Skocz do zawartości

michas28

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    12
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O michas28

Informacje

  • Imię
    Andrzej
  • Miasto
    Białystok

Auto

  • Model
    A4 B5
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    1996
  • Silnik
    1.9 TDI
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Osiągnięcia michas28

0

Reputacja

  1. Już jej nie mam ale pomogła wymiana czujnika położenia wału
  2. Ten czujnik znajduje się we wtryskiwaczu sterującym? Gdzieś czytałem ze powinien on mieć około 100-120Ω a mój ma 145Ω . po podpięciu do kompa VAG pokazuje tylko jeden błąd (1117 Sygnał obciążenia z zacisku alternatora), ale to chyba niema nic wspólnego z czujnikiem położenia iglicy G80
  3. AFN '96 380tys. od 2008 w kraju
  4. Niestety jesteście w błędzie rozłączenie czujnika podczas pracy powoduje gaśniecie a rozłączenie przed uruchomieniem powoduje uruchomienie na sekundę i potem już nie można go uruchomić .Sprawdziłem to na swoim aucie
  5. Musashi dzięki za wsparcie Problem rozwiązany przyczyna był ułamany kable przy kostce od czujnika położenia wału.Jednak mierząc opór pokazywało 1200Ω tak jak powinno być pewnie się akurat stykał w czasie pomiaru i wydawało się że jest dobry. Tu pomocny materiał: http://zibiokaj.w.interii.pl/TDI%201,9%201Z%20BOSCH%20od%201996%20opis.jpg http://zibiokaj.w.interii.pl/TDI%201,9%201Z%20BOSCH%20od%201996.jpg
  6. nie pamiętam dokładnie ale trzeba mostkować gdzieś koło przekaźników i pamiętam ze po mostkowaniu w momencie kręcenia rozrusznikiem zapały się wsteczne ( taki skutek uboczny)
  7. wtyk i styki od ecu czyste idealne ,wiązki w oryginalnych koszulkach prądu niema na zaworze pompy ,alej jak daj mu plusa słychać cykniecie jakby sie otwierał ,mimo tego jak daje plus i kręcę to nie odpala. Jak luzuje nakrętce wtryskiwacza i kręcę to paliwo leci ale wydaje mi się że powinno tryskać dosyć mocno. bezpiecznik jest OK a przekaźnik cyka jak go wyjmuje na przekręconym kluczyku ale poszukam takiego na podmiane
  8. Mam podobny przypadek, tylko u mnie jak zgasł wystarczyło zdjąć nogę z gazu wyłączyć i włączyć zapłon zaskakiwał i jechał dalej. Wiec wczoraj postanowiłem zobaczyć co jest grane i na pracującym silniku ruszyłem wiązką silnika od strony ściany grodziowej i auto zgasło.Tylko z tym efektem że już nie dało się uruchomić silnika. Wiązki ogólnie wyglądają OK nic nie przetarte nie przyciśnięte. Gdzie szukać przyczyny ? Czy pompa sterowana jest przekaźnikiem?
  9. Lukasz120 a jak rozwiązałes problem ze swiatłem wsteczny? masz jakis opis,porade co i jak podpiąć?
  10. nikt jeszcze nie wspomniał o łożysku igiełkowym, które siedzi w wale. następna rzecz pedały od anglika są inne w
  11. sanki od manuala mam kupione wiec wymienie zostaje mi tylko dokupić kasete ( wybierak)zmiany biegów i przewód od pompki sprzęgła do wysprzęglika i brać sie za robotę
  12. chce wstawić manuala do AFN i mam pytanie odnosnie sanek trzeba je zmieniac czy mogą zostać te same i tylko łapy wystarczy wstawić od manuala
×
×
  • Dodaj nową pozycję...