
domar
Pasjonat - Nowicjusz-
Postów
11 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Reputacja
2O domar

Informacje
-
Imię
domar
-
Miasto
Pruszków
Auto
-
Model
S4 B5
-
Nadwozie
Avant
-
Rok produkcji
2000
-
Silnik
2.7 V6 BiTurbo
-
Kod silnika
AGB
-
Napęd
quattro
-
Skrzynia
Manual
-
Paliwo
PB+LPG
-
Najczesciej pompa pada gdyż zawór kombinowany traci szczelność. Spaliny przechodzą przez cały układ Sai i wilgoć ze spalin skrapla się w pompie. Po wyjęciu pompy pewnie będzie w niej woda. Ja kupilem używke na allegro. Im nowsza tym lepiej :-). Wymiana bez sprawdzenia i ewentualnie a raczej na pewno kombizaworu mija się z celem. Jak wymienisz samą pompę bez zaworu to nowa tez szybko padnie. U mnie jakiś mechanik zamienił wtyczki od n112 i n249 - zamiast zaworu DV otwierał się kombizawór i spaliny leciał y do systemu SAI i do puszki filtra powietrza i dlatego padła pompa. Wiec dobrze sprawdzić czy są poprawnie podłaczone. Polecam filmik
-
Sprawdz odpowietrzenie skrzyni korbowej numer czesci 035 103 245G. miesiac temu mialem podobne objawy. Wysłane z mojego HTC One V przy użyciu Tapatalka
-
to jednak martwa. woda jest w środku ?
-
jeżeli błędu nie wywala i nie wyje bardzo głośno (wyje = zatarta) to może być z pompą wszystko ok. Pompa ma bardzo duży pobór mocy. Może to nie problem z pompą a regulatorem napięcia w alternatorze. Oczywiście mogę się mylić. Możesz sprawdzić napięcie na normalnie pracującym silniku i podczas działającej pompy.
-
z tej aukcji wynika ze powinna pasować VW Audi Secondary Air Pump 06A959253B 2000 2008 New | eBay wyglądają identycznie. czy w twojej pompie byla woda ??
-
tak, będzie tylko co jakiś czas zapalać check engine. SAI to tylko system związany z ekologią. Jeżeli chcesz ją całkiem wyjąć to musisz zaślepić wlot w obudowie filtra powietrza. ten z którego wychodzi rura do pompy sai. Jeżeli padł bezpiecznik to pewnie padła tez pompa, a jeśli padła pompa i jest w niej woda - to zawór kombi jest nieszczelny (musisz wymienić w pierwszej kolejności. Polecam filmik
-
40 amp bezpiecznik przy komputerze. Wysłane z mojego HTC One V przy użyciu Tapatalka
-
jeździć można, nie ma problemu. Pompa doprowadza powietrze do katalizatora przy zimnym silniku. Robi w katalizatorze ognisko - przyśpiesza jego nagrzanie taki bajer eko. Często uszkodzenie tej dmuchawy spowodowane jest nieszczelnym zaworem kombi, jest cały czas uchylony (a powinien się otworzyć tylko na chwilkę gdy pracuje pompa) i spaliny cofają się przez układ SAI i w nim skrapla się woda, najniższy punt pompa. Moja była pełna wody. Jeżeli odepniesz przewód układu SAI od filtra i będzie słychać z niego pierdzenie - znaczy zawór kombi do czyszczenia lub wymiany.
-
Z tego co wiem ma być norma 504.00/507.00 np. motul specific 504.00/507.00. Polecam wyszukiwarki np. motul best to: Specific 504 00 507 00 5W-30.
-
Polecam lekturę lpg-forum, polecam link Zaloguj - AUTOGAZ, STAG 200 300 KME SILVER GOLD SEC VALTEK MAGIC JET LPGTECH PROBLEMY BLAD SILNIKA, <- zasilanie listwy z dwóch stron. wtryski mogą też być od góry, zamontowana w jednej linii - ja tak mam. coś jak w tym fordzie: Zaloguj - AUTOGAZ, STAG 200 300 KME SILVER GOLD SEC VALTEK MAGIC JET LPGTECH PROBLEMY BLAD SILNIKA wtedy są połączone za pomocą takich trójników Trójnik,Złączka Rozdzielacz HANA Stag Lpg-Tech Kme (3396258073) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje. Najlepsze oferty na największej platformie handlowej. wtedy podobno do 1.8T BEX wystarczy zasilanie z jednej strony, ponad to już z dwóch. możesz też tak na tym forum poszukać dobrego instalatora.
-
takie efekty może dawać walnięty n75. w logu Log (1 - 115,117,118) w linijce 7.34 2840 124.8 1480.0 1590.0 sporo przekroczona wartość żądana. w pliku Log (0 - 031,032,115) 6.13 2600 130.8 1510.0 1690.0 podobnie i jeszcze linijka 22.73 6520 94.0 990.0 1650.0 <- jakby dv martwy. Proszę o ocenę mojej oceny :-)
-
Witam wszystkich klubowiczów. Długo szukałem samochodu dla siebie i rodziny i w końcu udało się upolować A4 B6 Avant 1.8T w dobrym stanie. Pozdrawiam wszystkich fanów Audi.