
Binek45
Pasjonat-
Postów
44 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Reputacja
0O Binek45

Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
-
Odkopuje by się dowiedzieć co słychać z silnikiem po dłuższym czasie użytkowania? Są jakieś skutki uboczne strokera na minus jakie odczucia? Sprzęgło działa bez problemu? Pytam ponieważ składam silnik na bardzo podobnych gratach i może można coś jeszcze poprawić czy wszystko gania idealnie?
-
To ja pokażę moje sprzęgło. Jednomas ABK i sprzęgło s4/rs4. Zestaw wyważony i odchudzony. Seria sprzęgło 288 wraz z dwumasem waży 16.2kg, mój zestaw po prostu położony na sobie ważył 15.4kg, po spasowaniu i odchudzeniu waży 12kg. kilka fotek.
-
Czyli docisk tego typu pasuje
-
Założyłeś już sprzęgło? Jak wrażenia? U mnie muszę też wymienić na 240mm i zastanawiałem się na jednomas od 80siątki a docisk z tarczą od rs4, wałek od rs4 na tarcze się zgadza. Czy ktoś już takie coś próbował. Myślę o jednomasie plus to Sprzęgło RS4 B5 2,7 biturbo - SidMotorSport.pl
-
Piękny wynik. Jaką masz gazownie? Ile pokazuje lambda przy bucie? Wstaw większy kolektor wydechowy to Ci jeszcze odblokuje moc bo oryginalny kolektor to pomyłka w przepływach, szczególnie przy 200KM+. Doładowanie 1.1bar?
-
Regulator 4 bary, pompa wewnętrzna walbro 255. Czasy jutro sprawdzę bo nie pamiętam, ale wtrysk jest ustawiony podwójny z buforem w kolektorze dla zwiększenia wydajności wtryskiwaczy, inaczej wtryski pb i lpg by pętliły. ---------- Post dopisany 02-04-2014 at 19:59 ---------- Poprzedni post napisany 29-03-2014 at 07:35 ---------- Sprawdziłem. DET3 pokazuje 13ms na benzynie
-
Mam taki KOLEKTOR WYDECHOWY AUDI VW VAG 1.8T T25 GARRETT (4019752838) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje. plus przejściówka pod turbo własnej roboty, ale sam kolektor żeliwo chińskie. ---------- Post dopisany at 22:43 ---------- Poprzedni post napisany at 22:40 ---------- Heh trudno zdecydować. Mam warsztat motocyklowy, dużo pracy a mało czasu, muszę dopracować swój silnik żeby komuś móc coś robić
-
Wysokość tarczy, masz na myśli jej średnicę czy odsadzenie na boki od piasty? Jak wpadnie lepsze sprzęgło to z LC będzie piękny start. Na sprzęgle z tdi to loteria kiedy chwyci dobrze
-
No właśnie z sianem to różnie. Wiadomo że chciałbym mieć to zrobione dobrze za niewielkie pieniądze. Przednie hamulce to priorytet i na pewno wpadnie 320 tak by jeździć na 16calowych felgach. Co do mocowania zacisków do zwrotnic nie będzie problemów bo zawsze jest możliwość dorobienia adapterów.
-
Jeśli o hamulce na dnia zmieniam jak narazie płyn na motula 660 i stalowy oplot, a jak odłożę sobie troszke jeszcze siana to założę tarcze 320 na przód i zaciski brembo 4 tłoczki z jakiegoś auta jeszcze nie wiem dokładnie z jakiego, myślałem od BMW 7. Z tyłem jeszcze nie wiem, a możesz to coś podpowiedz, zawsze łatwiej
-
Jeżdżę na LPG ale na PB mam wallbro 255
-
Hamulce się palą, ale zajmę się tym
-
Dzięki. Nm niestety nie wiem ale przypuszczalnie do 400Nm powinien mieć. Sprzęgło i tak będę zmieniał z jednomasem. W tej chwili jak jest zimne to się mocno uślizguje a ja rozgrzane to trzyma ale nie w 100%. Cewki to beru dedykowane 1.8t. W przyszłości na pewno zmienię na te od tfsi. Z kolektorem jest tak że to jest chińskie żeliwo z allegro do którego musiałem dorobić przejściówkę ponieważ flansze za nic nie chciały się spasować. Z LPG to jest stag4 bodajże(był jak już kupiłem samochód) zmieniałem węże, reduktor KME gold turbo(narazie jeden powinny być dwa), wtryski hana niebieskie.
-
Witam. Mało się wypowiadam dlatego możecie mnie nie kojarzyć ale jestem już tutaj od jakiegoś czasu. Chciałbym się podzielić z klubem efektem moje pracy. Jest to zwyczajne A4 Avant z 1.8T aeb i napędem quattro. Miałem trochę z nim problemów jak to zwykle bywa z 1.8t. Jako że jestem mechanikiem i interesuje mnie zwiększanie seryjnych parametrów, zainteresowałem się moim samochodem. Silnik: Seryjny silnik, rozebrany, wyczyszczony. Założone nowe pierścienie. Głowica: Seryjna, nowe gumki zaworowe i dotarte zawory. Spiłowane ostre ranty w komorze spalania by zapobiec stukom. Turbo: Ostatecznie padło na TD04HL-16T, Samodzielna regeneracja i wywarzanie w firmie. Wydech: DP3, 2.5cala 3 tłumiki. FMIC: Duży IC nie pamiętam wymiarów ale trochę się chowa za zderzak jeszcze. Rury 2.5cala. Sprzęgło: Dwumas seryjny, tarcza i docisk 1.9tdi (będzie 240mm mocniejsze) Wtryski: 390ccm niebieskie s3 Elektronika: DET3 na FIT bez przepływki, tylko na mapsensorze. Silnik ciągle przechodzi niewielkie poprawki ponieważ jest na LPG i wszystko robię samodzielnie, łącznie z regulacją itp. Z zewnątrz niema nic zrobione, ma zostać seryjne. Jeździ to mniej więcej tak na 1.3bara: 0-100km/h 100-200km/h Proszę nie sugerować się AFR jest kiepskiej jakości i nie pokazuje wiarygodnych danych.
-
Może być źle lpg na jałowym ustawione i ecu robi korekty. Pojeździj kilkanaście km na pb i zobacz czy się unormowało jeśli tak to mapa lpg do poprawy.