Jump to content

Elwisss

Pasjonat
  • Content Count

    8
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0

About Elwisss

  1. Kup nowy w ASO kosztuje chyba z 60 zł czy cos koło tego ale warto choćby dlatego, że te nowe króćce są trochę inaczej zrobione i początkowe wady poprawiono. A poza tym nie będziesz miał problemu z zbieżnością płaszczyzn, zamienniki często są krzywe i możesz je ciągle wymieniać a będzie dalej się woda lała. Dojście jest generalnie do d*py, trzeba się trochę pomęczyć ale warto...
  2. albo poszukaj pompki z uszkodzoną elektroniką, kosztują grosze a wirnik bez problemu można przelutować.
  3. Nie wiem jakiego masz AutoCada ale ja to zrobiłem na AutoCad 2011 Mechanical (w sumie i tak podstawy w wszystkich modułach są te same). Nacisnij na wymiar dwa razy lewym przyciskiem myszy, wpisujesz fi20k5 i wstawiasz tolerancje z górnego menu. Wpisujesz wartosci i wybierasz typ wyświetlania. Przyrostek k5 rozumie ze jest to pasowanie to mozesz to ręcznie wpisać albo użyc funkcji to wpisywania pasowania. Nie pamiętam już dokładnie więc głowy za to nie dam ale chyba się używało albo pasowania albo tolerancji, a nie obu jednocześnie. <br /><br /> ---------- Post dopisany at 07:09
  4. w B6 jest od dołu miski przykręcony, w B5 na pewno jest inaczej to rozwiązane ale nie wiem dokładnie gdzie on jest.
  5. Był ten problem juz poruszany na forum. Z olejem jest wszystko ok, przynajmniej u było. Miałem to samo w B6, w misce olejowej jest czujnik i był zabrudzony wtyk. Jest coś nie tak z czujnikiem, z złączem albo z okablowaniem. W końcu pisze, że sensor to musi być coś z czujnikiem a nie olejem
  6. a co ma pompka centralnego do otwierania szyb ? Jeśli chodzi o nr. pompki to tam jest chyba istotna tylko jedna ostatnia litera, która określa czy pompka jest sterowana z pilota i czy jest alarm. poszukaj oznaczeń tych liter i po prostu kup pompkę z literą odpowiadającą twojemu samochodowi. Aha i jeszcze jest istotne ile masz wtyków do pompki bo o ile pamiętam stare miały jeden wtyk (ale nie pamiętam czy były w A4 tez montowane czy tylko w 80) a nowsze 2 lub 3 wtyki na kostki do podłączenia.
  7. najlepiej wyjąć chłodnice i sprawdzić skąd dokładnie cieknie o ile to chłodnica jest winna. Równie dobrze to może być uszczelka pompy wody albo jakiś przewód dziurawy lub nie dokręcony cybant. Najpierw się dowiedz co jest winne a później najlepiej to wymienić. Takie preparaty raczej nie są godne polecenia, ja bym osobiście nie ryzykował że zatkam albo zabrudzę układ chłodzenia bo można sobie więcej problemów narobić.
  8. Mam pytanie odnośnie kolektora dolotowego silnika 1.8 20v ADR który składa się z dwóch części. Na ich łączeniu nie ma żadnej uszczelki, czy to powinno się uszczelniać jakąś pastą czy tylko przykręcić na sucho bez uszczelnienia ?
  9. Chciałbym wszystkich serdecznie przywitać Jestem ze ślonska i od kilka lat jestem szczęśliwym posiadaczem Audi A4 B5
×
×
  • Create New...