Skocz do zawartości

motocyklista39

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    12
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O motocyklista39

Informacje

  • Imię
    ?ukasz
  • Miasto
    Randaberg

Auto

  • Model
    A4 B5
  • Nadwozie
    Sedan
  • Rok produkcji
    1995
  • Silnik
    1.6
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB+LPG

Osiągnięcia motocyklista39

0

Reputacja

  1. Jestem świeżo po zmianie na jednomas (co prawda nie audi a passat b5 1.9 tdi ahu). Wszystko ładnie chodzi, żadnych dodatkowych drgań póki co nie zauważyłem. Ogólnie jestem zadowolony. Mam tylko jeden mały problem. Otóż auto kupiłem z padniętą dwumasą ze zdemontowaną już skrzynią. Niestety przy składaniu okazało się że nie ma klipsu zabezpieczającego przewód chydrauliczny który wchodzi w wysprzęglik. Tymczasowo do testów założyłem odpowiednio przyciętą plastikową opaskę zaciskową. I teraz pytanie: możliwe jest dokupienie tego klipsu? Jeśli tak to gdzie? W sklepach z częściami ten element nie występuje oddzielnie, tylko razem z wysprzęglikiem (przynajmniej tutaj w Norwegii w sklepach które pytałem). Może w serwisie? Ewentualnie ma ktoś jakiś pomysł czym to zastąpić?
  2. Zestawienie modeli ť Audi Klub Polska było wiele razy na forum
  3. Zmień gazownika bo to co Ci poleca to najniższa półka, odradzam. Jak już koniecznie chcesz bardzo tanio to REG DREAM FAST, ale lepiej dołóż banknotu i w hany zainwestuje. Odwdzięczą się bezproblemową jazdą i kulturą pracy.
  4. Zakupiłem ostatnio okazyjnie Audi A4 1.9 tdi 90km silnik 1Z z padniętą skrzynią automatyczną z zamiarem podmianki na manual. I teraz rodzi się pytanie: jaką skrzynie założyć? Z informacji z tej strony wynika że pod ten silnik podejdzie tylko skrzynia o oznaczeniu CPC. Ale może udało by się z jakąś inną skrzynią? Może ktoś bardziej zorientowany podpowie co mogłoby jeszcze ewentualnie spasować? Najchętniej to włożyłbym coś 6-biegowego, z racji tego iż silnik niedługo zostanie dłubnięty Dałoby radę?
  5. O umyślności tutaj nie może być mowy. Kolega spowodował wypadek, a jak wiadomo wypadek jest zawsze nieumyślny.
  6. Nie dostał mandatu, bo jak sam pisał drugi uczestnik zdarzenia doznał obrażeń skutkujących rozstrojem zdrowia na okres powyżej 7 dni. W takim wypadku policja nie może zakończyć sprawy mandatowo i przesyła do sądu.
  7. Nie wiem czy mnie pamięć nie myli ale to chyba Nosb pierwszy tak auto pomalował, a koledze kamulator się spodobało i zrobił taką samą...
  8. Komputer: STAG-300-4 Wtryski: HANA2000 czarna Reduktor: AC R-01 FL VALTEK Faro No i dobry gazownik co Ci to wszystko założy i odpowiednio wyreguluje i nawet nie zauważysz że śmigasz na gazie.
  9. Ja miałem 20 litrów w jednym kanistrze i 10 w drugim. Zoll'e ściągneły mnie na pierwszą "patelnię" tuż zaraz za Świeckiem i dowiedziałem się, że o 10 litrów mam za dużo, ale że pierwszy raz to tylko pouczyli. Także 20 jak najbardziej z tego co mi Zoll'e powiedziały:P
  10. motocyklista39

    Immobilizer

    Rozrusznik jak najbardziej w porządku.
  11. motocyklista39

    Immobilizer

    Wydaje mi się, że mam podobny problem. Na Vag'u wyskakuje błąd 17978 Moduł sterujący zablokowany, więc chodzi o immo. Po przekręceniu kluczyka zapalają się kontrolki ale niestety auto nie chce się uruchomić, jednak co ciekawe odpala na "popych". Więc czy w moim przypadku to rzeczywiście wina immo? Jest sens grzebać się przy nim skoro idzie z "popychu"? Bardzo proszę o pomoc.
  12. Miałem ten sam problem w swoim ADP. Razem z gazem ciągnął benzynke i żaden gazownik nie wiedział co, jak i dlaczego.... Dodatkowo przy próbie gwałtownego przyspieszenia zalewało go i tracił moc. Poradziłem sobie z tym montując automatyczny wyłącznik pompy paliwa i jak ręką odjął. Wszystkie problemy ustąpiły! I dodatkowo nawet jak czasem przybraknie benzynki w baku to nie muszę się martwić, że pompka się spali;)
  13. Nie wiem jak w ADR, ale kuzyn ma 2.4 i filtr jest w tym samym miejscu, sprawdź.
  14. Kolego, filtr ten znajdziesz z tyłu auta po prawej stronie na progu wewnętrznym, w okolicy koła. Myślę, że obejdzie się bez kanału, wystarczy tylko podnieść na lewarku do góry. Odkręcasz plastikową osłonę i masz filterek. Radzę zaopatrzyć się w odrdzewiacz bo jeżeli nie był od dawna wymieniany to śruba na obejmie jest zerdzewiała tak jak to było u mnie;) Więc ostrożnie żeby nie zerwać gwintu. Ale myślę że poradzisz sobie bez problemu;)
  15. Mi się wydaję, że to poprostu zmiana warunków atmosferycznych, wkońcu mamy jaką mamy, ale jednak zimę Czasem trochę mróz bierze więc pewnie dlatego spalanie skoczyło. Zresztą po odpaleniu na benzynie od razu przełączam na gaz. Parownik i filterek + regulacja zmieniłem nie dawno. Any way i tak jestem zadowolony ze spalania
×
×
  • Dodaj nową pozycję...