Skocz do zawartości

szybran10

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    13
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O szybran10

Osiągnięcia szybran10

0

Reputacja

  1. witam.miałem podobny problem ze swoim afn-em lepiej palił przy -15 niż przy dodatnich temp.po prostu głowica w pompie miała już nieszczelności i od kręcenia rozrusznika ciężko paliła ale jest test żeby to zdiagnozować a mianowicie na PYCHA.jeśli auto zapali od strzała pompa do wymiany ponieważ rozrusznik nie ma takiego uderzenia co na zaciąg.ja kupiłem pompe w ciemno na allegro za 350zł .i w jedną sobotę sam wymieniłem.autko hula aż miło,a co do nr.na pompie to muszą się pokrywać 2 rzędy cyfr
  2. witam.dzisiaj wymieniłem pompę wtryskową i jak na razie pali od strzała.jeszcze mam dużo skręcania i nie nagrzałem jej do 90*C ale do 60* jak zegareczek.kupiłem pompę na allegro za 350zł(duże ryzyko) ale sprzedawca był bardzo rzetelny i szczery.jak na razie jest ok.jeszcze jedno odnośnie odpalania nowo założonych pomp trzeba zalać je paliwem do pełna inaczej baterie wyczerpiesz i nic z tego-ja odkręciłem wężyk zasilający pompę od filtra i wlewałem paliwo strzykawką a później ustami wdmuchiwałem je w pompę(należy odkręcić ten zaworek z nastawnika przelewowy). po napełnieniu luzujemy 4 śrubki od wtrysków,parę obrotów dokręcamy i autko musi zagadać.także w moim przypadku pompa kaput.co do rozrusznika to po rozebraniu był jak nowy tylko wyczyściłem komutator (w miejscu gdzie stykają się szczotki z wirnikiem zbiera się osad ze szczotek i i to spowalnia obroty bo inne cewki dostaję trochę prądu) i tyle.zobaczymy jak trochę pośmigam niedługo się odezwę na razie
  3. witam.autko totalnie ciężko pali.postawiłem ją w garażu.pompę wtryskową już kupiłem i czekam aż przyjdzie ale swoją drogą zerkne jeszcze do rozrusznika bo coś jakby słabiej kręcił.odezwę się na przyszły tydzień po wymianie pompy i podziele się wrażeniami co do rezultatu.dziękuję wszystkim forumowiczom za bardzo przydatne informacje ( można na was liczyć)
  4. Czyli jak mam rozumieć wymiana czujnika na nowy nic nie da ?
  5. witam.dzisiaj nastąpił przełom ale nie wiem czy mogę się już cieszyć-od początku.czytałem wszystkie posty z mojego problemu i jeden z kolegów napisał żebym odłączył czujnik temp.ściągnąłem pokrywę silnika i znalazłem -górny przewód który idzie od głowicy do chłodnicy.odłączyłem,przekręcam kluczyk ale świece nie gasną.próbuję odpalić a autko od strzała bez świec zapala jak złoto.po kilku próbach ideał.podłączyłem czujnik i kicha trzeba pokręcić.i moje pytanie czy znalazłem przyczynę? po każdym odpaleniu bez czujnika autko wchodziło na wyższe obroty tak na 1500 ale po chwili spadały.
  6. witam.dzisiaj odłączyłem przewody do filtra i ominąłem zbiornik paliwa.włożyłem te przewody do kanistra z paliwem by wyeliminować zapowietrzanie się układu paliwowego.niestety ;( nic się nie zmieniło więc to musi być coś w pompie ale z tym poczekam do końca aż przestanie całkiem odpalać wtedy będe musiał kupić drugą pompę,także dziękuję wszystkim forumowiczom za pomoc i na razie się poddaje-jeszcze raz wielkie dzięki dla wszystkich
  7. mam pytanko! dzisiaj odkręciłem śrubkę we filtrze paliwa i musiałem dolać sporo ropki żeby było pełno.mam wrażenie że to tylko lewe powietrze które dostaje się gdzieś przez przewody doprowadzające.moje pytanie-chcę odłączyć przewody z filtra i włożyć je do kanistra z paliwem.chciałbym sprawdzić pompę i nie wiem czy tą metodą niczego nie spartole?w starych dieslach można było tak nawet jeździć-jak myślicie?[br]Dopisany: 18 Luty 2012, 18:55_________________________________________________ kurcze nic nie widać przewody mają kolor ciemnobrązowy ale jak świeciłem latarką to bąbli nie było.I jeszcze jedno i muszę to przyznać-chylę czoła ,pełen szacun po tym co wyczarowałeś ze swojego Cupe(doktorze),dosłowne szapo ba
  8. witam.tak więc palenie autka wygląda następująco-zimny silnik(rano)trzeba kręcić jakieś 5s i do temp.ok 70*c pali na dotyk,później gdy się nagrzeje nawet po zgaszeniu a za chwilę odpaleniu trzeba kręcić dłużej 7-8s.palenie wygląda tak jakby cofało się paliwo tzn.łapią chyba dwa tłoki a później reszta-bardzo dziwne.dalsza praca silnika jest normalna tak mi się wydaje bo na zimnym silniku często zawiesza mi się zawór n109 od turbiny i silnik wchodzi w stan awaryjny.wtedy zatrzymuje się gaszę silnik,odpalam i ok.nawiązując do poprzednich postów to świece są nowe wymieniane w listopadzie(tak samo zapalał).nie zauważyłem żadnego falowania obrotów (chyba że palenie przy -20*C)to na początku obroty wskoczą na 1100 a po chwili 930 nieruchomo.kolega podpowiedział mi że do filtra paliwa przez tą śrubkę trzeba dolać paliwa na max.dolewałem już 4 razy i za każdym razem jest powietrze? może gdzieś przez przewody zasilające zaciąga powietrze? także po nagrzaniu autka do 90*C lipa i nie ma znaczenia 1,5 ,10 min po godz.ciężko pali.
  9. witam.dowiadywałem się u pompiarza ile może kosztować regeneracja pompy wtryskowej-usłyszałem,głowiczka 1100zł,uszczelki ok 50zł i robocizna 400 zł. :no:zastanawiam się nad kupnie pompy na allegro i tu pojawia się loteria czy zakup będzie w pełni sprawny ( czym się kierować przy kupnie pompy na co zwrócić największą uwagę) bo raczej regeneracja nie wchodzi w rachubę
  10. witam.u mnie jest podobnie z grzaniem.płyn wymieniony,termostat,nawet chłodnicę przesłoniłem 2-oma kartonami z piwa i tak trzeba przejechać jakieś 8 km żeby autko osiągnęło 90*C i było już ciepło.może to jest wina małej nagrzewnicy zamontowanej w klimie-niewiem.tak czy inaczej jak rozmawiam ze znajomymi to mają to samo A4
  11. witam ponownie.przetestowałem vag-iem cały układ i okazuje się że wszystko jest w porządku,żadnych błędów,parametry ok,kąt zapłonu ok.ustawił trochę większą dawkę rozruchową i żadnej poprawy.stwierdził że prawdopodobna przyczyna to zajechana głowiczka w pompie.powiedział że to jest kosztowna naprawa ale narazie muszę poczekać z tą naprawą ;(
  12. witam.jestem posiadaczem A4 97r. 1,9 TDI 110PS od roku.od jakiegoś czasu zaczęła coraz ciężej palić czy to na ciepłym silniku czy zimnym.przy zapalaniu mam wrażenie jakby łapały 2 cylindry a po 5 sekundach chodzi.denerwuje mnie te trzymanie na rozruszniku bo przecież tdi-ki palą od strzała.wymieniłem zawór przepływowy przy pompie i nic.czy układ paliwowy może być ciągle zapowietrzony czy sam się odpowietrza-nie wiem sam.może ktoś miał podobny problem,może wspólnymi siłami uda się rozwiązać problem.proszę o wypowiedzi na ww temat.
  13. Witam wszystkich w fanklubie A4.Mam nadzieję że uzyskam jak i odpowiem na wiele pytań-pozdrawiam.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...