Skocz do zawartości

dominenator

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    11
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O dominenator

Informacje

  • Imię
    Dominik
  • Miasto
    3City

Auto

  • Model
    A4 B8
  • Nadwozie
    Sedan
  • Rok produkcji
    2011
  • Silnik
    1.8 TFSI
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia dominenator

0

Reputacja

  1. No i własnie taka komunikację pomiędzy modułem komfortu i zegarami chciałbym sobie podejrzeć tylko nie wiem dlaczego przez diagnostyczny CAN nie mogę się VCDSem dobić do modułu komfortu, z zegarami komunikacja bez problemu. Na linii CAN komfortu tez nic się nie dzieje. Miałem taki przypadek w Golfie 5 kiedy immo mi blokowało komunikację ale tu immo jest dezaktywowane przez kluczyk wiec nie powinno być problemu. linia K chyba tylko do komunikacji z ECU silnika jest używana w B6/B7.
  2. Witam, potrzebuję informacji co jest potrzebne aby uruchomić moduł komfortu od A4 B6/B7 "na stole". W tym momencie mam podłączone takie elementy jak poniżej. - komunikacja z licznikiem przez VCDS, jest, - połączenie VCDS do immo jest (immo na liczniku nie mruga czyli kluczyk widzi). Połączenia z VCDS do modułu komfortu brak. MODUŁ KOMFORTU: 5/12 or/br CAN L Conv 5/13 or/gn CAN H Conv 5/15 ekran antena pilota 5/16 antena pilota 1/11 ro/bl +12V 1/12 br GND LICZNIK: T32 NIEBIESKA T32a ZIELONA T32/17 or/gn CAN H Conv T32/18 or/br CAN L Conv T32/30 sw cewka immo T32/31 gn cewka immo T32a/2 +12V T32a/3 +12V stacyjka T32a/18 GND T32a/19 GND T32a/26 or/br CAN L DIAG T32a/28 or/sw CAN H DIAG Z góry dzięki za pomoc
  3. Witam, w chwili obecnej dostępnych jest już kilka wariantów modułów. - REMOTE - działa z oryginalnego pilota - ONE TOUCH - nie trzeba trzymać przycisku w konsoli auta żeby całkowicie otworzyć dach - WiFi Dual / Bluetooth Dual A4 lub A5 - sterowanie za pomocą smartfona z Androidem po WiFi / Bluetooth (dach, szyby, zamek) + oryginalny pilot Montaż można bez problemu zrobić samemu, do modułu dołączona jest instrukcja ze zdjęciami. Aby moduły działały w samochodzie musi być zakodowana opcja otwierania/zamykania dachu i szyb za pomocą przekręcenia i przytrzymania kluczyka w drzwiach kierowcy. REMOTE A3/A4/A5/TT ONE TOUCH A3/A4/A5/TT WiFi Dual / Bluetooth Dual A3/A4/A5/TT Ceny na PRIV ?
  4. Niby działa tak samo a jednak inaczej... ? Ze względów bezpieczeństwa nie da się zakodowac w module komfortu domykania dachu z pilota. Domykanie z kluczyka i owszem ponieważ robimy to przy samochodzie i widzimy czy kogoś nie przytrzasniemy dzialajac z pikota juz niekoniecznie. Domykaniem szyb z pilota nie zrobimy takiej krzywdy jak domykaniem dachu.... Dlatego tez osoby chcace zamontować i używać modul domykania dachu sa o tym informowane w instrukcji, modułu trzeba używać z pełną świadomością możliwych konsekwencji ?
  5. Nowe moduły rodzimej produkcji dostępne
  6. W CHWILI OBECNEJ DOSTĘPNE RÓWNIEŻ MODUŁY DO A4 ORAZ A5 STEROWANE ZA POMOCĄ APLIKACJI NA SMARTFONA Z SYSTEMEM ANDROID LUB MODUŁY W WERSJI DUAL CZYLI DZIAŁAJĄCE I Z PILOTA I Z APLIKACJI CENY DOSTĘPNE NA PRIV.
  7. Udało się znaleźć przyczynę? U mnie podmieniane półosie, zaglądali nawet do skrzyni biegów i tez nic nie znaleźli a jak stukało tak stuka ehh
  8. MODUŁ RODZIMEJ PRODUKCJI DOSTĘPNY OTWIERANIE Z ORYGINALNEGO PILOTA Moduł do zamontowania w drzwiach kierowcy. Zainteresowanych zapraszam do zakupu :-) Co prawda już trochę po sezonie ale na przyszły jak znalazł :-) Dostępny również moduł "ONE TOUCH" który pozwoli podwójnym "kliknięciem" (zamiast przytrzymywania) przycisku obsługi dachu otworzyć lub zamknąć dach (moduł montowany w tunelu srodkowym). Pytania co, gdzie, jak i co najważniejsze za ile na PW.
  9. Witam, uda się "odgrzać kotleta"? uda się odświeżyć temat w tj. fotki? Będę wdzięczy za ponowny upload
  10. Witam! Dopadł mnie problem czujnika G65 00819 - High Pressure Sensor (G65) 30-00 - Open or Short to Plus. Cały czas sieci ECON i nie można go wyłączyć. - ciśnienie w układzie prawidłowe sprawdzone u magików od klimy - czujnik wymieniony na nowy, - sprawdzone połączenia w rozdzielni w słupku przy nogach kierowcy, - sprawdzone połączenie wtyczek przy panelu klimatronika - sprawdzone na innym sprawnym panelu klimatronika - zmierzone napięcia na wtyczce 3 pinowej od czujnika 1-masa 2-sygnał (10,5V) 3-zasilanie(12V) (napięcia mierzone od masy we wtyczce) (od strony panelu klimaronika na pinie sygnałowym wtyczki D na pinie 7 również 10,5V). - przy odłączonym pinie wtyczki D7 przy panelu również ciśnienie widoczne 33bary - z bloków pomiarowych odczytanych przez VCDS wynika ze sterownik klimy widzi cały czas ciśnienie 33bary. - bezpieczniki również sprawdzone (w skrzynce ponad lewym słupkiem) - na miernik nie ma przejścia (zwarcia) pomiędzy pinem zasilania a pinem sygnałowym ani pinem masy. Teraz pytanie do publiczności czy na pinie sygnałowym (2) przy odłączonym czujniku powinno być jakieś napięcie? Co jeszcze sprawdzić?
  11. Witam serdecznie wszystkich Szanownych Klubowiczów Dominik.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...