
Pawel88ST
Pasjonat-
Postów
78 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Reputacja
1O Pawel88ST

Informacje
-
Imię
Paweł
-
Miasto
Będzin
Auto
-
Model
A4 B8
-
Nadwozie
Avant
-
Rok produkcji
2013
-
Silnik
1.2TFSI
-
Kod silnika
CDUC
-
Napęd
quattro
-
Skrzynia
Manual
-
Paliwo
ON
Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
-
Black Avant S-line Plus Quattro Engine Porsche Macan 3.0 V6 S Diesel
Pawel88ST odpowiedział(a) na DanielMod temat w Audi A4/S4/RS4 B7
Temat czujnika obrotów walka jest ci znany rozumiem banalne rozwiązanie a wielu na tym poległo edc16 łatwiej , tymbardziej ze połowa czujników , zaworków itp w silniku CTB bo chyba taki masz nie jest potrzebna do pracy na hybrydzie miałem w b8 cduc - bliźniak 350 km 680 nm ( po co tak mocno katować sprzęgło ) jak będziesz szukał kogoś kto robi hybrydy to zobacz najpierw ile wychodzi mocy realnie w innych projektach , Żeby przekroczyć 400 trzeba całkowicie inny rdzeń zastosować , turbina wtedy nie jest plug&play jeśli chodzi o smarowanie , na tych standardowych polskich „hybrydach”dorzucisz max 30-40 km -
Black Avant S-line Plus Quattro Engine Porsche Macan 3.0 V6 S Diesel
Pawel88ST odpowiedział(a) na DanielMod temat w Audi A4/S4/RS4 B7
Na edc16 czy na ori edc17cp44 to śmiga ? -
Dokładnie to samo zrobiłem w cduc dodatkowo kompleksowe uszczelnienie i zaworki układu wodnego tylko głowice zostały , od tego czasu zrobiłem prawie 30 tys i silnik suchy jak pieprz , niestety ale czeka to każdego , kto kupi auto z tym silnikiem który Od nowości nie był ruszany , to taki „must have”
-
Montaż i działanie Webasto TDI oraz wentylacja postojowa w Audi A4 B8
Pawel88ST odpowiedział(a) na wrclaguna temat w Audi A4 B8
Panowie taki temat, webasto 4h0265105e - auto polift tdi, mam odbiornik i pilot 4h0 z a8 z wyswietlaczem, ale nie działa ustawianie timera z pilota, oraz da się tylko włączyć na tyle czasu ile jest zapisane w mmi, jak mam w mmi 20 min to czy pilotem ustawie 10 czy 60 to i tak wskoczy wartość zapisana w mmi, pilot się komunikuje odlicza czas ile zostało do końca itp, ale nie przyjmuje timera i tego czasu, czyli ogolnie działa jak zwykły pilot włącz/wyłącz, mam zakodowany w webasto pilot z wywietlaczem ale to nic nie daje, próbowałem przekodowac auto na a8, ale też lipa, za granicą nie wiedzą, przerabiał ktoś temat ? może soft w mmi nie ogarnia ? a8 ma więcej opcji w mmi od webasta, piec ten sam numer był w a8 4h -
Montaż i działanie Audi Lane Assist w Audi A4 B8 2007-2011
Pawel88ST odpowiedział(a) na wrclaguna temat w Audi A4 B8
To jak to w końcu jest w polifcie ? Trzeba mieć kiere z silniczkiem czy nie ? Jeśli nie trzeba to czy każda przekładnia j500 obsługuje asystenta ? -
To nie te felgi....... przyjrzyj się dobrze :) te o które mi chodzi są b9
-
Nie, nie ma zdjęcia b8 na takich felgach, chyba masz mnie za idiotę myśląc że nie sprawdziłem google w pierwszej kolejności.... sprawdziłem też mobile.de itp, takie felgi ma D4NTE ale w graficie.... interesują mnie w kolorze srebrnym
-
-
mają, odpowiadają za zew kierunkowskazy w fabrycznej instalacji T19p/9 to grupa 199 z tym że jeśli komfort jest fabrycznie zakodowany pod ledy to jest tam wartość inna niż w komforcie zakodowanym pod żarówki, po prostu przy retroficiepiny są inaczej niż w serii ( u mnie akurat przejściówka kufateca) gdyby nie błąd żarówki tablicy na fisie i szybkie mruganie to nic bym nie ruszał
-
Co zrobić żeby przyjął adaptacje w 199 i 202 ? prosiłem,kupiłem czekoladki i kawę zostawiłem koło komfortu na noc ale nie pomogło
-
Rozumiem tylko dlaczego dopiero po mniej więcej godzinie , i czemu nagle wyrzucilo błąd żarówki rejestracji? Niewłaściwe kodowanie czy adaptacja ? W kodowaniu nie widziałem nic na temat ledów Jednak wolę chiptuning.... chyba jest łatwiejszy :))) wrclaguna wiem że wiedzą kosztuje możesz nakierowac ? co zmienilo wartość adaptacji w kanale którego nie da się edytować z poziomu vcds ? pewnie reflash sgo nie załatwi sprawy ?
-
Zrobiłem jak piszesz ale błąd jest nadal, niewiem czy bcm jest do odratowania, napewno z poziomu vcds ja tego nie ogarnę bo grupa 199 i 202 nie jest przez niego obsługiwana, ogólnie wszystko działa, nie spaliło się raczej, tylko jest błąd i błąd żarówki rejestracji,
-
Adaptacje da się zmienić, ale grupy 199 i 201 lub 202 nie da się i nie dało wcześniej, tylko że były tam zera, a teraz jakaś kosmiczna warotość :)