-
Postów
62 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Reputacja
1O Cinio199
Informacje
-
Imię
Marcin
-
Miasto
Sawin
Auto
-
Model
A4 B6
-
Nadwozie
Sedan
-
Rok produkcji
1986
-
Silnik
2.0 TDI
-
Kod silnika
1B
-
Napęd
FWD
-
Skrzynia
Manual
-
Paliwo
ON
Ostatnie wizyty
555 wyświetleń profilu
-
A czy jest możliwość montażu klimatronika na starej instalacji ?
-
Witam mam kilka pytań odnośnie klimatronika, mianowicie posiadam a4 b5 z 95 roku silnik 1z 90 km bez klimy, mam po taniości do kupienia kompletny klimatronik z benzynowego silnika też z 95 roku, załóżmy że założyłbym kompresor klimy z paskiem napinaczem pasem przednim, wpuścił przewody w ścianę grodziową, zrzucił pulpit i założył całą nagrzewnice z klimatronika z panelem sterującym, czy takie coś jest do ogarnięcia żeby działało na starej instalacji ? czy komputer musi zostać wymieniony ? czy mocno dużo zabawy byłoby z instalacja żeby to poprawnie podłączyć ? zakładając że wszystkie graty posiadam.
-
Witam Polecam Regenerację Turbosprężarek szybko profesjonalnie na porządnych podzespołach firmy melett turbowschod.pl
-
tak wpisujesz wartość i resetujesz ecu i powinno być git
-
resetowałeś eeprom po wpisaniu wartości ?o ile dobrze pamietam trzeba resetować po wklepaniu nowych wartości
-
chodzi mi konkretniej o wyłączenie immo a ten program posiada taką funkcję w engine control unit
-
Witam co daje resetowanie ecu w vag commander ? mianowicie chodzi mi o to że nie moge zczytać wartości w engine control unit czy resetowanie pomoże i bede mógł wejść? pacjent a4 b5 95
-
No i wszystko jasne, nie chcesz powiedzieć bo takiego sklepu nie ma, zaśmiecasz temat tylko bzdurami o sachsach za 300 zł do 1z. jeśli nie wierzysz, to Proszę o innych użytkowników forum o wypowiedzenie się o cenie oryginalnego sprzęgła jednomasowego sachs kompletu docisk tarcza łożysko oporowe do silnika 1.9 TDI A4 1995 rok. dodam jeszcze że typ silnika to 1Z oczywiście silników 1.9 tdi jest z 15 rodzajów a do różnych typów silników idą inne sprzęgła
-
To daj namiary na sklep adres i tel.
-
zamontowałem śruby 8.8 twardość oryginalne z pozbijanymi kantami wolałem usunąć, wiem że oryginał jest o niebo lepszy chociaż klasa ta sama, uszczelniacz na wale oczywiście został wymieniony (niestety z niewymiennym uszczelniaczem zapłaciłem 92 zł).
-
Wiesz co ?? sprzęgło można kupić i za 100 zł a to że ktoś na aukcji napisze że jest oryginalne i nowe a Ty w to uwierzysz to jest Twoje sprawa. Pojeździj popytaj, zobaczysz jakie są ceny, ja rozumiem że narzuty w sklepach są ogromne, i nikt tu nie mówi żeby kupywać w aso, tylko przez znajomka najlepiej który siedzi w sklepie za kasą i zejdzie Ci na maxa na tym sprzęgle, i jestem na 1000% pewny w tej chwili że oryginalnego mocarnego sprzegła do silnika 1Z nie kupisz chodzi mi o firme sachs za 300 zł więc Proszę Cię, nie ośmieszaj się.
-
a jak puści uszczelniacz na wale ??
-
Nie mam wyjścia założę nowe 8.8 w fabrycznych ukręciły się prawie wszystkie kanty. wiadomo że oryginał to oryginał ale nie mam zamiaru przeklinać tych śrub gdy następny raz przyjdzie mi to rozkręcać.