Skocz do zawartości

pawel-174

Pasjonat
  • Postów

    47
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O pawel-174

Informacje

  • Imię
    Paweł
  • Miasto
    Warszawa

Auto

  • Model
    A5
  • Nadwozie
    Coupe
  • Rok produkcji
    2009
  • Silnik
    1.8 TFSI
  • Kod silnika
    CABD
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia pawel-174

3

Reputacja

  1. Samo połączenie CAN jest poprawne, w przypadku ADS funkcji sterowania dźwiękiem, odpowiada ona za pracę buzzera pod maską, natomiast wydechy tylne są podłączone pod prace silnika ponieważ podstawowy użytkownik ma uważać że ten dźwięk pochodzi z wydechu i to ustawienie silnika powoduje iż auto dostaje pierdolca. Jeżeli ktoś w danej chwili zastanawia się nad kosztami takiego systemu, kolega z forum kilka postów wyżej opisał jak udało mu się kwotowo to zakończyć z wykorzystaniem kufatec sterownika. Ja natomiast uważam iż najlepszą opcją na dany moment jest zakupienie zestawu kufatec uniwersalnego bez generatora dźwięku w kwocie około 2700(chociaż idzie poszukać na aukcjach niemieckich taniej) bądź też za 566 ojro na stronie kufatec . KUFATEC WWW.KUFATEC.COM The universal complete set without sound generator contains only the modules (with Bluetooth) and the cable set Plusy tego rozwiązania są takie że, w standardzie mamy już 6 dźwięków które możemy samemu edytować, nie musimy wysyłać do kufatec sterownika na aktualizację, dostajemy sterowanie mobilne za pomocą bluetooth aplikacją kufatec-link. A same buzzery możemy podpiąć w sterownik kufatec. Jeżeli chodzi o same generatory, to sprawa jest taka sama jak wszędzie, szukać używek.
  2. Ostatnimi czasy w aucie z czujnikiem poziomowania lamp z przodu oraz tyłu, wyskakiwał mi błąd który mówił o zwarciu plusa w czujniku przednim, czy twój błąd jest identyczny? Podpiąłem czujnik zamiennik a błąd dalej nie znikał, sprawdziłem okablowanie, nadal nic. Ostatecznie wymieniłem sterownik który pobiera informacje tylko z tylnego czujnika i problem został rozwiązany najtańszym sposobem
  3. pawel-174

    Airbag Crash Sensor

    Odświeżę trochę temat i pozostawię swe spostrzeżenia, próbowałem doszukać się błędu ze strony sterowników i innych rzeczy. Przeszukałem cały internet i nie znalazłem informacji o tym aby jakiś sterownik mógł paść, tak więc zabrałem się za rozkręcenie auta, podmieniłem miejscami czujniki zderzeniowe itp. Ostatecznie w moim przypadku przy powyższym błędzie okazało się iż: Wiązka przewodów która idzie do lampy po stronie pasażera, po rozdzieleniu wiązki lampy od klaksonu/czujnika zderzenia/halogenu zaczęła gnić, aby zdiagnozować stan przewodów należy wyjąć nadkole, chociaż lepszy dostęp jest przy demontażu błotnika. Mój rocznik pojazdu to 2009, jeżeli ktoś za kilka lat obudzi się z takim błędem to polecam zajrzeć na wiązkę.
  4. Niestety to nie jest ten sam odcień co na zdjęciu wyżej, sprawdziłem etke w audi a5 nie było linen beige z alcantarą :/
  5. Jeżeli ktoś zastanawiał by się czy do audi a5 są alcantary bądź też fotele w takiej skórze wersja sport, to krótko odpowiem że nie.
  6. Układ usztywnia się od prędkości, na postoju różnica może być prawie że nie wyczuwalna
  7. sama wkładka KN nie ma żadnego sensu, nie wyobrażam sobie abyś co tysiąc kilometrów oliwił filtr. Jeżeli nadal za mało ci mocy to kup sobie fmica i zrób turbo hybrydę.
  8. Zakodowałeś guzik w polifcie na podstawie instrukcji do przedlifta, na 1 stornie bądź też 2 masz podany link do kodowania polift, po prostu przeczytaj to
  9. Nie pamiętasz długości kolanek?
  10. Jeżeli chodzi o końcówki, mówimy o samym wejściu do icka czy w całości przewody? Tutaj zdjęcie podglądowe Czy bardziej chodzi o wymianę wszystkich przewodów i pod tym numerem kryje się coś pokroju tego?
  11. Dość ciekawy temat, dlatego zadam tu pytanie. Czy do A5 600x300x76 1.8 TFSI wejdzie ten icek bez rezania?
  12. Rozumiem że to wartości z czujnika z aliexpress? Jeśli chodzi o dziwny skok tego czujnika (z ali) to jak najbardziej występowało to i w moim, podstawą przy wymianie jest to aby wyciągając stary, nowy włożyć w takiej samej pozycji jak stary.. Zdjęć z wymiany żadnych niestety nie posiadam, ale pamiętam że już po samym podłączeniu czujnika z aliexpress, pokazywał mi inne wartości niż oryginał. Tak czy siak po założeniu tego od chińczyka samochód skończył wywalać check engine. Jeśli chodzi o adaptacje to do końca nie jestem pewien czy była ona potrzebna... Z tego co kojarzę, u mnie po najzwyklejszym skasowaniu błędu, check engine powracał po około 3 godzinach jazdy. Czy próbowałeś usunąć błąd check engine bez adaptacji? Spróbuj, jeśli nie wywali ci błędu po paru sekundach od odpalenia auta, to znaczy że nie jest to wcale wymagane... Do końca nie rozumiem co zrobiłeś z tym nowym czujnikiem, ale jeśli nie montowałeś go to polecam wymieniać i nie zastanawiać się.. Aby wymienić czujnik niestety trzeba zdemontować kolektor, chociaż to tylko z 12 śrubek
  13. zestaw ten to najgorszy chińczyk jaki tylko może być, podziałał u mnie około 5 msc, potem zaczął mrygać. Cena też jest ogromna, biorąc pod uwagę że to samo można zamówić na aliexpress za kilka złotych
  14. autoPlus - największy sklep VAG w sieci - Katalog AUDI WWW.AUTO-PLUS.PL Wszystkie części do VW Audi Skoda Seat. Największy sklep VAG. Katalog po VIN. Najlepsze ceny w tym katalogu wpisujesz numer vin i wychodzi ci etka
  15. Musisz wykonać adaptacje VCDS'em, nie pamiętam który to kanał ale ma nazwe nastawy podstawowe klap czy jakoś tam. Rzecz jasna w sterowniku klimatyzacji
×
×
  • Dodaj nową pozycję...