Skocz do zawartości

kopen

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    15
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O kopen

Informacje

  • Imię
    Michał
  • Miasto
    Gliwice

Auto

  • Model
    A4 B5
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2000
  • Silnik
    1.9 TDI PD
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Osiągnięcia kopen

0

Reputacja

  1. Nie mam sprzętu. Moj vag com chodzi mniej więcej jak moje audi. Ja należę do ludzi co nie chwytają sie za cos czego nie potrafią tak do konca.
  2. Juz pisałem, ze zadanie mnie przerasta. Moj vag com tez pozostawia wiele do życzenia. Wole komuś zapłacić żeby zrobil to dobrze.
  3. Nie zrozumieliśmy się. Prawie wszyscy mechanicy z którymi się spotykają się moi znajomi to nie mechanicy tylko jak dla mnie wymieniacze całych modułów, którzy zamiast szukac przyczyny, wymieniają, wymieniają, aż trafią i wtedy jest wielki sukces.
  4. Ja już niestety wyczerpałem swoje możliwości. Widocznie jestem "za cienki" na ten problem. Chciałbym po prostu, aby ktoś mi to sprawdził, zdiagnozował, ewentualnie naprawił. Piszę na forum bo są tu znawcy, pasjonaci a ja jestem uczulony na mechaników-wymieniaczy całych modułów.
  5. Ja po dzisiejszej walce pasuję. Bardzo proszę kogoś z okolicy o pomoc w diagnostyce vagiem. Zauważyłem podczas oglądania kanału 11 bs, ze gdy turbina jest wyłączona to ciśnienie wynosi około 970 milibar a przy włączonej 1040 milibar. Ta druga wartość wydaje mi się zadziwiająco niska. Jest tu ktos z okolicy co pomoże? Wymieniłem wszystkie wężyki podciśnienia. Podmieniłem przepływkę. Na podmienionej przepływce dalej jest kopcenie jak ze starego Kamaza. Jedyna możliwośc jazdy tym autem bez kopcenia to wyciągnięcie wtyczki z przepływki - kopcenia nie ma ale jest strata mocy, bardzo słabe przyspieszanie na 5 biegu i notlaufy przy 110 km/h. Czy dobrze myślę, że gdzieś jest przerwa na kablu podającym sygnały przepływomierz - ecu? ktoś, coś...
  6. Czy ktos robił to w silniku ajm? Nie wiem jak wpiąć się w filtr paliwa (z podgrzewaczem). Wchodź tam 6 wężyków. Może ktos wie na których zrobić "mostek" a które należy podłączyć do puszki z liqui moly?
  7. Czyli moje rozumowanie o pełnym zakresie pracy sztangi jest błędne? Robiłem logi statyczne i sztanga pracowała ok. Teraz jeszcze przyszło mi do glowy: Czy na jakimś kanale na postoju da się sprawdzić ciśnienie jakie powinno być w dolocie i o jakie wartości chodzi?
  8. Ja sobie tłumaczyłem, skoro sztanga chodzi w pełnym zakresie to wężyki podciśnienia, n75 i grucha są sprawne. Niestety nie mogę zrobić tych nieszczęsnych logów dynamicznych.
  9. 011 bs robiłem "stacjonarnie" - 2cm chodziła płynnie. Mnie chodziło o to ze nie mogę zrobić logow dynamicznych. Silnik ajm 115km
  10. Węże od podciśnienia raczej są ok. Faktycznie jutro zdemontuję każdy wąż gumowy - może coś się znajdzie. Kabel mam ale niestety laptop bez baterii bo zdechła wiec logów dynamicznych nie zrobię. Dlatego prosiłem o pomoc kogoś z okolicy oczywiście nic za darmo Ktoś pomoże?
  11. Podepnę się pod temat, gdyż problem u mnie jest podobny. Ja już straciłem nerwy do mojej cudowniusi. Potrzebuje pomocy speca z okolic Gliwic. Auto a4b5 ajm kopci na czarno jak stary Kamaz, turbina robiona 20 tys km temu, sztanga chodzi w pełnym (moim zdaniem) zakresie. Auto jest mułowate i kopci, traci moc i szarpie. Wiem ze nikt nie jest wróżką dlatego proszę o pomoc kogoś kto nie puści mnie w skarpetkach. Nie mogę tez zostawić auta w warsztacie. Moim zdaniem gdzieś mam dziurę w dolocie, której nie mogę zlokalizować.
  12. Czy jest ktoś z okolic Gliwic, który w swej nieopisanej wręcz uprzejmości mógł wydobyć kod PIN w jakiejś promocyjnej cenie? Muszę dorobić kluczyk...
  13. Ja może zadebiutuję swoim klamorem. Może ktoś coś doradzi w kwestii pinu i immo.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...