Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Ocena logów AFN


mich24

Rekomendowane odpowiedzi

Nie wiem, czy warto otwierać nowy temat, w końcu chodzi o to samo... proszę o ocenę logów zrobionych po całej operacji czyszczenia turbo, EGR, dolotów oraz kolektora.

Wkurzało mnie, że dźwignia gruchy nie chodziła równomiernie i płynnie. Przycinała się krótko mówiąc. Zabrałem się zatem do pracy. Całe g**no jakie tam było wyczyściłem beną, karcherem. Elementy są zatem jak nowe. Teraz dźwignia porusza się jak należy, a auto zyskało super kopa i chyba drugie życie. Kierownice chodzą bez przycinania, AFN pięknie przyspiesza w niemal pełnym zakresie obrotów ale.. ciągle delikatny dźwięk takiego jakby uszkodzonego, syczącego węża słyszę w przedziale 1500-2000 obr/m i to nie daje mi spać. Jest to jedyne, co się nie zmieniło i tutaj moja prośba o ocenę logów. Już sprawdzałem węże i żadnej nieszczelności nie wykryłem. Jedyne, czego jeszcze nie ruszałem to zaworki. Mam jeden zregenerowany ze starego AFN. Zregenerowałem go. Jeśli wg Was wyjdzie, że należałoby podmienić któryś z dwóch (N75, N18) to to zrobię. Mimo tego podrzucam logi. Jeśli nie są dobre proszę o korektę. Dzięki z góry:

bloki 003-010

LOG_003_010_dla_03_04_2013.jpg

bloki 010-011

LOG_010_011_dla_03_04_2013.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Turbo Ci tłoczy wg zadanego ciśnienia n75 działa jak sie patrzy utrzymuje zadane ciśnienie. Przepływka lekko zaniża wartość mierzonego powietrza w górnym zakresie obrotów lekkie czyszczenie by jej pomogło.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bez kompletu logow nic nie rob z przeplywomierzem , szukaj nieszczelnosci bo chyba jednak jest ( sprawdz gumowy przewod przy kolektorze ssacym)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeżeli sztangą nie kręciłeś to szukaj do skutku dziurki w dolocie :) nie spodziewaj się wielkiego dziurska tylko dziureczki :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki na wstępie.

Sztanga nie była ruszana.

Posprawdzam jeszcze raz te gumowe węże. Jest jakiś patent aby sprawdzić to poza oględzinami naocznymi (logi, komp)? A czy jakiś wężyk podciśnienia też może tutaj nieogarniać? Wszystkie prawie te małe wężyki od ECU do rury dolotowej, z N75 do turbo, z przepływki do N18 etc. są posztukowane w oryginalnym AFN w Audi za pomocą takich plastikowych części, przejściówek itd. Kto to do jasnej anielki konstruował..?!

:shock3:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Te syczenie jak nie ma dziury jest normalne.Niektore turbo tak chodza niektore nie.

Wedlug logow dziury nie ma.Ewentualnie moze bym sztange o obrot skrocil.Zeby nie było drobnych dziur w logu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja je sprawdzam za pomocą kompresora, zaślepiam wąż przy turbo i drugi koniec mam zaślepkę z szybkozłączką do kompresora dmucham 2 bar i patrze czy ubywa jeżeli tak to zaczyna się lanie wody z ludwikiem. Jeżeli kat jest wywalony lub łącznik elastyczny uszkodzony to takich dźwięków możesz się spodziewać. Kręcenie sztangą to raczej ostateczność i w tym wypadku nie ma potrzeby nią kręcić.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U mnie tez jest takie syczenie... w dolnym zakresie obrotów.... niby ja mam wyzsze cisnienie w dolocie... ale nic z tym nie robie.

Zrob komplet dynamicznych.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mało logów... brakuje 004 i 008... rok Ci zeszło prawie.

Miales sprezarke czyszczoną w tym czasie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Poniżej 008 (zapomniałem wstawić), a 004 zrobię na dniach.

PS: Te logi z 004 powiedzą nam coś w odniesieniu do informacji, że turbo było czyszczone? Trochę nie ogarniam.

grupa_008.jpg

---------- Post dopisany 31-03-2014 at 18:40 ---------- Poprzedni post napisany 29-03-2014 at 20:24 ----------

Dodaję 004 na 3-cim biegu oraz 4-tym (2 obrazki, bo nie szło wkleić całości na raz). Przepraszam, że tak długo zwlekałem. Proszę o ocenę tego, co mi wyszło.

grupa_004.jpg

grupa_004_4_1.jpg

grupa_004_4_2.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Moze tak.

Potrzebujemy nowy komplet logów.

Statyczne: 000,001,003,004,007,013

Statyczne w trybie Basic Settings: 000,003,004,011

Dynamiczne:000,001,003,004,008,010,011

No i pytanie wyprzedzajace.... kiedy zmieniałes filtr paliwa ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Problem się rozwiązał. Jestem pała, bo dobrze wszystkiego nie poskręcałem. Były luzy na śrubach odpływu, obejmy tak na czuja, co by nie za mocno (bo to guma), śruby na kolektorze. Tak to jest jak się laik zabiera do roboty bez kanału, ew. podnośnika, na lewarku w garażu. Kilka drobnych dokręceń mechanik dziś musiał wykonać ale teraz jest miodzio. Tylko przy bucie w jeździe delikatne dymienie przy pełnym wcisku (widać w nocy jak auta jadą za mną). Problem gwizdu zatem rozwiązany.

Za to teraz jest inny problem. Tutaj od razu przy okazji przepraszam kolegę przemik, że nie udało mi się zrobić wszystkich logów tak jak prosił. Moje auto jest słabsze do ok. 2200 obr/min. Potem jak strzała mknie do przodu.

Proszę o analizę logów.

001_dynamic.jpg

003_dynamic.jpg

003_static.jpg

004_dynamic.jpg

004_static.jpg

007_dynamic.jpg

008_dynamic.jpg

010_dynamic.jpg

011_dynamic.jpg

013_dynamic.jpg

Wszystkie filtry nowe, olej również. Bardzo proszę o ocenę. Z góry dzięki.

Edytowane przez grelo1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

na początek wypal kolektor ssący, wyskrob wloty w głowicy i umyj siateczki przepływki:)

katalizator może minimalnie blokować wylot spalin, czy kwalifikuje się do wywalenia zrób 011d z rozpiętym wydechem za turbo

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...