-
Postów
11 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Reputacja
1O venom.dho

Informacje
-
Imię
venom.dho
-
Miasto
Lublin
Auto
-
Model
A4 B8
-
Nadwozie
Avant
-
Rok produkcji
2009
-
Silnik
2.0 TDI
-
Kod silnika
CAGA
-
Napęd
FWD
-
Skrzynia
Manual
-
Paliwo
ON
Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
-
Uporałem się i ja z P2015. Na początku padł nastawnik (trup) - wymieniony na nowy + założony aluminiowy ogranicznik - problem pozostał. Kolejnym krokiem było zajrzenie do kolektora. Wszystko było wewnątrz luźne, za luźne - założony zregenerowany, ze wzmocnionymi elementami kolektor - problem rozwiązany. Na koniec adaptacje. Przy okazji wyczyszczony egr i przepustnica - nie były zalepione grubym nagarem, ale była warstwa szklistego nagaru, odpadającego podczas mechanicznego czyszczenia. Przypuszczam, że zły stan wnętrzności kolektora spowodował uszkodzenie nastawnika.
-
Sprawdzić to raz, a fajnie by było aby ktoś był taki miły i podpowiedział jak zrobić prawidłowo adaptację nastawnika vcdsem. Kilka tych pytań pojawiło się w dziale diagnostyki, ale odpowiedzi brak.
-
Tak. Czyszczenie, suszenie, psikanie wynalazkami nie pomogło. Trzeszczenie zamka tylnych drzwi słyszałem od kilku miesięcy, co jakiś czas. Przednie padnięte na amen - ani w tą, ani w tamtą
-
Mi padła cała prawa strona. Przednie drzwi nie otwierały się ani z zewnątrz, ani z wewnątrz. Tylne drzwi otwierały się tylko od wewnątrz. Zamki wyciągane, czyszczone, suszone i podziałały ze 3 dni i powtórka z rozrywki. Wymiana na nowe i wszystko ok.
-
W moim przypadku miały miejsce dwie sytuacje z lekko zwiększonymi obrotami (trochę poniżej 1000): 1. Wypalanie DPF + chodząca chłodnica po zgaszeniu auta. 2. Auto doładowywało sobie akumulator.
-
Nowy nastawnik i nowy aluminiowy ogranicznik.
-
Kolego r2d286 czy rozwiązałeś problem? To jakaś paranoja. Miałem tylko P2015 i padnięty nastawnik, trup - widać było gołym okiem. Część wymieniona, dorzucony jeszcze aluminiowy ogranicznik i klapki hulają, zamykają się i otwierają. Jednak... zapalił się check i znowu P2015 i P2004. Po wykasowaniu błędu przejechane z 30 minut, auto zgaszone i dopiero po ponownym odpaleniu check. Nastawnik działa. Czy ktoś wie o co tam chodzi? Znalazłem coś takiego na jakimś forum:
-
Zamek drzwi w Audi A4 B8 nie otwiera się z pilota
venom.dho odpowiedział(a) na bananagb temat w Audi A4 B8
Dzięki Panowie za odpowiedzi. Najgorzej zacząć rozbiórkę drzwi, bo kiepsko będzie jak ich nie złożę Pozdrawiam -
Zamek drzwi w Audi A4 B8 nie otwiera się z pilota
venom.dho odpowiedział(a) na bananagb temat w Audi A4 B8
Zamki i mnie dopadły. Oba po stronie pasażera. Wątek przeczytałem, pewnie skorzystam z rad. Zamek przedni padł z dnia na dzień zimą, nie słychać było pracy zamka podczas otwierania i zamykania - drzwi nie do ruszenia, komputer stwierdził, ze zamek to trup. Zamek tylni - słychać pracę zamka podczas otwierania i zamykania, komputer NIE wykrywa żadnych problemów ani błędów, a mimo to drzwi otwierają sie tylko od wewnątrz. Dotychczasowe działania. Nie ja to robilem i nie wiem jak otwarto martwe drzwi przednie. Oba zamki wyjęte, wyczyszczone i osuszone. Przednie, martwe drzwi zaczęły działać a tylne bez zmian, czyli otwierają się tylko od środka. Niestety zdarzyło się że przedni zamek znowu umierał i np. po kilku dniach ożywał przypuszczam że jak złapie mróz to zamek pada. Czy macie jakąś radę, szczególnie na tylne drzwi, z którymi wg komputera jest wszystko ok? Przedni po prostu pada od mrozu, wilgoci itp. jak temu przeciwdziałać? Jest opcja, że gdzieś mi zalewa ten zamek? -
U mnie przyczyną było koło pasowe sprężarki klimatyzacji.
-
Czołem, potrzebuję zmienić felgi i przypadł mi do gustu taki wzór. Ktoś, coś mógłby polecić konkretnego? Model jak na zdjęciu lub zbliżony wizualnie.
-
Witam serdecznie, stronę klubu zalazłem po brutalnej recenzji (Facebook) Hugo z jazdy pewnym wściekłym Prosiakiem- wnioskuje, że został sponiewierany. W profilu natknąłem się na zjawiskowe A4. Nie ukrywam, że A4, szczególnie B6 od długiego czasu chodzi mi po głowie- stąd moja obecność tutaj. Na dzień dzisiejszy bezpośrednie kontakty utrzymuję z Peugeotem 307 SW oraz Leonem. Pozdrawiam