Skocz do zawartości

grelo1

Pasjonat
  • Postów

    41
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O grelo1

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia grelo1

0

Reputacja

  1. I co, udało się rozwiązać problem?
  2. Witam. Ja mam problem z lewą stroną klapy w moim Małyszu (A4 B6) Avant - zamek jest ułamany i nie mogę się doszukac nigdzie jaki nr ma ta klamka. Prawa strona od B7 ma podobno 8E0885880 ale on ma zamek jakiś na kluczyk. W B6 jest zwykła klamka. Pomoże ktoś? Myślałem żeby zakupić w ASO lub podróbke jakąś bo na rynku wtórnym to jakiś dziwny towar deficytowy...
  3. grelo1

    Problem z klimatyzacja

    Poszła priv. Jest teoria, że panele do tego modelu powinny mieć wklęśnięte przyciski. To mnie akurat dziwi, bo miałem AFNa z 1996 roku i miał identyczny panel jak ten przedstawiony na zdjęciu. Ten co jest w mojej 1.8T to 8L0 820 043 B Czy panel z przyciskami wklęśniętymi może być rozwiązaniem? Jaki jego numer? Do naszych starych szrotków te części juz powinny być za grosze, więc liczę, że po wydatkach za wszelkiego rodzaju usługi super hiper klimatowe i klimatroniczne w końcu otrzymam namiastkę odpowiedzi i popędzę gdzie trzeba za panelem w super cenie
  4. grelo1

    Problem z klimatyzacja

    Witam, Pacjent: Audi B5 1.8T 1996 na climatronic'u (sprawdziłem w ASO - był climatronic w tym egzemplarzu, co by wykluczyć podejrzenie przerabianej instalacji). Problem: Nie da rady załączyć klimy panelem. Da się załączyc układ na krótko i po mostku. Foto panela: Sprawdzono: - czynnik - sprężarkę (na krótko działa) - nowy zawór - bezpieczniki - przekaźnik Próby: Ustawiam włączona klima. Kiedy odpalam auto i przekręcam kluczyk do zapłonu auto odpala ale klima się nie załącza. Dziwne jest to, że jak dam kluczyk bardziej w prawo po odpaleniu to gaśnie mi panel klimy. Słychać wtedy równiez cykanie przekaźnika. Spróbowałem zmostkować na przekaźniku - układ od razu wystartował. Przekaźnik reaguje i działa ale najwyraźniej błąd jest gdzieś po drodze Przekaźnik-Panel (może komputer?). Nie mam pojęcia. Badałem temat z elektrykiem, nic nie znaleźlismy. Posuwamy się ku tezie, że problem jest w panelu lub jest to nieoryginalny panel. Nie wiem jak sprawdzić czy tak jest, bo w ASO nie widać po VIN jaki jest org numer części panela. Ktoś z Was miał podobny problem? Czy może ktoś wysłać mi zdjęcie/wzór panelu z Audi B5 1996? Czy może mi ktoś wysłać nr części? Jest do tego jakiś schemat? Walczę i nic. Widziałem, że na alledrogo.pl gośc naprawia rzekomo panele/sterowniki klimy za 100zł ("NAPRAWA PANELI KLIMATYZACJI..." Korzystał ktoś z tej usługi? Proszę o sugestie w temacie..bo już się poddaję powoli.
  5. grelo1

    Ocena logów AFN

    Problem się rozwiązał. Jestem pała, bo dobrze wszystkiego nie poskręcałem. Były luzy na śrubach odpływu, obejmy tak na czuja, co by nie za mocno (bo to guma), śruby na kolektorze. Tak to jest jak się laik zabiera do roboty bez kanału, ew. podnośnika, na lewarku w garażu. Kilka drobnych dokręceń mechanik dziś musiał wykonać ale teraz jest miodzio. Tylko przy bucie w jeździe delikatne dymienie przy pełnym wcisku (widać w nocy jak auta jadą za mną). Problem gwizdu zatem rozwiązany. Za to teraz jest inny problem. Tutaj od razu przy okazji przepraszam kolegę przemik, że nie udało mi się zrobić wszystkich logów tak jak prosił. Moje auto jest słabsze do ok. 2200 obr/min. Potem jak strzała mknie do przodu. Proszę o analizę logów. Wszystkie filtry nowe, olej również. Bardzo proszę o ocenę. Z góry dzięki.
  6. Łożysko jest w zestawie i było nowe, wiec raczej nie mogłoby być uszkodzone. Myślisz, że to fabryka dala trefne łożysko? BTW: Napisałeś o dwóch sposobach i dwa przy wciśniętym sprzęgle. U mnie przy wciśnięciu sprzęgła jest ok, jedynie na niewciśniętym pedale słychać grzechot. Na pewno 2x wsciśnięcie miałeś na myśli??: Poza tym telepie budą przy ruszaniu i tylko przy ruszaniu. Łożysko jest w zestawie i było nowe, wiec raczej nie mogłoby być uszkodzone. Myślisz, że to fabryka dala trefne łożysko? BTW: Napisałeś o dwóch sposobach i dwa przy wciśniętym sprzęgle. U mnie przy wciśnięciu sprzęgła jest ok, jedynie na niewciśniętym pedale słychać grzechot. Na pewno 2x wsciśnięcie miałeś na myśli??: Poza tym telepie budą przy ruszaniu i tylko przy ruszaniu. Temat się rozwiązał po założeniu nowego zestawu sprzęgł a SACHS od Audi B4 wraz z kołem z tego auta. Wydaje mi się, że któryś elementów mechaniki precyzyjnej był wadliwy. Słoneczko docisku w sumie miało pokrzywione wypustki, więc mogło to skutkować negatywnie na ruszanie oraz ogólny dźwięk mojego diesla podczas pracy.
  7. Kowi87, dobrze piszesz. Od G60 to może pasować w A3, Golfie, Leonie. W B5 masz silnik wzdłuż i jeśli jednomas, to tylko sprzęgło od 80 TDI 1Z albo B5 90KM podpasuje. Oczywiście jeśli mówimy o serii. Inaczej masz zawsze klopsa.
  8. Panowie, ja planuje jechać na virusa. Problem w tym chce mieć pewność,że to co mi fifka, telepie budą przy ruszaniu i sprawia,że auto jest głośniejsze bez wciśnięcia sprzęgła nie wyrządzi szkody mojej niuni. Waszą niepewność ile wyniesie max moment na serii i sprzęgle od 1Z rozwieje w mig jak dowiem się, co mi spędza sen z powiek.
  9. Wchodzą biegi, jest sprzęgło. Podpowiedź odpada. Słyszę dziwne piszczenie, takie fi-fi-fi-fi podczas jazdy na prostych kolach. Przy skręcie delikatnym w prawo i lewo ustępuje. Nie chce zgubić wątku - interesuje mnie czy to mogą być początki uszkodzenia tego łożyska. Nie uśmiecha mi się ściągać na nowo skrzyni, chyba ze w ramach gwarancji przez to ruszanie/telepanie i głośna prace na jałowym. Nie wierze, ze nowy zestaw sprzęgłowy tu zawadził.
  10. Zauważyłem wczoraj i dzisiaj dziwne popiskiwanie podczas jazdy, jakby coś rotacyjnie obcierało tylko nie bardzo wiem gdzie i co. Na kolach nic nie znalazłem, czy to może być odgłos właśnie uszkodzonego łożyska igiełkowego?
  11. Czy mechanik może uszkodzić to łożysko igiełkowe przy wymianie?
  12. Mój problem jest następujący. W mojej B5 AFN wymieniony został dwumas na jednomas i zestaw sprzęgła od 1Z. Kiedy odpalam auto, to słyszę jakiś dźwięk herchotania, kiedy wciskam pedał sprzęgła auto pracuje normalnie. W czym szukać przyczyny? Podkreślę, ze na starym dwumasie wszystko pracowało normalnie. Wymieniałem w MK4 taki sam zestaw z dwumasa na jednomas i zestaw sprzęgła od 1Z i tam wszystko grało. Co mogło pójść mechanikowi nie tak? W czym upatrywac problemu?
  13. Czekam na Twoje postępy w sprawie tych drgań przy ruszaniu. Dziwi mnie to, że masz dwumasę i masz ten problem. Ja obstawiam skrzynię. Wyobraź sobie, że ja miałem MK4 to zapakowałem używkę koła od 1Z, do tego sprzęgło 1Z i auto zapierdzielało aż miło. Fakt wymieniałem też skrzynię, bo nie chciałem znów jej zrzucać gdyby to nie sprzęgło (na wolnych bez gazu takie głosy były, że koszmar). Po zabiegu było bez drgań, głośniejszej pracy na jałowym etc. U mnie niestety trochę się różni aktualnie dźwięk bez wyciśnięcia sprzęgła od tego w memencie trzymania pedału sprzęgła w podłodze. A skoro tak jest, to zastanawiam się czy wina nie mogłaby leżeć po stronie skrzyni. W końcu jeździłem jakiś czas z problemem na dwumasie i mogła się ona tym samym delikatnie zwichrować. Sam nie wiem. Może ktoś obeznany w skrzyniach się wypowie? PS: Daj znać później jaki zabieg zrobiłeś i co wyszło... czy lepiej, czy gorzej. Pozdrawiam i powodzenia w dochodzeniu tematu. A tu jeszcze ciekawe info: http://a4-klub.pl/uklad-napedowy-skrzynia-biegow-12/b5-afn-wymianie-sprzegla-szarpie-ruszaniu-150654/ ---------- Post dopisany 17-04-2014 at 11:00 ---------- Poprzedni post napisany 14-04-2014 at 12:12 ---------- Pytanie: czy usunięcie przez mechanika dwóch z trzech bolców widocznych na zdjęciu może powodować owe drgania/szarpanie przy ruszaniu?? https://lh3.googleusercontent.com/-WoPT0-Js9mA/TmTwwmlYS1I/AAAAAAAAABs/bDV13LyRzP8/s800/DSC_9779.JPG Mechanik twierdził, że przeszkadzają one w zamontowaniu docisku. Chłopaki z forum golfa wykluczają to jako powód szarpania. Koło Zamachowe : Benzyna - Najwieksze forum uzytkownikow aut Volkswagen Golf - Co sądzicie? ---------- Post dopisany 20-04-2014 at 08:29 ---------- Poprzedni post napisany 17-04-2014 at 11:00 ---------- Pytanie: czy można zamontować skrzyni niepoprawnie, tzn.czy istnieje szansa, że podczas montażu naprężenie skrzyni względem silnika jest za duże i dlatego dochodzi do drgań?
  14. Co zrobiłeś do tej pory w temacie? (po kolei)
  15. W Audi tak, w Golfie nie było tego. Wcześniej tego też nie miałem ale coś na niskich obrotach i zapiętym wysokim biegu majtało lewarkiem i trzęsło trochę autem.Ogólnie już nie byłem zadowolony. Ten zestaw do stestowania w DW (znam kogoś). Ja tam się tylko tym kierowałem i decyzję podjąłem po tym, jak się dowiedziałem o możliwościach ogólnie wymiany koła, że to możliwe etc. Różnica w cenie dała do myślenia.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...