
zax
Pasjonat - Nowicjusz-
Postów
25 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Reputacja
0O zax

-
Panowie tak piszemy o spalaniu oleju przez silniki alt a nikt nie pisal czy mu dymi ,bo u mnieto spalanie jest na poziomie 0,5 litra na 1500 km czyli mysle ze w normie jak na alt , mi to zwisa raz na miesiàc mozna dolac tylko problem w tym ze mi kopci jak jest zimny , jak sie nagrzeje to jest prawie ok .A jak jest u was z tym dymieniem , bo ten olej musi sie gdzies podziac.,.?
-
U mnie tak sie własnie stało , wymieniłem akumulator i jest ok.
-
jak przerabialiście odme , to jest pusta rurka czy w tym zgrubieniu znajduje się jakiś filter ?
-
Ja właśnie kupiłem w spreju i tubce ,sprey dam na cylindry a tubke do oleju bo ponoć tak można stosować , potem wymiana oleju .Może i ja zobaczę srebrne tłoki:grin:
-
antykoks miałeś w spreyu czy ten w tubce i ile go dałes ? , a iczy jezdzisz z tym antykoksem bo piszą ze nawet oleju nie trzeba wymieniać.
-
może ktos wstawić linka do odmy w IC bo jej tam nie widze
-
ok to idę go zobaczę , czy wszystko łączy ,dzięki. A wiecie może jak dobrac sie do tego czujnika , bo byłem i nie wiem jak ściągnąć te plastik ze słupka ,on jest na jakieś zatrzaski czy jak?.nie chciał bym coś połamać.
-
Witam ostatnio mam problem zaswieciła sie kontrolka airbag i czasami mrugnie ,podłączyłem vaga i mam dwa błędy które nieda się wykasowac : 01221 -crash sensor side airbag ;driver side (g179) 012-electrical fault in circuit 01217-side airbag igniter;driver side (n199) 001-upper limit exceeded-intermittent Co mam robić bo wtyczką(żółta) tą w podłodze pod dywanikiem już ruszałem i poczyściłem,dalej jest to samo a innej pod fotelem kierowcy nie widzę ,kabel z tej żółtej idzie bezposrednio w tylny róg fotela. Jakieś pomysły?
-
ja myślę że taki remoncik nie zaszkodzi silnikowi ale tez i nie pomoże na długo znalazłem stare forum gdzie goście piszą że ten silnik od nowości lub z niewielkim przebiegiem brał olej .posty są z 2003roku .po angielsku , link poniżej. Audi A4 (New 2001 model) Oil Consumption | Technical matters | Back Room Forum | Honest John
-
u mnie było to samo, co chwile check engine (zbyt bogata mieszanka w sektorze 1), oleju zawsze brał tyle samo. I się skusiłem na rozebranie głowicy przez pana Chojnackiego, czyli mistrza od głowic. Trochę się przejechałem, bo według jego zaleceń zostawiłem pierścienie i tłoki bez zmian, tylko głowica była robiona ponieważ po zdjęciu powiedział, że ta głowica musiała być do bani jak wyjechała z fabryki. Zrobił głowicę z wszelkimi uszczelnieniami, wyrównaniem po fabryce, minimalnym schowaniem gniazd zaworowych i niestety branie oleju pozostało choć nieco mniejsze. Ale to co zrobił, zrobił dobrze. Wg niego właśnie ten check engine wynikał z nieszczelności głowicy. Minęły 2 miesiące, 6tys km przejechane, błąd nie wyskakuje, silnik pracuje ładnie, chętniej się wkręca. Mam multitronic i przez te modernizacje musiała się zmienić nieco charakterystyka silnika, bo układ silnik-skrzynia robi cuda i ciągnie z minimalnych obrotów, sprawniej przyspiesza i zużycie paliwa tez ładnie wygląda. Ale rada dla kogoś kto się zdecyduje na naprawę, to posłuchać 'Darkle'a' i zrobić pierścienie + oczywiście gniazda zaworowe i uszczelniacze - to powinno załatwić sprawę. Później tylko dbać o poprawny olej i filtr oleju. Ja posłuchałem rady pana Chojnackiego i tego nie zrobiłem - dopytam go jeszcze czy widział jakieś rysy na tulejach cylindrów i dlatego odradził wymianę pierścieni (pisał o tym tez 'Darkle'), ale to powiem w ciągu paru dni. Bo jeżeli nie widział nic złego i nie zalecił wymiany pierścieni to być może się jeszcze skuszę i to zrobię za jakiś czas - dlatego dopytywałem 'Kamila....' o pierścienie Mahle. A nie jest tak ze blok silnika z tłokami jest taki sam jak w AWA ,jest tylko inna głowica i może faktyczni tutaj jest problem tak jak napisał sajp.
-
4 / 4. Audi A4/S4/Avant/quattro. 4 / 4 A o co tutaj chodzi z odmą bo są jakieś dwa numery odmy nr.14 ,czy się ktoś orientuje czy jest jakaś różnica między nimi bo cenowo się różnią
-
Panowie a ma ktoś może silnik AWA ,chciałem zapytać czy tam występuje ten problem bo według etki odma ma te same mocowania co nasza i jeżeli tam nie występuje branie oleju jak w naszych silnikach to ja był bym wstanie mógł kupić taką odme z AWA i podzielić sieę uwagami.Tylko nie wiem gdzie mogę dostać odmę do AWA .Co wy na to?
-
Ja myślę że jak założysz nową przeplywkę to moc powróci do normy(kiedyś jezdziłem roverem 75 cdt i tam jak się odpieło przepływkę to moc wzrastała ale to byl ropniak) , a i spalanie wzrastało o jakiś litr.
-
Esp też u mnie działa ,ale lubię mieć wszystko ok ,chyba coś pokombinuję z wierceniem bo wyciągać to wszystko to trochę zejdzie ,a zimno:facepalm: