Skocz do zawartości

Cebulacbr

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    4
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Cebulacbr

Osiągnięcia Cebulacbr

0

Reputacja

  1. Tu tez mozna fajnie pedzic czas ,przy okazji udac sie na Southend Crusing Night i kilka takich tam nocnych spotkan z innymi klubami a poza tym mozna polaczyc tez wypadzik z porzytecznym ,a mianowicie mamy nowy interfejs do remapu Z niemieckiej firmy ACT Cmd Tech .tu mozna sobie poczytac o tym co robimy na codzien www.allcartuning.com :>[br]Dopisany: 21 Marzec 2010, 15:01_________________________________________________Dla klubowiczow znizka :>[br]Dopisany: 21 Marzec 2010, 15:03_________________________________________________ [br]Dopisany: 21 Marzec 2010, 15:07_________________________________________________ [br]Dopisany: 21 Marzec 2010, 15:10_________________________________________________07846001375 Daniel
  2. Popychacz (pret) jest nowy ,lapa tez jest ok .dzwonilem dzis do sachs germany i nic czeski film mieli juz ten problem i go nie rozwiazali ,sa w toku poszukiwan . mielismy juz kiedys podobny problem z subaru impreza sti ale to tylko dlatego ze sprzeglo bylo fabryczne a auto mialo 400 bhp + i pod wplywem temperatury tarcza sie rozwarstwiala ale w tym przypadku wszystko jest nowe a auto podkrecilismy tylko na okolo 150 bhp Widze ze wielu uzytkownikow audi jest w angli zapraszamy na remaping ,dysponujemy jednymi z najnowszych urzadzen do chip tuningu
  3. Witajcie Mój problem wyglada następująco Około 5 stycznia zamontowałem dla klienta w silniku AFN nowy zestaw sachsa (dwomas,tarcza,docisk,łożysko) po tej operacji klient stwierdził ze skrzynia jest głośniejsza.Po głębszej ekspertyziestwierdzilismy ze to mechanizm różnicowy skrzyni biegów chalasuje i wcale mnie to nie zdziwiło gdyż gość jest katem a autko ma przejechane około 250 tysięcy mil.Problem zacza sie dwa tygodnie temu gdy auto wróciło do mnie do warsztatu ,okazalo sie ze sprzęgło ciągnie i jest problem ze zmiana biegów.Wyjelem skrzynie by zbadać docisk i tarcze,wszystko wyglada ok.Postanowiłem wiec wymienić pompę sprzęgła oraz siłownik .Problem znikł na około 100 kilometrów i znów wrócił,nadmienię ze przed wymiana pompy i siłownika probowałem odpowietrzać kilka razy i było wciąż to samo.Na chwile obecna nie mam juz co wymieniać gdyż wszystko jest nowe oprócz przewodu stalowo gumowego który sprawdzaliśmy na szczelność i ciśnienie. Rozmawiałem z przedstawicielem firmy Sachs który to probował mnie ułagodzić słodkim pierdzeniem ze to wina silnika ponieważ ma duży przebieg i wibruje w skutek czego sprzęgło moze sie zapowietrzać .Stare sprzęgło wymieniliśmy dlatego ze dwomas był głośny i brało dość wysoko,nie było innych problemów.Probowałem zasięgnąć porady w innych warsztatach ,stacjach aso i firmach specjalizujących sie w sprzęgłach i klops każdy rozkłada ręce Pozdrawiam * używaj proszę - zgodnie z regulaminem forum - technicznego nazewnictwa [Musashi]
  4. Zimowek ??? zapomnialem jak sie jezdzi na zimowkach , :hi:12 miesiecy na letnich
  5. Audi jeszcze nie sprzedany mam nadzieje ze go odbiore z warsztatu w tym tygodniu ,troszke dlugo go skladaja
  6. Modyfikacje w toku hihhhi No napewno wolałbym 330ci tylko ze moja zona by zaczeła marudzic na temat spalania bo to ona jezdzi tym na codzien. ale i tak sie zbiera z miejscz niezle ,teraz trzeba remap zrobic troszke ja posadzic i co najgorsze przełozyc audio z audika (czyli weekend z bani) Oto nowe fotki zmienilem koła na 19 Jesli Bmw to po niemiecku Nisko i Szeroko hehehe
  7. Siemka Moje przypuszczenia sie sprawdziły silnik kaput ,pompa olejowa stwierdziła ze idzie na emeryture. Tak rozj.....j pompy jeszcze nie widziałem (dołącze fotke za kilka dni) a co najdziwniejsze to nie dobiegały zadne niepokojące dzwieki z silnika ( a ja mam paranoje na punkcie dziwekow,słysze to co inni uszłysza za pół roku heheh). Nastepstwem tego były takze uszkodzone panewki a dalej nie wnikałem bo idzie do sprzedania .Najbardziej mnie zastanawia fakt ze znalazłem w pompie elementy przypominajace odłamki z turbiny wiec dobra rada jak padnie wam turbo lub zaswieci sie oil press MICHA W DÓŁ bo potem koszty są straszne Co mnie przeraza najbardziej to fakt ze musze cały system audio zdemontowac i do nowego autka wsadzic A teraz dobre nowiny,zdecydowałem sie nie rozpedzac za bardzo z kasą i nabyłem BMW 320 M Sport w dieslu Z konca 2005 roku z salonu BMW ,jeden własciciel historia auta, mały przebieg a co najwazniesze 2,5 roku gwarancji bez limitu km-ów Co mnie zdziwiło to jak te auto sie rozpedza .Jesli w przyszłosci sie zdecyduje ponownie na audi to tylko w dieslu bo te silniki sa kuloodporne
  8. Fajnie by było miec M5 z krwi i kosci ale jeszcze nie,jesli juz to M sport mnie bedzie musiało zadowolic ;(
  9. Siemka nie bede zanudzał o elektrycznych szybach i wspomaganiu ,jest to edycja Sport i wyposarzenie jest wam znane, Wszystko to oraz inne rzeczy robie sam odp1 Mysłalem o felgach od Rs4 w kolorze ciemnego grafitu ale to był wybor mojej Zonki odp2 Fabryczny filtr (box) zastapiłem zestawem k&n, odzieliłem filtr od silnika przegrodą z aluminium Zawor upustowy Blitz z regulacja napiecia sprezyny tu jest spechttp://www.blitz.com.au/BOV.html Zbiornik oleju (catch tank) z otwartym obiegiem powietrza ( ciepłe powietrze z odmy nie wraca do systemu) Sprzegło japonskiej firmy Exedy http://exedy.co.uk/techinfo/Exedy_SPORTS_EAP.pdf odp3 audio głowne urzadzenia Stacja multimedialna Alpine IVA-100R + Navi99 dvd Procesor Alpine PXA-H701 Wzmacniacz przod Alpine PDX-2.150 Głosniki przod JL Audio C5-650 Dwa Subwoofery Alpine SBE-1243BP oraz wzmacniacz Alpine MRP-M352 jak znajde chwilke to porobie fotki srodka Wzmacniacz sygnału PHOENIX GOLD SLD44 Zwrotnica oraz kontroler do subwoofera Phoenix gold basscube Kondensator Lanzar 1.0 Farad Jak znajde czas porobie wiecej fotek i opisze w innym dziale Tojke lista będzie długa ,a co do motocykla to mysle ze w połowie marca wysle go do powazniejszej przerobki otoz zostanie uturbiony http://www.bigccracing.com/[br]Dopisany: 15 Styczeń 2008, 00:52 _________________________________________________ Nie znam histori tych spojlerow ale wiem ze sa w aucie od nowosci a co do wydechu to miałem zamiar zmienic cały układ ( Firma Vega w Olsztynie sie trudni produkcja na zamowienie pod dany model) ale zaczynam miec watpliwoosci czy chce trzymac te auto dłuzej gdyz jest od początku pechowy.(Servisowany W Audi) W zeszłym roku w drodze do Chorwacji umarło turbo wiec nie miałem wyboru i musiałem wymienic w Słowacji na nowe (ASO) 1500 euro,potem miałem troche problemow z diagnostyką ( wariowała i pokazywała niestworzone rzeczy) a teraz własnie auto jest w warsztacie z problemem cisnienia oleju Poprzedni audik był rewelacyjny ZERO problemow Zobaczymy jaki bedzie werdykt jutro jesli sa slady na panewkach NO TO EBAY ( i czeka mnie wypruwanie sprzętu ) oraz szukanie nastepnego tylko ze tym razem nie wiec audi czy bmw BMW M Sport 3.0 Diesel Lub Audi 2.5 Tdi Q
  10. Moze i nie wspominał o tym ,ale napewno odwalił kiche ,a co sie z tym wiaze nastempstwem sa rozne usterki np woda w samochodzie,uszkodzenia instalacji elektrycznej pojazdu itp. Jesli chodzi o miejsce gdzie sie to robi to nie ma to znaczenia mozna to robic nawet i na autostradzie,jesli sie tylko wie jak ,a to ze wiekszosc zakładow Car Audio nie ma pojecia na ten temat i montuje sprzet na tak zwana ``skrętke``to tylko nasza wina bo sobie na to pozwalamy oraz na to zeby gosc ktory jest spawaczem alpinistą zacza prace w car audio. Po takim super montazu napewno nie chciał bym kupic takiego auta.Oczywiscie kiedy to montujemy kabel o srednicy 10 mm i wzmacniacz 500w rms to musimy podłaczyc to do akumulatora ktory to jest przeznaczony do systemow audio oraz jest przeniesiony np w miejsce koła zapasowego .Kabel o ktory sie sprzeczamy ma zapewne srednice 2-4 mm a wzmacniacz moc 25 w rms (na obudowie zapewne ma opis High-Power 3000w) i moze z pewnoscia zostac podłaczony do tablicy rozdzielczej ,ale nie o to tu chodzi ja chciałem dac tylko wyobrazenie najprostrzego sposobu a zarazem profi i bezpiecznego. Jesli chodzi o profesjonalne podłaczenie audio-video to moglibysmy polemizowac godzinami na ten temat Poprostu nie lubie kiedy ktos nie wie co robi i stara sie taka błedna wiedze przekazac innym czego wynikiem sa ``za***iste`` systemy audio. Odpowiedziałem na ten post dlatego zeby dac takiej osobie lepsze wyobrazenie na temat prosto i dobrze ,a nie szybko i fatalnie Pozdro Daniel
  11. Napewno to co zobaczyłem nie jest profesjonalne Kable z akumulatora do wzmacniacza przeciagało sie przez podszybie w autkach typu golf 2 Wszystkie nowe auta maja zazwyczaj pod kierownica tablice rozdzielcza i z tamtad sie bierze zasilanie (+) oraz tam montuje sie dodatkowy bezpiecznik (ja mam 100 )amp. Jest on po to zeby nie doszło do zwarcia i zapłony tapicerki podczas wypadku .Jesli chodzi o bezpieczenstwo wzmacniacza to kazdy ma swoj bezpiecznik zalecany przez producenta.Napewno nie jest dobre montowania wzmacniacza pod kierownica poniewaz moze on podczas wypadku znalezc sie obok naszej sledziony.Podłaczajac wzmacniacz do fabrycznych bezpiecznikow mozemy sie spodziewac ze ktoregos dnia nasze autko ujdzie w atmosfere a nam zostanie tylko czarna plama na parkingu i troche złomu Mase natoniast mozna znalezc w bagazniku tylko trzeba zwrocic uwage na połaczenie czy jest ta sruba lub nakretka przyspawana do nadwozia w przeciwnym razie przez słaba masie mozna upalic mase w radiu co bedzie sie objawiało trzaskiem w głosnikach przy właczaniu i wyłaczaniu. Kable sygnałowe (RCA) sa wyposarzone czasem w dodatkowy kabelek po srodku ktory to powinien byc uzywany tylko do poprawienia masy miedzy jednostka sterującą a wzmacniaczem a nie do sterowania funkcja (włacz) we wzmacniaczu Trzeba pamietac o tym zeby kable sygnałowe (chinch RCA) były poprowadzone po przeciwnej stronie od zasilania oraz fabryczej instalacji . ITD
  12. Audi A4 S-line 1.8T Modyfikacje silnika- nic powaznego gdyz moja Zona uzywa tego autka na codzien do pracy -remap 180 hp -zestaw k&n -Swiece Blitz -blow off valve Blitz DD-Drive -zewnętrzny zbiornik oleju (oil catch tank) -Sprzęgło Exxedy (stage1) Modyfikacje Nadwozia -Pakiet S-line` -Bi-Xenon (w krotce xenon w halogenach) Układ jezdny -Felgi 18` -obnizone zawieszenie -Tarcze i Klocki Ebc -Przewody hamulcowe w stalowym oplocie (Goodridge) System Audio-Video -Stacja multimedialna Alpine ( dvd-satnav- itd) -Cyfrowy procesor dzwieku przestrzennego Alpine -Cyfrowy wzmacniacz Alpine do napedu przednich głosnikow JL audio -Dwa Subwoofery Alpine 30cm -Cyfrowy wzmacniacz Alpine Monoblock -Kondensator -Przedwzmacniacz do subwoofera Phoenix Gold -Playstation 2 -Dwa monitory Alpine 7` (zamontowane w zagłowkach) -okadlowanie Phoenix Gold -kamera cofania Nowe Felgi Oto moje Małzonki Yamaha Fz1 -1000cc 151,2 bhp na tylnym kole (jest szybko ) Toyota Celica Gt-Four import japonia ,lista modyfikacji jest bardzo długa w danej chwili jest 320 bhp+ i dalsze modyfikacje sa w toku
  13. Witajcie Klubowicze Wasze Forum znalazłem jakis czas temu (chyba 3 audiki temu) nigdy nie mialem czasu sie zarejestrowac az w koncu.... Mam na imie Daniel mieszkam w anglii itd.Motoryzacja sie interesuje od 11 roku zycia kiedy to rodzice kupili mi pierwszy motorek, wtedy to zaczeła sie moja przygoda motoryzacyjna .ktora trwa do dzis.Audi ktore jest w moim profilu jest autem mojej Zony, ja zaś jezdze Toyota Celica GT-Four dla przyjemnosci a na codzien firmowym autem.Jesli bedzie potrzebna dobra rada to postaram sie pomoc Pozdrawiam Crazy Onion
×
×
  • Dodaj nową pozycję...