Skocz do zawartości

pawel55

Pasjonat
  • Postów

    44
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O pawel55

Informacje

  • Imię
    Paweł
  • Miasto
    Olkusz/Rheinbach

Auto

  • Model
    A4 B6
  • Nadwozie
    Sedan
  • Rok produkcji
    2000
  • Silnik
    2.0
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia pawel55

1

Reputacja

  1. pawel55

    malowanie, oklejanie

    Witam Nie widziałem podobnego tematu wiec zakładam nowy, moze ktoś juz to przerabiał. Otóż mam w planach zmienić autko, najprawdopodobniej b7 ale z racji ze potrzebuję dwa, więc moja b6 zostanie dalej z nami. Pytanie moje jest takie czy ktoś orientuje sie co lepiej wychodzi, pomalować całą, czy okleić? Autko dalej zostaje u mnie, ale wygląd zewnętrzny woła o pomste do nieba. głównie otarcia parkingowe,rysy i najprawdopodobniej była juz kiedyś malowana bo odchodzą gdzieniegdzie pęcherze bezbarwnego. przed zabiegiem chciał bym wymienić kilka rzeczy. zderzak tył z dokładką na dwie rurki wydech "nie chodzi o dzwięk tylko wygląd zewnętrzny samochodu" zderzak przód blenda na szybe,może coś delikatnego na klapę, szybki ściemnić poprostu jako wysłużone autko chce ją zostawić już jako zabawkę i choć do normalnego wyglądu doprowadzić, do tej pory jeździła do roboty i juz na siebie zarobiła dodam ze głównie chodzi mi o cenę, bo wydatek juz bede miał na auto, a tej tez bym coś chciał odświeżyć liczę na każdą opinie, co, gdzie,jak, co lepiej, co taniej................. pozdrawiam Pawel
  2. u mnie okazała sie jednak pompa, swoje juz przekręciła, ponad 60tys km. dziś odstawiłem do na wrsztat. juz przodek rozebrany i wymienia rozrząd wraz z pompą Może sytuacja wygląda jak u mnie? pompa choć nowa moze nie domaga i masz słaby obieg, na wolnych obrotach woda ledwo co płynie wiec i z tad brak ogrzewania, dasz gazu pompa szybciej kreci to i obieg przyśpieszy i cos tam wraca ciepło. Ja sie kiedys na termostatach przekonałem ze jak nowe to nie znaczy ze dobre, raz wymieniałem i lipny był. na drugim śmigało wszystko
  3. pawel55

    A4-KLUB.GERMANY

    hęj, dzięki za chęć pomocy. Jak nie znajde nic bliżej to nie jest jescze tak tragicznie, według googlemaps wychodzi 129km. a moze bede w okolicy gdzieś to sie odezwe wolał bym zeby ktoś sprawdził i na chłopski rozum mi powiedział co i jak, bo u niemców to różnie, dość ze skasuje jak za zboże to jeszcze niw=e wiem czy wszystko dokładnie wytłumaczy, " nie znam jeszcze az tak dobrze języka"
  4. pawel55

    A4-KLUB.GERMANY

    witam Jestem z Rheinbach, niedaleko Bonn. Jest ktoś moze w okolicy z możliwością podpięcia auta pod kompa? cały czas swici mi check engine i ostatnio cuda sie dzieją z chłodzeniem Pozdrawiam
  5. pawel55

    jaki olej

    więc biore sie za prasówkę poczytam temat, powiedz mi tylko czy to cowlałem moze jakoś bardzo źle wpłynąc na silnik?
  6. pawel55

    jaki olej

    a który z LM spełnia? czy to moze mieć jakis negatywny wpływ na silnik? na szczęście nie wlałem tego za dużo
  7. pawel55

    jaki olej

    tzn? w sklepie sie pytałem i ten mi polecił. i co z ty fantem zrobić? wyskoczyło mi minimum i dolełem jakieś 400ml
  8. pawel55

    jaki olej

    podepne sie ze swoim pytaniem, jako ze mam silnik 2.0 ALT wiec nic dziwnego w tym ze dolewam oleju co troche. dziś dolałem olej LM http://media.autoworld24.de/images/800px/LM1091.jpg i silnik wydaje mi sie ze sporo bardziej zaczął klekotać co powiecie o tym oleju? wczesniej klalem LM niebieski tez 10W40 i było znacznie ciszej
  9. o ile sie nie myle to bedzie pod filtrem oleju, przykręcony jedną śrubą
  10. no właśnie jak byłem u gościa na warsztacie to mi coś gadał ze układ sie sam odpowietrza, tyle ze czasami mu trzeba pomóc tą śrubą na rurce czy jeszcze gdzieś tam, śrube odkręcałem ale i tak potem była lipa. teraz znowu troche pojeździłem i dalej jest ok. trroche mi kamień spadł serca bo zaczynałem sie przejmować tą uszczelką. a powiedzcie mogła mnieć wpływ na takie zachowanie temperatura?? zaczeło sie wszystko dziać po nocy gdzie było -16st? tyle ze cały czas była zalana płynem od kąd ją mam, i co sezon zmieniałem go
  11. tez brałem to pod uwagę, ale brak spalin w płynie i pod korkiem czysto. narazie próbuje sprawdzić wszystko co mozliwe zanim zacznę stawiac na uszczelkę. popuściłem tego węza nic powietrza nie poszło tylko płyn odrazu. Nie chcę zapeszać ale narazie jest ok. temp. ledwo ruszy z 50st i zaczyna juz letnie lecieć a na 90 gorąco. mam mnadzieje ze to była wina tego termostatu i układ był zle odpowietrzony.
  12. ok, węże zlokalizowałem, ale pogoda nie sprzyja. jak tylko sie polepszy to spróbuje odpowietrzyć i zobacze co i jak. puki co dziękuje wszystkim za odpowiedzi. Pozdrawiam
  13. zobacze dziś tą nagrzewnice, brak ogrzewania jest tylko na postoju przy pierwszym rozgrzaniu silnika, po przejechaniu ok 10-15km powoli wraca ciepło, po jakichś 20 juz jest wszystko ok. wydaje mi sie ze to moze byc ta pompa, brak obrotów brak ciepła, przy wiekszych obrotach wraca do normy. skoro ta pompa jest na rozrządzie to raczej marne szanse zebym to sam zrobił, brak warunków a tym bardziej zbytnio nie mam wiedzy. a mozesz przybliżyć gdzie dokkładnie jest ten odpowietrznik nagrzewnicy? tą śrubkę na środku rurki odkręcałem to sykło troche i poszedł płyn
  14. jest opcja jakoś szybko ją sprawdzić? nie mam o tym pojęcia zbytnio Nie pomyślałem na początku o niej ale jak by nie było, kolega ma racje kilka km juz zrobiła. byłem teraz to jeszcze raz wszystko zobaczyc i wychodzi ze jak jade po autostradzie ok 150km/h to mam 3,7-4,0 tys. obrotów i wszystko śmiga az miło. na postoju niskie obroty wiec i ogrzewanie spada, wiec vbardzo mozliwe ze pompa, tylko jak ją sprawdzic. jak sie tam dostac i czy dam rade sam? moze ktoś coś podpowiedzieć ewentualnie jakiś link z forum bo szukam ale nic nie widze co by mi pomogło.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...