Skocz do zawartości

mar34

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    8
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O mar34

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia mar34

0

Reputacja

  1. A kat synchronizacji wałka rozrządu miałeś ustawiany? U mnie silnik na wolnych co jakiś czasz tak jakby zrywał, a w zakresie 1600 - 1800 cała buda drżała i chodził na moje ucho strasznie"twardo" Zacząłem od dogięcia konektorków na pompkach, ale to nic nie dało. Następnie luknąłem sobie VAG-iem na kąt i okazało się, że ma +4, a ma być jak najbliżej 0. Po korekcji na silniku można stawiać piwko i nie ma prawa się wylać. Wszelkie wibracje ustały w każdym zakresie obrotów.
  2. Ja kupiłem oparcia razem z mocowaniami (z tymi szynami )
  3. Zostawiłem je. Po lewej stronie zrobiło się minimalnie luźniej (większa szczelina między oparciem a boczkiem oparcia)
  4. http://a4-klub.pl/showthread.php?230545-AVANT-Zmiana-foteli-i-kanapy-z-polifta-do-przedlifta
  5. Niestety nie wiem jak jest w sedanie. Operacje przeszczepu wykonałem na avancie.
  6. ściągasz boczek oparcia i zobaczysz to co jest na zdjęciu (równo z górnym mocowaniem boczku oparcia)
  7. http://a4-klub.pl/vb/showthread.php?230545-AVANT-Zmiana-foteli-i-kanapy-z-polifta-do-przedlifta
  8. Potrzebujemy 1.Komplet siedzeń 2.Komptel mocowań z polifta - śruba (hak) z nakrętką kontrującą i nakrętka w kształcie blaszki 3. Klucze torx 4. Śrubokręt krzyżak 4. „Cześka” , który ma spawarkę TIG Wymiana przednich foteli 1. ściągamy zabezpieczenie z przodu fotela na środkowej szynie (ściskamy w palcach i wyciągamy) 2. Odkręcamy zabezpieczenia przy szynach z tyłu fotela. 3. Wyjeżdżamy fotelem do tyłu i wyciągamy fotel 4. Zakładamy „nowy” fotel z polifta - pasuje bez problemu. Wymiana tylnej kanapy 1. Składamy oparcie 2. Odkręcamy zabezpieczenie (znajduje się miedzy oparciami) i wyciągamy oparcia 3. Wyciągamy siedzisko – podciągamy do góry 4. Odkręcamy boczki bagażnika 5. Odkręcamy i wyciągamy stare mocowanie oparć 6. Ściągamy boczki oparcia 7. Oczyszczamy miejsce z lakieru gdzie ma być spawane 8. Spawamy metodą TIG ( nie ma odprysków) 9. W wspawaną blaszkę wkręcamy śrubę (hak) z nakrętką kontrującą i ustawiamy odpowiednią długość (żeby siedzenie się zamykało), kontrujemy nakrętką. 10. W boczkach bagażnika wiercimy otwory na wystające śruby (haki) 11. Składamy wszystko do „kupy” (boczki bagażnika, siedzisko, oparcia i boczki oparcia) 12. Cieszymy się poliftem w przedlifcie http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pelny/4dce6753b84ae959.html
  9. Dynów ("prawie" Bieszczady) wita wszystkich zacnych Forumowiczów
×
×
  • Dodaj nową pozycję...