Skocz do zawartości

QuikSilver

Pasjonat
  • Postów

    271
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

3

O QuikSilver

Informacje

  • Imię
    Mateusz
  • Miasto
    Sanok

Auto

  • Model
    A4 B6
  • Nadwozie
    Sedan
  • Rok produkcji
    2004
  • Silnik
    1.8 T
  • Kod silnika
    APY
  • Napęd
    quattro
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB+LPG

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. chciałem zostawić ori filtr gdzieś go upchać w nadkole ale wszyscy sie bali to zrobić, wieć kupiłem z wersji europejskiej, musiałem połączyć przewody i jeden pociągnąć do przodu auta, mam wrażenie ze ciężej się tankuje, i czasami czuć benzynę szczególnie jak się zatrzymuje, ale do sprawdzenia jest jeden zaworek bo wyglada jak by był pęknięty, a cały ten system znajduje się obok filtra kabinowego więc ma prawo coś zaciągnąć
  2. samym wkładzie, poszukaj używki wkład przełożysz bo w a6 c5 2.7 jest inny dekielek a raczej jego przyłącze do węży
  3. ja mam wsadzoną z 2.7BiTurbo, niebieska, jest mocniejsza od standardowej 1.8T, poszukaj używki, z doświadczenia z pompami wiem że nie ma co się bawić w zamienniki typu SKV szczególnie jak masz podkręcone auto, po za tym jest problem z dostaniem samego ori wkładu przestali produkować i zostały tylko komplety.
  4. dzięki, teraz wszystko pasuje, musiałem przedłużyć przewody bo moje byly z kombi b7 i nie dostały by w ori miejsce w sedanie. od razu w środku lepiej słychać nawet jak radio gra. jak łączyłem zasilanie to u mnie bezpiecznik 17 był pusty i zmostwowałem sie chyba z 18 może to kiedyś zmienię.
  5. koledzy potrzebuje zdjęcie gdzie znajduje się ori głośniczek z tyłu w sedanie, nie wiem gdzie go zainstalować i tak lezy sobie a nie mam pomysłu, niby na półce ale gdzie....
  6. ja u siebie niedawno wsadzałem nowe kolo dmuwasowe od BRD a tarcza i docisk od 3.0 benzyna
  7. odgrzeje temat zeby nie zakladac nowego, łatwo jest wyciągnać pin z kostki od ECU ? i pin konektor chodzi o te małe jest o takim oznaczeniu 000979009E?? musze sie dobrac do jednego przewodu od sygnału z czujnika halla, chce wpiąc nowy przewód.
  8. szukam numerów rurki co idzie od serwa przez ściankę oraz rurki co łączy się z ezektorem mam u siebie pozostalosci po automacie i są inne numery a że zrobiła się nieszczelność to chce zmienić 1.8T
  9. QuikSilver

    Syrena alarmu

    czy ktoś ostatnio przerabiał wymianę syreny alarmu, padła mi i jest błąd komunikacji, może dla tego że auto rok stało niejeżdżone, kupiłem już 3 syreny i wszystkie padnięte niestety, ktoś przerabiał wymianę baterii czy wsadzenie o innym numerze ??
  10. samego ustawienia wałków względem siebie nie sprawdzałem, gdyby coś się przestawiło to powinno pokazac odpowiednie wartości w grupie 93 a tam jest puste pole, to co mi udało się poszukać to że błąd związany jest typowo z usterką elektryczną. Silnik pracował normalnie wymieniałem reduktor od LPG pozniej odpowietrzałem układ chłodzenia a jak skończyłem to zastałem check na desce.
  11. tak jak pisałem wcześniej sprawdziłem napięcie na wtyczce jest 5V, sprawdziłem czy przewód do komputera jest cały i jest okey, sprawdziłem miernikiem jakie napięcie daje czujnik na pinie 2 i tam mi pokazuje 0.3V, ktoś potrafi rozwiązać zagadkę ??
  12. Koledzy pokazuje błąd czujnika wałka rozrządu, sygnał za niski jakie powinno być napięcie na pinach bo jak sprawdziłem miernikiem to miedzy pinem 1 a 3 pokazuje 5V, czy to na zapłonie czy odpalonym aucie kupiłem na szybko używkę i dalej wywala błąd. za nim kupie nowy czujnik chce się upewnić bo może być coś innego. co do błędów to jest tylko jeden 16726 czujnik polozenia rozrzadu G40 P0342 - 002 sygnał za niski jeśli chodzi o grupe 93 to w 3 pole jest puste w grupie 90 jesli chodzi o ustawienie rozrządu pokazuje miedzy -1 a 0 Zawartość dodana 30 minuty później kupiłem nowy czujnik z hella i bez zmian, coś ktoś może podpowie boje się że zostanie ściągniecie pokrywy i sprawdzenie położenie wałków ale przy przestawieniu powinny być jakieś wartości a tu pusto i ten sygnał za niski Zawartość dodana 24 minuty później szukałem różnych informacji i jest coś takiego że może być problem z modułem J234 czyli air bag, sprawdziłem i zero błędów, ma ktoś może schemat pinów komputera silnika w 1.8T i schemat modułu air bag
  13. szukam informacji i pomocy, mam do wsadzenia skrzynie 6b od 3.0 benzyny ASN, do 1.8T 5b. W komplecie było sprzęgło 240mm co się okazało przy że dwumasa jest na 8 śrub przykręcana a nie jak pewnie w większości rzędówkach na 6. teraz zastanawiam sie jaką dwumase wsadzić czy od LUKa 415 0244 10 240mm 1.9 AVF i zostawić docisk i tarcze z 3.0 ktora jest obita kevlarem, iść po kosztach i zostawić sprzęgło 288 (ostateczność) i co wtedy czy dystans miedzy silnikiem a skrzynia jest niepotrzebny ? oglądam zdjęcia i niby wszystko jest podobne do siebie dwumasa z 3.0 niema "kołnierza", jak przykręca się docisk a ta od 1.9 ma takie cos.
  14. DEV bo będę zmieniać skrzynie na GJV 6b quattro zmieniam z 5b, od razu olej by zmienić, myśle o RAVENOLu taki kiedyś zalałem do dyfra, czy będzie do tej skrzyni, i czy skrzynia jest jako jedna komora czy osobno zmienia się w wyjściu na napęd na tył ? no i jeszcze sprzegło bo jest 240mm wsadzać jak ma być od 3.0 benzyna czy poszukać od jakiegoś diesla w quattro ? coś byś zasugerował.
  15. wyciągnąłem wał bo podpora urwana i się okazało że jest wał o numerze 8E0521101C z BFB niby
×
×
  • Dodaj nową pozycję...