-
Postów
271 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Reputacja
3O QuikSilver
Informacje
-
Imię
Mateusz
-
Miasto
Sanok
Auto
-
Model
A4 B6
-
Nadwozie
Sedan
-
Rok produkcji
2004
-
Silnik
1.8 T
-
Kod silnika
APY
-
Napęd
quattro
-
Skrzynia
Manual
-
Paliwo
PB+LPG
Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
-
chciałem zostawić ori filtr gdzieś go upchać w nadkole ale wszyscy sie bali to zrobić, wieć kupiłem z wersji europejskiej, musiałem połączyć przewody i jeden pociągnąć do przodu auta, mam wrażenie ze ciężej się tankuje, i czasami czuć benzynę szczególnie jak się zatrzymuje, ale do sprawdzenia jest jeden zaworek bo wyglada jak by był pęknięty, a cały ten system znajduje się obok filtra kabinowego więc ma prawo coś zaciągnąć
-
samym wkładzie, poszukaj używki wkład przełożysz bo w a6 c5 2.7 jest inny dekielek a raczej jego przyłącze do węży
-
ja mam wsadzoną z 2.7BiTurbo, niebieska, jest mocniejsza od standardowej 1.8T, poszukaj używki, z doświadczenia z pompami wiem że nie ma co się bawić w zamienniki typu SKV szczególnie jak masz podkręcone auto, po za tym jest problem z dostaniem samego ori wkładu przestali produkować i zostały tylko komplety.
-
Upgrade systemu PDC (Parktronic) - czujniki z przodu oraz zdalne załączanie w A4 B6/B7
QuikSilver odpowiedział(a) na Bart-S temat w Audi A4 B6/B7
dzięki, teraz wszystko pasuje, musiałem przedłużyć przewody bo moje byly z kombi b7 i nie dostały by w ori miejsce w sedanie. od razu w środku lepiej słychać nawet jak radio gra. jak łączyłem zasilanie to u mnie bezpiecznik 17 był pusty i zmostwowałem sie chyba z 18 może to kiedyś zmienię. -
Upgrade systemu PDC (Parktronic) - czujniki z przodu oraz zdalne załączanie w A4 B6/B7
QuikSilver odpowiedział(a) na Bart-S temat w Audi A4 B6/B7
koledzy potrzebuje zdjęcie gdzie znajduje się ori głośniczek z tyłu w sedanie, nie wiem gdzie go zainstalować i tak lezy sobie a nie mam pomysłu, niby na półce ale gdzie.... -
Tarcza sprzęgła do Valeo KIT 240mm 23 zęby.
QuikSilver odpowiedział(a) na kamil-vag temat w Audi A4 B6/B7
ja u siebie niedawno wsadzałem nowe kolo dmuwasowe od BRD a tarcza i docisk od 3.0 benzyna -
odgrzeje temat zeby nie zakladac nowego, łatwo jest wyciągnać pin z kostki od ECU ? i pin konektor chodzi o te małe jest o takim oznaczeniu 000979009E?? musze sie dobrac do jednego przewodu od sygnału z czujnika halla, chce wpiąc nowy przewód.
-
szukam numerów rurki co idzie od serwa przez ściankę oraz rurki co łączy się z ezektorem mam u siebie pozostalosci po automacie i są inne numery a że zrobiła się nieszczelność to chce zmienić 1.8T
-
czy ktoś ostatnio przerabiał wymianę syreny alarmu, padła mi i jest błąd komunikacji, może dla tego że auto rok stało niejeżdżone, kupiłem już 3 syreny i wszystkie padnięte niestety, ktoś przerabiał wymianę baterii czy wsadzenie o innym numerze ??
-
Czujnik położenia wałka rozrządu w A4 B6 1.8T i jego napięcie
QuikSilver odpowiedział(a) na QuikSilver temat w Audi A4 B6/B7
samego ustawienia wałków względem siebie nie sprawdzałem, gdyby coś się przestawiło to powinno pokazac odpowiednie wartości w grupie 93 a tam jest puste pole, to co mi udało się poszukać to że błąd związany jest typowo z usterką elektryczną. Silnik pracował normalnie wymieniałem reduktor od LPG pozniej odpowietrzałem układ chłodzenia a jak skończyłem to zastałem check na desce. -
Czujnik położenia wałka rozrządu w A4 B6 1.8T i jego napięcie
QuikSilver odpowiedział(a) na QuikSilver temat w Audi A4 B6/B7
tak jak pisałem wcześniej sprawdziłem napięcie na wtyczce jest 5V, sprawdziłem czy przewód do komputera jest cały i jest okey, sprawdziłem miernikiem jakie napięcie daje czujnik na pinie 2 i tam mi pokazuje 0.3V, ktoś potrafi rozwiązać zagadkę ?? -
Czujnik położenia wałka rozrządu w A4 B6 1.8T i jego napięcie
QuikSilver opublikował(a) temat w Audi A4 B6/B7
Koledzy pokazuje błąd czujnika wałka rozrządu, sygnał za niski jakie powinno być napięcie na pinach bo jak sprawdziłem miernikiem to miedzy pinem 1 a 3 pokazuje 5V, czy to na zapłonie czy odpalonym aucie kupiłem na szybko używkę i dalej wywala błąd. za nim kupie nowy czujnik chce się upewnić bo może być coś innego. co do błędów to jest tylko jeden 16726 czujnik polozenia rozrzadu G40 P0342 - 002 sygnał za niski jeśli chodzi o grupe 93 to w 3 pole jest puste w grupie 90 jesli chodzi o ustawienie rozrządu pokazuje miedzy -1 a 0 Zawartość dodana 30 minuty później kupiłem nowy czujnik z hella i bez zmian, coś ktoś może podpowie boje się że zostanie ściągniecie pokrywy i sprawdzenie położenie wałków ale przy przestawieniu powinny być jakieś wartości a tu pusto i ten sygnał za niski Zawartość dodana 24 minuty później szukałem różnych informacji i jest coś takiego że może być problem z modułem J234 czyli air bag, sprawdziłem i zero błędów, ma ktoś może schemat pinów komputera silnika w 1.8T i schemat modułu air bag -
szukam informacji i pomocy, mam do wsadzenia skrzynie 6b od 3.0 benzyny ASN, do 1.8T 5b. W komplecie było sprzęgło 240mm co się okazało przy że dwumasa jest na 8 śrub przykręcana a nie jak pewnie w większości rzędówkach na 6. teraz zastanawiam sie jaką dwumase wsadzić czy od LUKa 415 0244 10 240mm 1.9 AVF i zostawić docisk i tarcze z 3.0 ktora jest obita kevlarem, iść po kosztach i zostawić sprzęgło 288 (ostateczność) i co wtedy czy dystans miedzy silnikiem a skrzynia jest niepotrzebny ? oglądam zdjęcia i niby wszystko jest podobne do siebie dwumasa z 3.0 niema "kołnierza", jak przykręca się docisk a ta od 1.9 ma takie cos.
-
Jaki olej do skrzyni biegów w Audi? Zasady doboru i przykłady w pierwszym poście
QuikSilver odpowiedział(a) na adi55 temat w Audi
DEV bo będę zmieniać skrzynie na GJV 6b quattro zmieniam z 5b, od razu olej by zmienić, myśle o RAVENOLu taki kiedyś zalałem do dyfra, czy będzie do tej skrzyni, i czy skrzynia jest jako jedna komora czy osobno zmienia się w wyjściu na napęd na tył ? no i jeszcze sprzegło bo jest 240mm wsadzać jak ma być od 3.0 benzyna czy poszukać od jakiegoś diesla w quattro ? coś byś zasugerował. -
wyciągnąłem wał bo podpora urwana i się okazało że jest wał o numerze 8E0521101C z BFB niby