michas28
Pasjonat - Nowicjusz-
Postów
12 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
O michas28
Informacje
-
Imię
Andrzej
-
Miasto
Białystok
Auto
-
Model
A4 B5
-
Nadwozie
Avant
-
Rok produkcji
1996
-
Silnik
1.9 TDI
-
Napęd
FWD
-
Skrzynia
Manual
-
Paliwo
ON
Osiągnięcia michas28
0
Reputacja
-
Już jej nie mam ale pomogła wymiana czujnika położenia wału
-
Ten czujnik znajduje się we wtryskiwaczu sterującym? Gdzieś czytałem ze powinien on mieć około 100-120Ω a mój ma 145Ω . po podpięciu do kompa VAG pokazuje tylko jeden błąd (1117 Sygnał obciążenia z zacisku alternatora), ale to chyba niema nic wspólnego z czujnikiem położenia iglicy G80
-
AFN '96 380tys. od 2008 w kraju
-
Niestety jesteście w błędzie rozłączenie czujnika podczas pracy powoduje gaśniecie a rozłączenie przed uruchomieniem powoduje uruchomienie na sekundę i potem już nie można go uruchomić .Sprawdziłem to na swoim aucie
-
Musashi dzięki za wsparcie Problem rozwiązany przyczyna był ułamany kable przy kostce od czujnika położenia wału.Jednak mierząc opór pokazywało 1200Ω tak jak powinno być pewnie się akurat stykał w czasie pomiaru i wydawało się że jest dobry. Tu pomocny materiał: http://zibiokaj.w.interii.pl/TDI%201,9%201Z%20BOSCH%20od%201996%20opis.jpg http://zibiokaj.w.interii.pl/TDI%201,9%201Z%20BOSCH%20od%201996.jpg
-
nie pamiętam dokładnie ale trzeba mostkować gdzieś koło przekaźników i pamiętam ze po mostkowaniu w momencie kręcenia rozrusznikiem zapały się wsteczne ( taki skutek uboczny)
-
wtyk i styki od ecu czyste idealne ,wiązki w oryginalnych koszulkach prądu niema na zaworze pompy ,alej jak daj mu plusa słychać cykniecie jakby sie otwierał ,mimo tego jak daje plus i kręcę to nie odpala. Jak luzuje nakrętce wtryskiwacza i kręcę to paliwo leci ale wydaje mi się że powinno tryskać dosyć mocno. bezpiecznik jest OK a przekaźnik cyka jak go wyjmuje na przekręconym kluczyku ale poszukam takiego na podmiane
-
Mam podobny przypadek, tylko u mnie jak zgasł wystarczyło zdjąć nogę z gazu wyłączyć i włączyć zapłon zaskakiwał i jechał dalej. Wiec wczoraj postanowiłem zobaczyć co jest grane i na pracującym silniku ruszyłem wiązką silnika od strony ściany grodziowej i auto zgasło.Tylko z tym efektem że już nie dało się uruchomić silnika. Wiązki ogólnie wyglądają OK nic nie przetarte nie przyciśnięte. Gdzie szukać przyczyny ? Czy pompa sterowana jest przekaźnikiem?
-
Lukasz120 a jak rozwiązałes problem ze swiatłem wsteczny? masz jakis opis,porade co i jak podpiąć?
-
nikt jeszcze nie wspomniał o łożysku igiełkowym, które siedzi w wale. następna rzecz pedały od anglika są inne w
-
sanki od manuala mam kupione wiec wymienie zostaje mi tylko dokupić kasete ( wybierak)zmiany biegów i przewód od pompki sprzęgła do wysprzęglika i brać sie za robotę
-
chce wstawić manuala do AFN i mam pytanie odnosnie sanek trzeba je zmieniac czy mogą zostać te same i tylko łapy wystarczy wstawić od manuala
-
Witam wszystkich