
xManiak
Pasjonat-
Postów
28 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Reputacja
0O xManiak

-
Siema maniacy mam pytanie chce wymienić świece w a3 110 km. Zastanawiam sie nad posmarowaniem specjalnym smarem do świec. W instrukcjach technicznych jednak jest napisane ze zabronione jest smarowanie jakimkolwiek środkiem. Co o tym sadzicie Pozdro
-
Zrobiłem problem był wyrwany kabel od złącza zasilającego. Moj majster jak robił rozrząd to wyrwał kabel.
-
Witam mam problem z klimą w moim a4. Mianowicie klima działa tylko podczas jazdy. Z tego co zauważyłem nie włącza sie wentylator. Sprawdzone były bezpieczniki jak i przekaźniki. Popiołem dzisiaj vaga zrobiłem testy w klimatyzacji i sie nie załączył. Jaka moze byc przyczyna przekaznik ten co jest zamontowany pod wiatrakami czy może wentylator. Mozna wymontować wentylator bez demontażu zderzaka? Pozdrawiam
-
Dzieki chłopaki biore sie za spisywanie i zamawianie.
-
Witam użytkowników a4 mam problem z zawieszeniem z tyłu. Strasznie wozi na prostej sprawdziłem na podnośniku i okazało sie ze pasowało by wymienic wszystkie tulejei stabilizatory. Tylko mam taki problem ze musze zamówić na necie bo nie przebywam w PL. Czy mogl by klos napisac z czego sie sklada komplet tylnego zawieszenia. Pozdrawiam
-
Myslalem jeszcze nad facom ale cena mnie troszkę przeradza i ma tylko do 50nm ogólnie mam trochę narzędzi tej firmy i jestem zadowolony. http://allegro.pl/facom-malejko-klucz-dynamometryczny-10-50-nm-i4941785744.html
-
Witam użytkownik chciałem sie spytać jaki klucz dynamometryczny wybrać w zakresie pracy 10nm do 100 myślałem nad czymś takim miał ktoś styczność Pozdrawiam http://allegro.pl/klucz-dynamometryczny-torcofix-k-10-100nm-gedore-i5765927247.html
-
Problem z wężem od pompy wspomagania do maglownicy
xManiak odpowiedział(a) na xManiak temat w Audi A4 B6/B7
Waż podmienilem nic nie pomogło, zamienilem jeszcze ta śrubę z zaworem zwrotnym od maglownicy. Dalej to samo zostal jeszcze podmienic zbiornik wyrownawczy. Jak nie to moze byc uszkodzona maglownica? Szukam w necie ale nic ciekawego nie znalazlem. Pozdro. Zbiornik wymontowany wyczyszczony nawet sitko podnioslem do góry dla pewności a płyn wywala olej zmieniony. Ma może ktoś pomysły co to może być. Pozdrowienia -
Witam posiadam a4 b6 2004 r 1.9 tdi 130km avf problem mam mianowicie ze wspomaganiem. Strasznie wyje i piszczy i ubywa płyn ze zbiorniczka, po odkreceniu korka robi sie dosc duzy gejzer. Wymienilem 3 pompy i na kazdej tak samo uznalem ze wina moze byc weza łaczocego pompe z maglownica. Kupilem weza nie wyjmujac starego okazalo sie ze sie roznia mam zamontowany taki http://allegro.pl/audi-a4-b6-przewod-wspomagania-europa-i5179013392.htmla kupilem taki http://allegro.pl/przewod-waz-wspomagania-audi-a4-b6-8e1422893l-i5133254566.html . Moje pytanie jest czy probowac zalozyc nowy czy kupic taki jak byl stary pozdrawiam serdecznie
-
Witam moj kolega ma problem z egr. Znaczy jak wepnie ten wezyk auto zaczyna dymić i trząść. Turbo nowe egr nowy nie mam możliwość podpięcia vaga. Pozdrawiam Uploaded with ImageShack.us
-
Witam mam problem z A3 wyskoczył mi ostatnio taki dziwny blad na desce sensor. Sprawdziłem błędy i wyskoczyło takie cos dodam ze mam problem z turbina przeładowanie czyściłem ja ale po 400 km bład znowu powrócił. Wklejam błędy VCDS-Lite Version: Release 1.0 Monday, 16 January 2012, 11:52:34:0 Control Module Part Number: 038 906 012 BB Component and/or Version: 1,9l R4 EDC 0000SG 2809 Software Coding: 00002 Work Shop Code: WSC 06435 2 Faults Found: 18062 - Please check DTC Memory of Instrument Cluster P1654 - 35-00 - - 17965 - Charge Pressure Control: Positive Deviation P1557 - 35-00 - - VCDS-Lite Version: Release 1.0 Monday, 16 January 2012, 11:56:28:0 Control Module Part Number: 8L0 920 900 Component and/or Version: AB-KOMBIINSTR. VDO D09 Software Coding: 00040 Work Shop Code: WSC 00000 Additional Info: ˙˙˙˙˙˙˙˙˙˙˙˙˙˙˙˙ AUZ7Z0X1200699 1 Fault Found: 00562 - Sensor for Oil Level/Temperature (G266) 30-00 - Open or Short to Plus VCDS-Lite Version: Release 1.0 Monday, 16 January 2012, 12:05:26:0 Chassis Type: 8L - Audi A3/S3 Scan: 01,02,03,08,15,16,17,22,35,37,45,55,56,57,75,76 ------------------------------------------------------------------------------- Address 01: Engine Labels: 038-906-012-AGR.LBL Controller: 038 906 012 BB Component: 1,9l R4 EDC 0000SG 2809 Coding: 00002 Shop #: WSC 06435 1 Fault Found: 18062 - Please check DTC Memory of Instrument Cluster P1654 - 35-00 - - Readiness: N/A ------------------------------------------------------------------------------- Address 03: ABS Brakes Labels: 1J0-907-37x-ABS.LBL Controller: 1J0 907 379 Q Component: ABS/EDS 20 IE CAN 0001 Coding: 13304 Shop #: WSC 06435 No fault code found. ------------------------------------------------------------------------------- Address 08: Auto HVAC Labels: 8L0-820-043-2D.LBL Controller: 8L0 820 043 M Component: A3 KLIMAVOLLAUTOMAT_D77 Coding: 03143 Shop #: WSC 06435 No fault code found. ------------------------------------------------------------------------------- Address 15: Airbags Labels: 8L0-959-655-AI8.LBL Controller: 8L0 959 655 G Component: Airbag Front+Seite 1007 Coding: 00104 Shop #: WSC 06435 No fault code found. ------------------------------------------------------------------------------- Address 17: Instruments Labels: 8L0-920-xxx-17.LBL Controller: 8L0 920 900 Component: AB-KOMBIINSTR. VDO D09 Coding: 00040 Shop #: WSC 00000 ˙˙˙˙˙˙˙˙˙˙˙˙˙˙˙˙ AUZ7Z0X1200699 1 Fault Found: 00562 - Sensor for Oil Level/Temperature (G266) 30-00 - Open or Short to Plus ------------------------------------------------------------------------------- Address 35: Centr. Locks Labels: 8D0-862-257.LBL Controller: 8L0 862 257 L Component: ZV-Pumpe D10 Coding: 00000 Shop #: WSC 06435 3 Faults Found: 01367 - Central Locking Pump Run Time Exceeded (Likely Leak) 35-00 - - 01360 - Switch for Anti-Theft Alarm; Open 29-00 - Short to Ground 00991 - Interior Lights 28-00 - Short to Plus Logi statyczne: Grupy: 000 - http://vaglog.rtnet.pl/lukaszpuma_69124.html Grupy: 001 - http://vaglog.rtnet.pl/lukaszpuma_69129.html Grupy: 003 - http://vaglog.rtnet.pl/lukaszpuma_69126.html Grupy: 004 - http://vaglog.rtnet.pl/lukaszpuma_69123.html Grupy: 007 - http://vaglog.rtnet.pl/lukaszpuma_69128.html Grupy: 010 - http://vaglog.rtnet.pl/lukaszpuma_69125.html Grupy: 011 - http://vaglog.rtnet.pl/lukaszpuma_69122.html Grupy: 013 - http://vaglog.rtnet.pl/lukaszpuma_69121.html Grupy: 023 - http://vaglog.rtnet.pl/lukaszpuma_69127.html Basic Settings: Grupy: 003 - http://vaglog.rtnet.pl/lukaszpuma_69130.html Grupy: 000 - http://vaglog.rtnet.pl/lukaszpuma_69131.html Grupy: 004 - http://vaglog.rtnet.pl/lukaszpuma_69132.html
-
http://www.a4-klub.pl/smf/index.php?topic=220294.msg2815475#msg2815475 poczytaj
-
Kolego jak robisz logi to wklej je na ta stronę http://vaglog.rtnet.pl/
-
[B6 AWX] Pompowtryskiwacze > po zmianie pompki
xManiak odpowiedział(a) na zbojna temat w Audi A4 B6/B7
Mam ustawienia według boscha esi trzeba czytac od konca -
[B7 BRD] Jaki jest objaw padającego pompowtryskiwacza?
xManiak odpowiedział(a) na b3rs temat w Audi A4 B6/B7
Kolego objawy moga byc różne np telepanie buda, wahania obrotów, najlepiej zrób logi grupa 13, 18, 23 i bedziesz widział co sie dzieje. Ja polecam srodek Diesel Spülung Liqui Moly 2666 jezeli końcówki sie zabrudziły lub przytarły.