicy.
  12. Ja mam fabrycznie regulację jasności we wnętrzu, nic nie miga. Gratulacje znalezienia fajnego poliftowego S-Line, mam podobnego, ale sedana. Koła najlepsze jakie mogą być - u mnie od nowości były na takich felgach Pirelli PZERO Rosso.
  13. AAS zostaw na później, rób chipa i będą okolice 240KM. Różnica jest mocno odczuwalna, a te fabryczne 170 kuni wystarcza na styk
  14. Co do hamulców S-Line w A6 to: Układ hamulcowy 17" [*] *-tylko w wersjach 3.2FSI, 2.7TDI i 3.0TDI Ja u siebie w poliftowym 2.0TFSI mam tarcze o oznaczeniu 1LG (pełny S-Line) Wrzucam też inne strony z katalogu na temat S-Line w A6:
  15. A ja proponuję takie, bardzo pasują do S-Line:
×
×
  • Dodaj nową pozycję...