Skocz do zawartości

Trzeźwy

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    20
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Trzeźwy

Informacje

  • Imię
        
  • Miasto
      

Auto

  • Model
    Audi
  • Nadwozie
    Sedan
  • Rok produkcji
    2013
  • Silnik
    3.0 TDI V6
  • Kod silnika
    CDUC
  • Napęd
    quattro
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

839 wyświetleń profilu

Osiągnięcia Trzeźwy

0

Reputacja

  1. Piękny ten RS i konfiguracja ! Musisz tak hamować żeby Ci wymienili te klocki i tarczę pod koniec ważności pakietu serwisowego hehe Chyba nie mówisz o 4.2 FSI ? coś zmienili w 2.9 TFSI ?
  2. Możesz wstawić fote jak to wygląda u Ciebie na dystansie 10 mm (odstęp śruba-felga) ? Na tylnej osi też mam dystans 15 mm na tej feldze 19" 025 CT, zdarza się że na wybojach delikatnie przytrze nadkole i stąd moja chęć aby założyć dystans 10 mm tylko i wyłącznie z powodu przycierania gdy samochód jest doładowany... Czy to jest ta śruba (19) ? Nie przeszkadza że śruba z A8 D3 (M8X12) jest krótsza od tej z A6 C7 (M8x18) ?
  3. Może komuś się to przyda. Ostatnio robiłem przymiarkę trzech modeli felg na zacisku pod tarcze 356 mm. Wszystkie felgi są ori pod B8 (8K0): Na każdą z nich dystans 10 mm jest zbyt mały ! (zdjęcie poniżej- obciera śruba mocująca sprężynę oraz blachę zakrywającą ) , obecnie mam 15 mm i jest okej. Jak wspomniałem z dystansem 10 mm obciera:
  4. To może faktycznie obcierało mi od strony wzoru felgi, a nie po średnicy. Z tego co pamiętam to na ori felgach 17" 8K0 i zaciskach S4 ledwo przechodzi odważnik/ciężarek obok zacisku; a po kilku mocniejszych hamowaniach felgi się bardzo grzeją. Dlatego jestem zwolennikiem 18", a nie felg na styk. P.S. masz fotkę jak siedzą felgi 17" na 356 mm ?
  5. Próbowałem wrzucić ori felgi 8K0 17” pod 356 mm z A6 C7 i nie ma szans, zacisk jest zbyt duży. Minimum 18 cali.
  6. Dzięki za odpowiedzi w temacie. Finalnie decyzja padła na cooler z fmic.pl 600x300x76 (waga 8,1 kg)+ kolanka alu 45 ° . Dla porównania seryjny cooler 3.0 TDI waży 3,3 kg. Z tego co wiem to największy cooler w normalnych pieniądzach, który mieści się w A4 B8.
  7. Gdyby ktoś nie wiedział to osłony tarcz hamulcowych z A6 C7 BiTDI pod tarczę 356 mm pasują do A4 B8. Na zdjęciu przyłożone są standardowe osłony z A4 do tych z A6. Cena ok. 90 zł/szt.
  8. Jasne, wiem, ale mam pęknięte i chce wymienić Wysłane z mojego VTR-L29 przy użyciu Tapatalka
  9. Koledzy mam pytanie: czy osłony tarcz z A6 (313 HP tarcza 356 mm) pasują do A4 B8.5 ? Pozdrawiam !
  10. Cześć Wszystkim ! Chciałbym wymienić seryjny intercooler na wydajniejszy. Myślałem nad P&P Wagnerem tylko cena trochę zabija (http://www.wagner-tuningshop.de/product/audi/audi-a4-a5/perf-ladeluftkuehler-kit-audi-a4-a5-b8-5-30tdi-200001122-3.html) Czy ktoś z Was montował jakiś tańszy cooler np. znalazłem taki FMIC.pl ? http://fmic.pl/fmicpl/89-intercooler-600x300x76mm.html ? Wolałbym nie przepłacać mając na uwadze, iż jak zaliczę jakiegoś zwierzaka to będę musiał wydać kolejne 750 Euro Jaka jest trwałość przewodów silikonowych, bo nie jestem za bardzo do ich trwałości przekonany- może się mylę. Pytanie: czy w coolerach typu FMIC.pl ktoś z Was robił połączenia aluminiowe spawane+redukcje, rury gięte, zamiast stosowania standardowych redukcji i przewód silikonowych ? Pozdrawiam !
  11. Koledzy, mam pytanie. Czy osłony z SQ5 pasują P&P do A4 B8 2013 r ? http://pl.tinypic.com/r/rm5pms/9
  12. Mój błąd faktycznie myslalem ze to mm Jeśli chodzi o opony zimowe to co sądzicie o vredestein snowtrac 3 ? Dużo osób chwali a w testach prezentują się średnio.
  13. Witam, Moje pytanie kieruję do użytkowników którzy śmigają A4 FWD w zimie na oponach 205/60 R16. Tej zimy jeździłem na 225/55 R16 i miałem problem z wjazdem pod górę, często zatrzymywałem się w połowie wzniesienia . Chcę zmienić opony na węższe (205/60 R 16) i tu rodzi się pytanie czy jest duża różnica w przyczepności na śniegu jeśli chodzi o jazdę na wzniesienia oraz pokonywaniu zakrętów na profilu 60 (chodzi mi o tzw. "pływanie" w zakręcie). Nie chcę zakładać następnego tematu więc jeszcze jedno pytanie. Do której firmy warto oddać felgi do regeneracji ( Kraków/ Nowy Sącz) ? Mam tu na myśli regenerację obdartego rantu, piaskowanie, malowanie proszkowe. Proszę o pomoc Pozdrawiam
×
×
  • Dodaj nową pozycję...