Trzeźwy 0 Opublikowano 16 Kwietnia 2018 Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2018 (edytowane) Cześć Wszystkim ! Chciałbym wymienić seryjny intercooler na wydajniejszy. Myślałem nad P&P Wagnerem tylko cena trochę zabija (http://www.wagner-tuningshop.de/product/audi/audi-a4-a5/perf-ladeluftkuehler-kit-audi-a4-a5-b8-5-30tdi-200001122-3.html) Czy ktoś z Was montował jakiś tańszy cooler np. znalazłem taki FMIC.pl ? http://fmic.pl/fmicpl/89-intercooler-600x300x76mm.html ? Wolałbym nie przepłacać mając na uwadze, iż jak zaliczę jakiegoś zwierzaka to będę musiał wydać kolejne 750 Euro Jaka jest trwałość przewodów silikonowych, bo nie jestem za bardzo do ich trwałości przekonany- może się mylę. Pytanie: czy w coolerach typu FMIC.pl ktoś z Was robił połączenia aluminiowe spawane+redukcje, rury gięte, zamiast stosowania standardowych redukcji i przewód silikonowych ? Pozdrawiam ! Edytowane 16 Kwietnia 2018 przez Trzeźwy literówka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcin4x4 47 Opublikowano 4 Czerwca 2018 Udostępnij Opublikowano 4 Czerwca 2018 (edytowane) druga opcja wystarczy w 100%, fabrycznie elementy dają radę Edytowane 4 Czerwca 2018 przez marcin4x4 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mlody020 13 Opublikowano 4 Czerwca 2018 Udostępnij Opublikowano 4 Czerwca 2018 Tylko montaż Fmic to nie do końca p&p bo trzeba dorobić uchwyty montażowe(co nie stanowi problemu oczywiście, ale warto o tym wiedzieć). Przy wagnerze nie wiem jak tam jest. Co do wykonania nierdzewki zamiast silikonu, sam nad tym myślałem, ale tuner powiedział mi, zresztą podobnie jak Marcin, że gumy też dają radę Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kakao 0 Opublikowano 4 Czerwca 2018 Udostępnij Opublikowano 4 Czerwca 2018 Również polecam fmic-a, miałem kiedyś i hulał wzorowo. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Trzeźwy 0 Opublikowano 24 Lipca 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Lipca 2018 Dzięki za odpowiedzi w temacie. Finalnie decyzja padła na cooler z fmic.pl 600x300x76 (waga 8,1 kg)+ kolanka alu 45 ° . Dla porównania seryjny cooler 3.0 TDI waży 3,3 kg. Z tego co wiem to największy cooler w normalnych pieniądzach, który mieści się w A4 B8. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KOMORNIK78 2 Opublikowano 9 Września 2019 Udostępnij Opublikowano 9 Września 2019 zrob zdjecia jak go zamtujesz bo sam tez chce wymienic w 2.0 tdi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawel-174 3 Opublikowano 13 Lutego 2021 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2021 W dniu 24.07.2018 o 17:19, Trzeźwy napisał: Dzięki za odpowiedzi w temacie. Finalnie decyzja padła na cooler z fmic.pl 600x300x76 (waga 8,1 kg)+ kolanka alu 45 ° . Dla porównania seryjny cooler 3.0 TDI waży 3,3 kg. Z tego co wiem to największy cooler w normalnych pieniądzach, który mieści się w A4 B8. Nie pamiętasz długości kolanek? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się